Bölüm Şarkımız: Ayten Alpman / Sen Benim Şarkılarımsın
Çalışmalar: MrsBitterEnd dostuma aittir. Eksik olmasın hiç.
İkizler yarışın hemen sonrasında fotoğrafları çıkartmaya gitmişti. Gazel de evde onların gelmesini bekliyordu. Çok merak ediyordu nasıl çıktıklarını. Hatice teyzesi de akşam yemeğini hazırlamaya koyulmuştu diğer yandan. Gazel bir bardak ballı sütünü içerken Asil gelmişti yanlarına, sandalyeyi çekip yanına oturmuştu ve sütün bıraktığı bıyıklarına gülmüştü.
Gazel neye güldüğünü anlamadığı için eliyle yanaklarını yokladı.
'' Neye gülüyorsun öyle ? Yüzümde bir şey mi var ?'' diye sordu en şaşkaloz haliyle.
'' Bıyıkların çok yakışmış hayatım. Lüp diye içime çekesim var,'' diye söylediğinde utançla elini üst dudağına bastırdı.
'' Yaa, bu ballı sütü içmenin bir şu yönünü sevemiyorum işte.''
'' Aa, bense onlara bayılıyorum. Tabii tek bayılan ben değilim.''
''Ne demek o ?''
'' Geçen haftalarda ben böyle bir pozunu Instagrama attım. Takipçilerim de bir bu kadar bayılmış!'
'' Neee!'' diyen kızın çığlığıyla kulaklarını tıkadı.
'' Asil, şakaysa hiç komik değil. Gerçekse de seni boğarım adam!'' deyip hemen telefonuna uzandı. Onun hesabına girdi bir hızla. O çektiğini söylediği fotoğrafı aradı tüm gönderilerinde. En sonunda da bulmayı başardı. Adam ciddi ciddi böyle bir pozunu koymuştu.
'' Ya sana inanamıyorum Asil!'' derken surat astı.
'' Şuraya bak, büyük rezillik!'' Hızlıca yorumlara göz gezdirdi. Bazı hayranları aşırı derecede kıskançlık yapıyordu. Neresi tombişti onun! İki canlıydı, iki! Ayrıca gözleri de Garfield'ınki gibi değildi. Saçlarına bile mana bulmuşlardı. Sensin çalı süpürgesi ve saçaklı!
''Ayy, bir de altına benim küçük prenses aş erirmiş de yazmışsın!''
'' Hiç öyle bakma Gazel. Onun canı çekmese senin ağzına biberon dayasak içiremeyiz bunu. Değil mi Hatice teyze?'' derken ona göz kırptı.
Gazel yanına yandaş arayan kocasına daha çok kızarken koluna patlattı bir tane.
'' Altında bana neler yazdıklarını gördün mü peki ? Bana neler demişler!''
'' Neler demişler ?''
'' Çok çirkinmişim!''
'' Halt etmişler!''
'' Yanına hiç yakışmıyormuşum,'' dediğinde dudakları titredi.
'' Onların hepsi çoluk çocuk Gazel. Aklı başında olan kimse böyle şeyler yazmaz bize. Hem bak, gayet güzel gelen yorumlar da var. Kızımızın adını merak edenlerle dolu sayfam. Canlı yayın bekleyenler de var,'' dediğinde Gazel çocuk gibi omuzlarını silkti. Böyle yaparak o kötü yorumları unutturamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Porsche'li Prensin Kayıp Prensesi (TAMAMLANDI)Bu Defa B'aşka- Seri 2
RomanceKliplerimiz; https://drive.google.com/file/d/1FElHtJaIutrcYpEnmXeCFIAWz7cl1RCm/view (Flüt Solo Mustafa Tuna- Sebebim parçasının fonu eşliğindedir.) https://drive.google.com/file/d/125EOhG4QD5jEcZVhUcCjZWMTXhBGGexh/view?usp=sharing Bu hikaye tüm hakl...