Φαντάσματα από το παρελθόν

13 3 3
                                    

Η επόμενη μέρα μετά τη κηδεία του Απόστολου βρήκε την Αναστασία με την Αριάδνη και τον Άρη να συζητάνε τα όσα αποκαλύφτηκαν από τον θείο. Η αντίστροφη μέτρηση είχε αρχίσει αλλά οι δύο κοπέλες δεν είχαν αποφασίσει τι έπρεπε να κάνουν ή καλύτερα δεν γνώριζαν τι να κάνουν. 

Αν - Άρη εσύ είσαι αποφασισμένος;

Α - Εγώ θα συνεχίσω ό,τι σχεδιάσαμε με την μάνα σου. Δεν επηρεάζομαι από τη μάνα. Έφταιξε και θα πληρώσει. Δε μπορεί για όσα έκανε στους πατεράδες σας αλλά μόνο το εμπόριο ουσιών αρκεί.

Αρ  - Αναστασία, ποιος σκότωσε τον θείο σου; Πρέπει να το μάθουμε. Μπορεί να στραφούν εναντίον σου.

Αν - Ξέρω ποιος το έκανε. Ή καλύτερα ποια. 

Α - Αριάδνη η Βέρα το έκανε. 

Αρ - Σιχαίνομαι και το όνομα της. Να καεί στη κόλαση. Ανάθεμα τη στιγμή που ο πατέρας μου την ερωτεύτηκε. Δε μπορώ άλλο να ντρέπομαι για την μάνα μου.

Α - Αγάπη μου αν σε παρηγορεί και εγώ ντρέπομαι.

Αν - Εγώ τώρα καλύτερα να μη μιλήσω.

Αρ - Ε όχι εσύ να μη μιλήσεις. Η δική σου μια χαρά είναι! (είπε νευριασμένα)

Αν - Αριάδνη μη με δουλεύεις να χαρείς. Τι μια χαρά; Λείπει πόσα χρόνια, πόσα; Ούτε να τα μετρήσω δε θέλω.

Α - Αναστασία, πίστεψε με εγώ βλέπω ότι σε αγαπάει.

Αν - Άρη..

Α - Ήρθε στη κηδεία με κίνδυνο να αποκαλυφτεί.

Αν - Ήρθε ως γκόμενα του Δρόσου. Που ο πατέρας σου δεν είχε καμία δουλειά να βρίσκεται εκεί. Έννοια σου αλλά θα έρθει και η σειρά της. 

Α - Τι εννοείς;

Αν - Ο θείος μου για να έχει αυτά τα στοιχεία και να μη της τα δίνει πάει να πει ότι δεν την εμπιστευόταν. Υπάρχει κάτι που δε βλέπουμε στα στοιχεία του θείου. 

Αρ - Έχει δίκιο! Κάτι που θα τον εμπόδιζε να τα βγάλει στη φόρα. Με αυτά τα στοιχεία θα μπορούσε να τους καταστρέψει.

Α - Δε ξέρουμε από πότε τα έχει όμως.. 

Το κινητό του Άρη δονήθηκε από ένα μήνυμα και αναγκάστηκε να σηκωθεί. Η Αριάδνη τον ακολούθησε ως τη πόρτα.

Αρ - Πάλι δουλειά; 

Α - Αριάδνη η Βέρα με φωνάζει στις αποθήκες τους.

Αρ - Σε εμπιστεύομαι όπως και να έχει.

Α - Το ξέρω. Σήμερα έρχεται ο Κυριάκος για την δουλειά και γίνεται χαμός. Αν όλα πάνε καλά θα τον πιάσουν σύντομα. 

Συνάντηση με το πεπρωμένοМесто, где живут истории. Откройте их для себя