38.Bölüm (2.Kısım)

2.2K 144 55
                                    

Bölüm Şarkımız: Ece Seçkin/Olsun

'' Arda, hayatım, lütfen sakin ol. Mutlaka bir açıklaması vardır çocukların.''

'' Neyin açıklaması Çiğdem ? Bunca zaman resmen ayakta uyutulmuşuz. Ötesi var mı ?''

Kocasının kırgınlığına hak vermiyor değildi Çiğdem, sadece yeniden eskisi gibi olmalarını istemiyordu. O baba-oğula dönüşmelerini, restleşmelerini, birbirine yükselen seslerini ve arada kalmayı, bir tarafa hak vermek zorunda bırakılmayı, kısacası o huzursuzluğu evinin çatısının altında yeniden misafir olarak ağırlamayı istemiyordu.

'' Ne olur, önce bir dinleyelim. Sonra ne yapacağımızı düşünürüz.''

Arda eşine kıyamadığı için sinirini alt etmeye çalıştı. Ağır ağır başını sallarken avuç içlerini hafif çıkmış olan sakallarının üzerinde gezdirdi. Genç çiftin gelmesini sessiz ama gergin bir şekilde beklemeye koyuldu.

******

Asil annesi gittikten sonra Gazel'i kolundan yakalayıp içeri ittirdi. O babasını bu konuda bilgilendirirken Asil de Gazel'in kulağını çekecekti. Tabii bunu çok da nazik olmayan bir tavırla yapacaktı o ayrı. Her şeyi berbat etmişti karısı. Eline yüzüne bulaştırmıştı. Bir de kafasına göre takılıp evden gitme düşüncesi vardı ki Asil'i en çok çığırından çıkaran olay bu olmuştu.

'' Bırak beni manyak!''

Gazel huysuzlanıp elinden kurtulmaya çalışınca omuzlarına baskı yapıp hareketlerini kısıtladı ve kızı oturttuğu yatağa sabitledi.

'' Bana dokunmanı istemiyorum. Çek şu ellerini üzerimden!''

Asil o burnunun dikine gidip inat ettikçe üzerindeki hakimiyetini arttırdı. Kararan gözleriyle de sesini kesmesini söyledi.

'' Bu işleri sen başımıza açtın, sonucuna da katlanacaksın!''

Gazel aynı feveran tavırla ona karşı çıktı.

'' Sana boyun eğmeyeceğim Asil Akın! Artık karşında eski Gazel yok. Evet, bugün olmadı! Gidemedim, başaramadım. Ama yarın, yarın tekrardan denediğimde nasıl mani olacaksın bana ?'' diye sorarken tehlikeli bir gülümsemeyle adamı yoklamıştı.

'' Olamayacağını sen de çok iyi biliyorsun!''

'' Kes sesini!'' diye parladı bir anda.

'' Hele böyle bir ahmaklık yap, seni mahvederim Gazel! Bundan sonra her an, her saniye, nefes aldığın sürece ensendeyim. Ne yaptığını, kimlerle konuştuğunu, ne halt yediğini önce ben bileceğim! Anladın mı beni ? ''

'' Anlamadım,'' diyen kızın lakayt tavırla meydan okuması üzerine çıldırdı.

'' Bak kızım, ben de bu durumdan, kağıt üzerinde mecbur edildiğimiz evlilikten ve en önemlisi de artık sürekli olarak seni yanımda taşıyacak oluşumdan hoşnut değilim! Ama madem olan oldu, ailem gerçeği öğrendi, bundan sonra oyunu benim kurallarıma göre oynayacağız!''

Gazel iğrenir gibi baktı adama.

'' Senin için bu dediğin çocuk oyuncağı olacaktır eminim. Ne de olsa sen insanları kandırmaya alışıksın.''

Asil öfkeden kıpkırmızı kesilirken karısının üzerine eğildi. İki yanına bastırdığı elleriyle de küçük bedenini hapis etti. Yüzleri birbirine fazlasıyla yakındı. Gazel yüzünde iğreti duran ifadesiyle başını geriye çekerken Asil dişlerinin arasından konuştu.

'' O alanda uzman olan sensin küçük hanım! Bu aptal şovu belki de bu yüzden yaptın. Kim bilir...''

Gazel inanamaz gözlerle kocası olacak adama baktı. İftira karşısında neredeyse küçük dilini yutacaktı.

Beyaz Porsche'li Prensin Kayıp Prensesi (TAMAMLANDI)Bu Defa B'aşka- Seri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin