63.Bölüm

1.8K 88 174
                                    

Bölüm Şarkılarımız:  Cem Özkan/Bir Başka Sevgiliyi Sevemem, Yonca Lodi &Murat Güneş/ Beşinci Mevsim. 

Bölüm Çalışmalarımız için biricik dostum MrsBitterEnd'e çok teşekkür ediyorum. 

Ömer Asaf, Kayla ile beraber gelmişti sokak hayvanları için oluşturdukları çiftliğe

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ömer Asaf, Kayla ile beraber gelmişti sokak hayvanları için oluşturdukları çiftliğe. Balım'a doğum günü hediyesi olarak bir köpek sahiplenmeyi düşünüyordu. Ki küçük kızı bunu okullarındaki köpeğin zehirlenmesinden beri çok istiyor, hatta bazı geceler sırf bu yüzden çok ağlıyordu. Kayla da bu fikre sıcak bakınca soluğu burada almışlardı.

Geldikleri yer kedi ve köpeklerin yer aldığı, oldukça da büyük olan bir alandı. Onların her türlü ihtiyacı düşünülmüştü. Her birine özel olarak üretilmiş tahtadan yuvaları vardı. Herhangi bir yangın vakasına ya da kötü niyetli insanların saldırısına karşı da donanımlı olarak hazırlanmış, kulübelere alarm takılmıştı ve kapıda da acil durumlar halinde devreye girecek nöbetçiler bulunuyordu. Yeşillik oyun alanın yanında da rehabilitasyon merkezi bulunuyordu. Veterinerler ve gönüllü hayvanseverler orada onlarla yakından ilgileniyor, her türlü ihtiyaç ya da açık hep bir elden giderilmeye çalışıyordu. Asaf bu fikrin stajı için çalışmaya gelen bir üniversite öğrencisinden sosyal proje desteği olarak geldiğini anlatırken Kayla hayranlıkla sevdiği adama bakıyordu. Burası için dört senedir uğraş verdiğini de yeni duyuyordu mesela.

Başını kaşıyacak vakti yokken ekstra olarak bunlarla uğraşması, insanlara olduğu kadar kimsesiz, sahipsiz canlılara da bu yolla destek olması, onlara sıcak bir yuva kazandırması, daha da mühimi şimdi aynı şeyi kendisinin yapacak olması çok güzeldi. Kayla da bu duruma bir şekilde katkı sağlamak istiyordu. Üniversite arkadaşlarına bundan bahsederek bunu yapabilirdi.

Asaf'a da bu durumdan bahsettiğinde onun sıkıca kucaklamasının markajına takıldı. Asaf'ın dudakları alnını bulunca usulca gözlerini yumdu ve ellerini beline doladı, sonra da onunla beraber tek tek alanı gezip açık alanda koşturan hayvanlarla ilgilendi.

İçlerinden birini fazlasıyla sevmişti. Evdekiler duruma sıcak bakarsa bu tatlı, sevimli mi sevimli benekli köpeği ailesine katmak istiyordu. Kuyruğunu sallayan, dilini çıkarıp güler gibi poz veren minik dostunun başını okşarken Asaf'ı gördü. Ayağa kalkıp adama doğru ilerledi.

Tek patisi sargıda olan kahverengi köpeği kucağında görünce içi gitti. Sağ patisine dokunup onu severken Asaf bunu almaya karar verdiğini söyledi. Yeğeninin aynı zamanda sorumluluk sahibi olmasını da önemsiyordu. O hasta, yaralı köpeği iyileştirecek tek şey sevgi ve içinde barınacağı sıcak, ilgi dolu bir yuvaydı. Asaf da bu yüzden onu tercih etmişti. Gönül isterdi ki hepsini alabilsindi. Belki ilerde Kayla ile evlenirlerse birkaç tane daha alırdı buradan. Ablasının rahatsızlığı, yeğeninin küçük oluşu, kendi işlerinin yoğunluğu ancak birine bakabilme şansını tanıdığı için şimdilik bu minik dostuyla yetinmek zorundaydı.

Beyaz Porsche'li Prensin Kayıp Prensesi (TAMAMLANDI)Bu Defa B'aşka- Seri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin