Çalışması için can dostuma, MrsBitterEnd'e çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsın canım. Bu bölümü, bugünleri okumak için sabırla takipte kalan, beni de başından beri yalnız bırakmayan, oy ve yorumlarıyla yanımda olan tüm dostlarıma armağan ediyorum. Umarım memnun kalırsınız, yaşattığım acı kadar aşka da doyarsınız.
Bölüm Şarkımız: Tarkan/Bal Küpü
Gazel hâlâ bir rüyada gibiydi aslında. Dün gece yaşadıkları öylesine güzeldi ki kalbine ve midesine kelebekler akın etmiş gibi hissediyordu. Yüzünde sabit kalan tebessümle bir süre tavanı izledi. Ellerini de karnının üzerinde toparladı. Asil'in yaptığı sürpriz çok değerli ve de kıymetliydi. Gazel ondan birçok kez sevildiğine dair güzel sözler duymuştu; ancak o sevginin epey zaman öncesine ait oluşu, bu aşkın epey zaman öncesinde kalbinde filizlenmesi beklemediği bir şeydi. Platonik sandığı duygularının karşılıklı olduğunu duymak ne kadar iyi hissettirdiyse kalbini, bu denli birbirlerine geç kalmakta o kadar üzmüştü Gazel'i.
'' Gazel, aslında benim sana göstermek istediğim bir şey daha var.''
'' Nedir o ? ''
'' Gel benimle.'' Elinden tutan adama sessiz adımlarıyla eşlik etti.
Bulundukları locanın arka tarafında yer alan kapıya vardıklarında nedensizce bir heyecan kapladı içini. Yine de Asil'e karşı koymadı. Kapıdan içeri girdiklerinde biraz titrer gibi oldu. Oda küçük olmasına rağmen çok ferahtı, yatak odasını aratmayan bir görüntü içindeydi. Ortada duvardan açıldığını tahmin ettiği bir yatak vardı. Yanlarında da mini şifonyerler. Kişisel eşyalarının olduğunu düşündüğü boydan boya olan giysi dolabı da karşı duvara monte edilmişti. Mine mavisi ve beyaz tonları ağırlıklı olarak kullanılmış, bu da odayı boğucu havasından kurtarmıştı. Dışarıya açılan kristal camların renkleri de koyu pembe, mor, araya karışan turuncu gibi açık tonlarla süslendirilmişti. Asil'in kasvetli yapısına göre fazla süslüydü itiraf etmesi gerekirse. Evlerindeki odasını bildiği için kanıksamıştı durumu. Yoksa Asil de elbette bu tarz renkleri sevebilirdi. Siyah ya da gri dışına çıkabilirdi. Ki çıkması da isabet olmuştu. Gazel büyük bir merakla odayı incelerken Asil hayranlıkla onu süzüyordu.
Çok önceden vermesi gereken, ona ait olan hediyesini teslim etmesinin tam zamanı olduğunu düşünerek elini bıraktı. Gazel'den bir müddet müsaade istedi ve dolabının yanındaki ahşap şövaleyi çıkardı. Üzeri beyaz bir çarşafla örtülüydü. Gazel onun altında neyin olduğunu fazlasıyla merak ediyordu. Asil'in heyecanı da gözünden kaçmış değildi.
'' Bunu aslında sana çok önceden verecektim,'' dediğinde boğazı düğüm düğüm oldu.
'' Bugüne kısmetmiş.''
Gazel tek kelime edemiyordu. Ne olduğu hakkında bir fikri olmadığı için heyecanla açılmasını bekliyordu. Asil sevgilisinin sabırsızlandığını hissettiği için onu çok fazla kıvrandırmadı ve üzerindeki çarşafı hızlıca çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Porsche'li Prensin Kayıp Prensesi (TAMAMLANDI)Bu Defa B'aşka- Seri 2
RomanceKliplerimiz; https://drive.google.com/file/d/1FElHtJaIutrcYpEnmXeCFIAWz7cl1RCm/view (Flüt Solo Mustafa Tuna- Sebebim parçasının fonu eşliğindedir.) https://drive.google.com/file/d/125EOhG4QD5jEcZVhUcCjZWMTXhBGGexh/view?usp=sharing Bu hikaye tüm hakl...