Bölüm Şarkımız: Raviş/ Güzel Kadın
Bölüm çalışmalarımız için canım dostum MrsBitterEnd çok teşekkür ediyorum.
O sabaha Zorlu ailesi, daha doğrusu küçük ve ortanca ferdi kavga ederek başlamıştı. Melodi Bartu'nun babasıyla bir türlü oturup konuşmamasını Ali İhsan'a ve onun işgüzarlıklarına bağlıyordu. Arzu kızını sakinleştirip orta yolu bulmaya çalışsa da Melodi bir türlü susmak bilmiyordu.
'' Kızım benim ne suçum var, senin o salak sevgilin konuşamıyor, ilişkisinin arkasında duramıyorsa...''
'' Ali İhsan, beni deli etme!'' diye bağırdı bir kez daha.
'' Bunun senin başının altından çıktığını ikimiz de çok iyi biliyoruz!''
'' Sen iyi rüya görmüşsün canım. Benim bu son olanlarla hiçbir alakam yok.''
'' Öyle mi ? '' diye diklendi Melodi.
'' O üç golü attıran, sonra da sevinmesi için baskı yapan kimdi ? ''
Ali İhsan istifini bozmadan omuz silkti. Bu suçlamaları kabul etmiyordu.
'' Peki ya dün gece yaptıkların ? ''
'' Melodi, neden bahsediyorsun sen annecim ?'' Ali İhsan'a çevirdi gözlerini.
'' Abin niye böyle şeyler yapsın ?''
'' Konuş annem! Söyle şu kızına da anlasın benim bu işlerde bir parmağım olmadığını.''
Melodi bu üste çıkışla daha da çıldırdı.
'' Neden yapmasın anne ? '' diye bağırdığında Yiğit girdi araya bu kez.
'' Kesin şu saçmalığı artık!''
'' Bana değil, ona söyle.''
'' Asıl bu saçaklı cadıya söyle. Başlatan o, ben değilim!''
Çocuk gibi didişen kardeşlerine sert bir bakış atıp kargaşa yaratan seslerini bastırdı.
'' İkiniz de kesin!''
'' Abiniz haklı. Sorun her neyse konuşarak çözebiliriz çocuklar.''
Melodi olayın üstünü örtbas eden aile bireylerine inanamayarak bakıyordu.
'' Tabii, söz konusu veliahdınızdan biri olunca problemi konuşarak halledelim. Ben burada çıldırmışım, sinirden kafayı yemişim, tüylerim diken diken olmuş kime ne değil mi ?'' derken ki ifadesi, yüzündeki gülümseme tamamen aldatmacaydı.
'' Bakın ne diyorum Zorlu ailesi. Siz sorunlarınızı kendi aranızda çözün, ben de kendi davamı bir sonuca vardırayım.''
'' Melodi...''
'' Hiç Melodi deme abi. Ben kararımı verdim. Hiçbirinizden yardım falan istemiyorum. Bundan sonra kendi başımın çaresine kendim bakacağım.''
'' O ne demek annecim ? ''
'' Şu demek annecim, ben şimdi buradan çıkıp önce Bartu'nun yanına uğrayacağım, sonra da babamın şirketine geçeceğim ve ona Bartu'yla olan ciddi...'' Kelimeyi tırnak için alır gibi işaret ve orta parmağını birleştirip makasladı. '' ilişkimizden bahsedeceğim ve böylece hiçbir sorun kalmayacak. Aile saadetimize, bu göz yaşartan tablomuza Bartu'yu da dahil ederek, ki eminim Ali İhsan bundan da hiç memnun olmayacak ama kaldığımız yerden devam edeceğiz. Nasıl plan ama ? ''
Aile bireylerinin ağzı açık haline aldırmadan ellerini bir kez daha vurup çırptı.
'' Ah, ben de öyle tahmin etmiştim,'' diye alaycı bir reverans verdi ve onlara destekleri için teşekkür ederek sinirli adımlarla salondan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Porsche'li Prensin Kayıp Prensesi (TAMAMLANDI)Bu Defa B'aşka- Seri 2
RomanceKliplerimiz; https://drive.google.com/file/d/1FElHtJaIutrcYpEnmXeCFIAWz7cl1RCm/view (Flüt Solo Mustafa Tuna- Sebebim parçasının fonu eşliğindedir.) https://drive.google.com/file/d/125EOhG4QD5jEcZVhUcCjZWMTXhBGGexh/view?usp=sharing Bu hikaye tüm hakl...