Χάρηκα τους είπα κάνοντας χειραψία προσπαθώντας να προσποιηθώ ότι δεν συμβαίνει τίποτα και παρατήρησα ότι και η Αριάδνη είχε μείνει κόκκαλο για κάποιο λόγο και το μόνο που ήταν σε θέση να κάνει ήταν να τους χαιρετήσει τυπικά. Συνήλθε γρήγορα όμως και πρότεινε να περάσουμε στο τραπέζι για να αρχίσει επιτέλους η συνεδρίαση. Μετά από πολλές ώρες συζήτησης και διαξιφισμούς αποφασίστηκε ότι θα έχουμε τον μεγαλύτερο έλεγχο της εταιρείας προκειμένου να την βγάλουμε από την δυσμενή κατάσταση στην οποία βρισκόταν. Στο συμβούλιο από ότι καταλάβαμε τα δύο αδέρφια δεν χάρηκαν ιδιαίτερα με την απόφαση αυτή καθώς μάλλον περίμεναν να έπαιρναν αυτήν την διοίκηση. Ήμασταν πόσες ώρες απέναντι σαν δυο ξένοι λες και ποτέ δεν είχε συμβεί τίποτα. Πως μπορεί ο άνθρωπος να διαγράφει έτσι εύκολα το παρελθόν του; Το συμβούλιο τελείωσε και σηκωθήκαμε να φύγουμε όταν ακούστηκε μια φωνή.
<<Αριάδνη>>
Ήταν αυτός (ο Άρης) . Θα μπορούσα να αναγνωρίσω την φωνή του ανάμεσα σε χιλιάδες φωνές. Ούτε λίγο ούτε πολύ μας έδωσαν συγχαρητήρια και μας έδωσαν μια ''χείρα βοηθείας'' ως καινούργιες. Ήρθε ο Χρήστος και με πήγε στο γραφείο μου. Μου είπε αν χρειαστώ οτιδήποτε να τον φωνάξω κατευθείαν. Φαίνεται πολύ πρόθυμος και εξυπηρετικός όπως αρμόζει σε έναν γραμματέα εξάλλου. Νομίζω ότι άδικα νευρίασα μαζί του στο αεροδρόμιο. Κάθισα στην καρέκλα μου και κοιτούσα απέναντι το παράθυρο που είχε θέα τον Θερμαϊκό. Χάθηκε το βλέμμα μου για μια στιγμή. Σήμερα ήταν μία δύσκολη μέρα! Ήρθαν πολλά πρόσωπα από το παρελθόν που προσπάθησα με πολύ δυσκολία να ξεχάσω και από ότι φαίνεται δεν τα κατάφερα. Χωρίς να το καταλάβω ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλο μου και άκουσα ξαφνικά ένα δυνατό κρότο. Γύρισα και είδα τον Άρη. Μα φυσικά ποιος άλλος θα είχε τόσο θράσος και αλαζονεία. Σκούπισα το πρόσωπο μου χωρίς να προλάβει να με δει.
- Την πόρτα δεν την χτυπάς; Ρώτησα σχεδόν ουρλιάζοντας.
- Σιγά πως κάνεις έτσι μωρέ; Λες και έκανες τίποτα σημαντικό.
- Μίλησε αυτός που δεν έχει αφήσει θηλυκό στα 100 μέτρα.
- Ναι εσύ είσαι καλύτερη νομίζεις; Και βάλε κάτι που να αρμόζει σε πρόεδρο εταιρείας. Εντάξει μπορεί να ξέρω τον τρόπο με τον οποίο πήρες την θέση δεν είναι ανάγκη να το κάνεις όμως τόσο εμφανές.
- Άρη κόφτο. Δεν σε αντέχω άλλο. Ήρθες εδώ να μου κάνεις υποδείξεις νομίζοντας ότι εσύ είσαι ανώτερος. Θες κάτι άλλο; Γιατί έχω και δουλειές.
YOU ARE READING
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...