Νέα εποχή

15 4 3
                                    

~Ένα μίσι χρόνο μετά~

Στην εταιρεία του Δρόσου τώρα υπήρχε μόνο ο Άρης. Το αυτοκίνητο του έφτασε και σταμάτησε έξω από την εταιρεία. Ο φρουρός της πόρτας ειδοποίησε στο εσωτερικό ότι έφτασε.

Ο Άρης βγήκε από το αυτοκίνητο και έβγαλε το κινητό του. Τηλεφώνησε στον πατέρα του. 

Ρ.Δ. - Έλα παιδί μου. 

Α - Πατέρα μπορεί να έχουμε πρόβλημα. 

Ρ.Δ. - Τι συνέβη; 

Α - Θα έρθω το βράδυ από το σπίτι σου να σου πω. Δε λέγονται από το τηλέφωνο. 

Ρ.Δ. - Κατάλαβα. Άσε θα έρθω εγώ, να δω και τη μικρή. 

Α - Εντάξει θα τα πούμε. 

Ο Άρης έκλεισε και μπήκε στην εταιρεία χτυπώντας τη κάρτα του μιας και μόνο με κάρτα μπορούσες να εισέλθεις.  Χαιρέτισε την γραμματέα της εισόδου και ανέβηκε με τα σκαλιά. 

Η Αγάπη είχε ετοιμάσει όλες τις αναφορές στο γραφείο του και τώρα τον περίμενε από έξω. Τον είδε να πλησιάζει νευρικά. 

Α - Καλημέρα Αγάπη. 

Αγ - Καλημέρα, τι έγινε; 

Α - Κάλεσε αμέσως συμβούλιο. 

Είπε και άνοιξε τη πόρτα του γραφείο του. 

Αγ - Να καλέσω αλλά τι έγινε. 

Α - Βρήκα λύση στο πρόβλημα μας. 

Είπε και πέταξε μια εφημερίδα. 

Α - Δες στη τρίτη σελίδα. 

Είπε καθώς έβγαζε το σακάκι του και κάθισε στο γραφείο του πίνοντας τον καφέ που του είχε ήδη φέρει η Αγάπη.

Αγ - Ναι και τι με αυτό;

Α - Αυτός θα γίνει το άνοιγμα μας στην Αμερική. 

Αγ - Άρη χτύπησες πουθενά το κεφάλι σου; Ξέρεις για ποιον μιλάμε; Αυτός είναι σύμβουλος στον Λευκό Οίκο και ήρθε εδώ μαζί με τον Αμερικανό υπουργό. 

Α - Αγάπη, εσύ καταλαβαίνεις πως πρέπει οπωσδήποτε να πάμε σε άλλη αγορά; Η ρώσικη αγορά μας κάνει νούμερα, δε μπορώ να μείνω άπραγος. Αν οι Ρώσοι αποφασίσουν να μην ολοκληρώσουν τη συμφωνία μαζί μας, έχει καταστραφεί το μισό κεφάλαιο μας. 

Αγ - Το ξέρω αλλά... Πως θα τους προσεγγίσεις; Αυτοί είναι απροσπέλαστοι. 

Α - Ελπίζω ο αδερφός μου να κάνει το θαύμα του. Δεν τον στείλαμε τσάμπα έξω. 

Συνάντηση με το πεπρωμένοDonde viven las historias. Descúbrelo ahora