7.Bölüm

3.7K 226 108
                                    

Bölüm Şarkımız: Deniz Seki/ Aşk

Asil devir işlemlerinin ardından hızla işe koyulmuştu. Buna da mekanın formatını değiştirerek start vermişti. İki gündür yoğun tempoda çalışıyor, açılış için gerekli organizasyon şirketleriyle birebir görüşüyordu. Sorumluluğunu şimdiden üstlenmesi en çok babasının hoşuna gidiyordu. Ama Asil'in Akın ailesine sürprizi bu kadarla sınırlı değildi. Onlara vereceği en güzel hediye öyle tahmin ediyordu ki bu olacaktı. Dıştan amfinin görüntüsüne baktı. Annesinin mezun olduğu okulda okuyordu bir zamanlar. Ama ayağına gelen iş teklifleri cazip gelince yarıda bırakmıştı öğrenimini. Şimdiyse tamamlamak için buradaydı. Gözlüklerini çıkartıp içeri yöneldi. Kapıda görev yapan adamın yardımıyla rehberlik bölümüne ilerledi. Dün telefonda konuştuğu kadın kendisini görünce önce şaşırmış, sonra da gülümseyerek elini uzatmıştı.

'' Asil Akın ? ''

'' Evet,'' dedi sempatik haliyle elini kavraması arasında

'' Ben de Simge Duayen.'' dediğinde Asil dudaklarını gülmemek için bastırdı. Kadın kendisinden yaşça büyük olduğu için saygıda kusur etmek istemiyordu ama bu soy adını duyana kadar geçerli olan bir sebepti. Kadın da bunu anlamış gibi rahat olmasını söyleyince ufaktan bir kahkaha atmıştı.

'' Açıkçası aradığınızda sizin Asil Akın olduğunuza inanmamıştım. Birinin bana ve okulumuza telefon şakası yaptığını düşünmüştüm. Sonra ufak bir araştırmayla size ve üniversitemizdeki geçmişinize ulaştım. Sanırım anneniniz de buradan mezun ? ''

'' Evet,'' dedi başıyla onaylarken. '' Mimarlık Fakültesinden mezun kendisi.''

'' Sizi de inşallah İşletmeden mezun edeceğiz. O kararlılığı gözlerinizden okudum.''

'' Doğru okumuşsunuz, bayan Duayen. Bu sefer ölmek var dönmek yok!'' derken kadından aldığı pozitif enerjinin etkisiyle sağ elini hafifçe yumruk yapıp kaldırmıştı.

Aradan geçen yarım saatin ardından kayıtların yenilediği günlerin tarihini not olarak yazıp ona uzattı.

'' O tarihlerde internet üzerinden öğrenciliğinizi aktifleştirebilirsiniz, Asil bey.''

'' Çok teşekkür ederim ilginiz için Simge hanım.''

'' Asıl ben teşekkür ederim, keyifli sohbetiniz için. İtiraf etmem gerekirse ekranda görününden daha cana yakın bir yapınız var.''

'' Ah, şu mesele. Adım soğuk bir adam olarak tarihe geçecek sanırım.''

Kadın bunu reddedince gülümsemekle yetindi. Tekrar tokalaştıktan sonra da oradan ayrıldı. Eylül ayı geldiğinde yeniden okullu olacaktı. O zamana kadar ağzını kapalı tutması gerekecekti.

******

Elindeki çekçekli bavulla durakladı. İkizinin aklına uymasaydı şimdi babasının konforlu arabasıyla çoktan eve varmış, kendisini yatağının kollarına atmıştı. Neymiş, sürpriz yapacakmışmış! Kayla homdurdanan Şehla'ya omzunun üzerinden bakış attı. İstediği her şeyi burnundan getirmese olmazdı sanki!

'' Hâlâ mızmızlanıyor musun sen ?''

'' Aa, ne mızmızlanması, çayda çıra oynuyorum Kayla! Görmüyorsun herhalde tatlım!'' Sinir harbinde kafasını yana çevirdi. '' Kollarım koptu! Sayende yattığım yeri beğeneceğim. Ki gelir gelmez planlarımın arasında yatmak diye bir seçenek yoktu!''

'' Offff!'' dedi Kayla yanaklarını şişirirken. '' Bir kere de şikayetlenme Şehla. Annemizle babamıza sürpriz yapmak, senin dağ bayıra yayılacak olan o popondan daha mı değersiz ? Ya da o saçma arkadaşlarından ? Ya bu duyarsızlığın beni boğuyor bazen! Şimdi söylenmeyi kes, ayaklarını çalıştır! Elimde olan kozlarını hatırlatmama gerek yok sanırım!''

Beyaz Porsche'li Prensin Kayıp Prensesi (TAMAMLANDI)Bu Defa B'aşka- Seri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin