Αλ - Πρέπει να μάθουμε ποιοι ήταν αυτοί που τη βάλανε να κάνει κάτι τέτοιο.
Α - Γιατί δε ρωτάς στα ίσια;
Αλ - Δε θα μου πει, την ξέρω.
Α - Καλά θα δούμε, έτσι κι αλλιώς ο πατέρας έχει πολλούς εχθρούς. Και να βρούμε ποιοι το έκαναν δεν ωφελεί εξάλλου εκείνη η κρίση στον όμιλο αντιμετωπίστηκε.
Αλ - Να σου πω τι θα κάνουμε με αυτή την αστυνόμο που τα έκανε πλακάκια με τον πατέρα;
Α - Τι να κάνουμε;
Αλ - Έτσι θα το αφήσουμε; Είναι εκείνη η γυναίκα που είδαμε στο καζίνο και είναι αυτή που φοράει το ίδιο δαχτυλίδι που έχει και η Αναστασία από τον πατέρα της. Άρα, έχει σχέση με αυτήν. Ειδικά για να συναντιέται και με τον θείο της όπως μου πες.
Α - Ναι, δε ξέρω, και τι να ψάξουμε. Η γυναίκα δουλεύει μυστικά από ότι κατάλαβα, δε μπορούμε να βρούμε κάτι για αυτήν.
Αλ - Μου έχει κολλήσει κάτι στο μυαλό αλλά δε ξέρω, μου φαίνεται παρατραβηγμένο.
Α - Τι;
Αλ - Λες να είναι η μάνα της; Μοιάζουν πολύ στο πρόσωπο και στις κινήσεις. Ακόμα και στον τρόπο που μιλάνε. Και αυτή η γυναίκα γνωρίζει τον θείο της. Η Αναστασία μου είχε πει ότι οι γονείς της έχουν πεθάνει και οι δύο, όταν ήταν παιδί.
Α - Γιατί δε τη ρωτάς τι δουλειά έκανε η μάνα της;
Αλ - Ναι το σκέφτηκα, αλλά δεν είναι εύκολο να τη ρωτήσω έτσι ξεκάρφωτα. Άσε που από όσο θυμάμαι το συγκεκριμένο θέμα την πληγώνει πολύ.
Α - Ε τι να σου πω, τότε μη κάνεις τίποτα.
Αλ - Α δε σου είπα, την είδα και στο σπίτι μας χθες.
Α - Τι δουλειά είχε εκεί;
Αλ - Μιλούσε με τον πατέρα.
Α - Λοιπόν, πάμε να πάρουμε τη καλή σου να πάμε στο ραντεβού με τον πατέρα και μετά πάτε κάπου και προσπάθησε να την ρωτήσεις αυτό που είπαμε.
Σε λίγο βρίσκονταν έξω από το σπίτι της Αναστασίας.
Α - Πάω να δω λίγο τη μάνα μέχρι να έρθει η Αναστασία.
Αλ - Άρη σίγουρα τα βρήκατε; Εννοώ δε μας δουλεύεις;
Α - Τι λόγο έχω να παίξω θέατρο; Μια φορά είπα να κάνω και εγώ πίσω που είναι το κακό.
Είπε και βγήκαν από το αυτοκίνητο. Ο Άρης πήγε στο σπίτι της μάνας του και ο Αλέξανδρος χτύπησε το κουδούνι της Αναστασίας.
KAMU SEDANG MEMBACA
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomansaΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...