Bölüm Şarkımız: Sertab Erener/İkimiz Bir Fidanın Güller Açan Dalıyız
MrsBitterEnd dostuma, Ferhat-Şehla çalışması, bir de çok sevdiğim hikayelerinden biri olan Sıkıysa Yakala kitabındaki karakteri olan Korhan'ı kullanmama da izin verdiği için çok teşekkür ediyorum. Kendisinin bu yolculukta emeği ve hakkı çoktur. Gerek çalışmaları, gerekse böyle izinleriyle beni motive etmiştir. Umarım o ayıla bayıla okuduğum kitaplarını tekrar yayınlar da, biz onun satırlarıyla da tekrardan hasret gideririz.
'' Bugün tam da senin istediğin gibi bir yer buldum. Görünce bayılacaksın.''
'' Diyorsun ?''
Genç çocuk adeta yalvararak baktı.
'' Ne olur öyle olmuş olsun Mevsim. Ayaklarıma karalar sular indi çünkü.''
''Özür dilerim,'' dedi onun şaka yaptığını düşünemediği için. Onlar sonuçta ortaktı. Kerem olmasaydı asla üstesinden kalkamazdı bunların. Bütün prosedürleri de o gerçekleşmişti. Sergi açmak öyle göründüğü kadar kolay bir şey değildi. Tamam, onun aile bakımından şansı bir tık daha yüksekti ama asla bunlarla işlerini halletmiyordu. Aracı koyma olaylarını sevmiyordu. Her başarısında imzası olan tek şey kendi emeği ve alın teriydi.
'' Seni bu kadar yorduğumu düşünemedim canım. Bütün her şeyi istemeden de olsa sana yığdım. Sen beni süreçte hiç yalnız bırakmadın Kerem. Ama ben sana istediğin gibi destek olamadığımı şimdi fark ediyorum. Ne olur beni affet,'' dediğinde mahcupça fısıldadı.
'' Deli kız. Ne saçmalıyorsun sen öyle ?'' Kollarıyla sırtını avuçlayıp ona kocaman sarıldı. Mevsim'in az önceki hüzünlü ifadesi bu sıcak kucaklamayla dağılırken şefkat barındıran sesiyle konuşmaya devam etti. ''Ben sana takılıyordum. Bu serginin senin için ne kadar önemli olduğunun farkındayım ayrıca...''
'' Hem de fazlasıyla,'' dedi araya girip. Sesi ve görüntüsü zaten heyecanını yeterince ele veriyordu. Kerem ona tebessüm ederken konuşmasını sürdürdü.
'' Haliyle titizleniyorsun da...''
'' Bir şeylerin yolunda gitmeyeceğini düşündüğüm için böyleyim ben Kerem. Yani nasıl desem, bunu nasıl karşılayacaklarını da kestiremiyorum. Belki de bana çok kızacaklar. İkimiz dışında kimse bilmiyor içeriğini. Kardeşime bile söylemedim. Özetle, daha ilk sergiden elime yüzüme bulaştırırım diye ödüm kopuyor. Ama eğer kusursuza yakın derecede mükemmel olursa biraz olsun o azarlarından yırtarım diye düşünüyorum...''
''Böyle bir şey olmayacak Mevsim. Bunu sana ben temin ediyorum, tamam mı. Kasma artık kendini. Rahat ol.''
Kızın omuzlarını dostane tavırla avuçlarken ona güven aşılamaya, destek olmaya devam etti.
'' Her şey çok güzel olacak ve emin ol ailen sadece şunu düşünecek; gerçekten mükemmel bir kız çocuğuna ve toruna sahibiz...Özetle seninle ne kadar şanslı olduklarını düşünürken tekrar tekrar gurur duyacaklar. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Porsche'li Prensin Kayıp Prensesi (TAMAMLANDI)Bu Defa B'aşka- Seri 2
RomanceKliplerimiz; https://drive.google.com/file/d/1FElHtJaIutrcYpEnmXeCFIAWz7cl1RCm/view (Flüt Solo Mustafa Tuna- Sebebim parçasının fonu eşliğindedir.) https://drive.google.com/file/d/125EOhG4QD5jEcZVhUcCjZWMTXhBGGexh/view?usp=sharing Bu hikaye tüm hakl...