Bölüm şarkımız: Rubato-Sıla/Başka Şarkı
Gazel tedirgince etrafı kontrol edip garip hareketler sergilerken Koray inip arka kapıyı aralamış, Gazel'e aldığı hediyeyi çıkarmıştı. Gazel dışarı adım attığında içeride tuttuğu tüm nefesini bir solukta dışarı bırakırken genç adamı izlemişti. Koray hocası sanki hissetmiş gibi kapının dışında bırakmıştı kendisini ve Gazel içten içe buna minnet ediyordu. Yine de bir gözünü üç katlı evin en üst katından, yani Asil'in tarafına bakan pencereden alamıyordu. Tatsızlık çıkmasını istemediği için acele ediyordu. Adımlarını hızlandırdığında Koray hocasıyla yüz yüze geldi. Adamın elindeki pakete anlamsız bir şaşkınlıkla bakarken hocasının gülümsediğini fark etti.
'' Gazel, bu senin içindi. Biliyorum, sana söyleseydim sen asla bunu kabul etmezdin ama ben de eğer onu orada bırakmış olsaydım rahat edemeyecektim. O yüzden lütfen kabul et.''
'' Ama hocam...''
Koray gelecek itiraza önceden kendini hazırladığı için bahanesini daha yoldayken cebine koymuştu. Şimdi geriye bir tek ortaya çıkarmak kalmıştı. Gazel'in bunu inandırıcı bulmasını da gönülden diliyordu.
'' Bak, bu sadece sınavlarına daha iyi motive olman için. Seninle güzel bir çalışma süreci geçirdik. Bunu bir ödül olarak kabul et,'' dediğinde gözlerini hafifçe perdeleyip açtı.
Gazel başka çaresi olmadığını fark ederek çekinik bir ifadeyle paketi elinden aldı.
'' Ben çok teşekkür ederim. Bu beni ilerisi için, hedeflerim konusunda daha çok kamçılayacak...Çok değerli bir hediye. Çok anlamlı. Sizin bu verdiğiniz değeri boşa çıkarmamak için bundan sonra daha çok çalışacağım hocam,'' diyen kıza mütevazi bir gülümsemeyle karşılık verip elini omzuna, candan bir tavırla yerleştirdi. Dışarıdan bakışta bu dokunuş her ne kadar dostane bir şekilde görünse de gerçek bunun çok daha ötesindeydi. Kalbi de bu gerçeği bas bas bağıran organlarından biri haline dönmüştü. Koray bazen kendine engel olmakta zorlanıyordu. Onun dudaklarından sadece adını duymayı istiyordu ya da sevgi temalı sözcüklerini. Ama bahşedilen sıfattan dolayı '' hoca'' olmasının ötesine geçemiyordu. Sabrın erdem olduğunu bildiği için kızı tedirgin edecek ya da kendisinden kaçıracak tavırlarından elinden geldiğince kaçıyor, sözcüklerine müdahalede bulunmuyordu. Çünkü yer aldığı o hayatın içinde bulunduğu sıfattan ötürü böyle bir hakkı olduğunu sanmıyordu ancak ileride ufak dokunuşlarla bunları aşabileceğine inanıyordu. Gazel'in gözleri adamın eline kaydığında hızla elini indirdi. Birden heyecanla öyle bir tepki vermişti ancak bunun çok da doğru olmadığını kızın biraz gerilemesinden, ürpermesinden anlayabiliyordu. Az önceki gülen yüzü soru işaretleri ve karmakarışık haliyle beraber solarken veda içerikli kelimelerini çabucak toparlamaya çalıştı.
'' Sana iyi tatiller Gazel. Umarım güzel vakit geçirirsin bu süreçte.''
'' Ben de size her şey için teşekkür ederim. Size de bu süreçte iyi çalışmalar,'' diyen kızın ardından konuşacak şeyleri tükettiğini düşünüp arabasına ilerledi. Gazel bahçe kapısından içeri adım atmadan evvel hocasına el salladı. Koray da camdan elini çıkarıp onu karşıladıktan sonra arabasını çalıştırdı.
Gizem'in söylediklerinden aldığı gazla olmayacak şeyler yapmıştı. Biraz ileri gitmesi de bu yüzdendi. Gazel onun ne olursa olsun öncelikle öğrencisiydi, sonra da Akın ailesinin emanet ettiği yaralı bir kızdı. Her ne kadar duyguları karşılıklı olsa da Gazel'in tecrübesizliğini göz ardı etmemeliydi. Kendisi de ilişkiler konusunda uzman sayılmazdı zira. Tek ilişkisi olmuştu, onu da yaşadıklarından dolayı hayatının hatası olarak nitelendiriyordu. Aklına İrem'in gelince keyfi kaçmıştı. Gazel'le bir ortamda olmaları da rahatsızlık vericiydi. İrem'in bu gerçeği fark ederse rahat durmayacağını da biliyordu. Tek endişesi de Gazel'e bilerek veya bilmeyerek zarar verecek olmaktı. Bu sorunu şimdilik ertelese de kökten çözmeliydi. İrem'in olduğu bir ortamda kendisinin de verimli çalışması mümkün değildi. Sürekli aklında bunları kurmak istemiyordu. Gazel önünde bir şansı varsa şayet, onu da İrem gibi biri yüzünden kaybetmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Porsche'li Prensin Kayıp Prensesi (TAMAMLANDI)Bu Defa B'aşka- Seri 2
RomanceKliplerimiz; https://drive.google.com/file/d/1FElHtJaIutrcYpEnmXeCFIAWz7cl1RCm/view (Flüt Solo Mustafa Tuna- Sebebim parçasının fonu eşliğindedir.) https://drive.google.com/file/d/125EOhG4QD5jEcZVhUcCjZWMTXhBGGexh/view?usp=sharing Bu hikaye tüm hakl...