Αγαπημένα πρόσωπα

54 8 10
                                    

Φιλήθηκαν για πολύ ώρα ώσπου κάποια στιγμή ο Αλέξανδρος την απώθησε και την σταμάτησε.

Αν - Τι έπαθες;

Αλ - Φύγε. Βγες από το αυτοκίνητο(της είπε αποφεύγοντας να την κοιτάζει στα μάτια).

Αν - Τι εννοείς;

Αλ - Ρε Αναστασία τι δεν καταλαβαίνεις; Φύγε σου λέω και μην τολμήσεις να με προσεγγίσεις ξανά.

Αν - Κάτσε γιατί κάτι δεν καταλαβαίνω. Έκανα κάτι λάθος; Αφού σου εξήγησα τι έγινε.

Αλ - Λοιπόν θα στο πω μια και έξω γιατί έχω και δουλειές. Δεν νιώθω τίποτα για σένα πλέον. Ο μόνος λόγος που ενέδωσα στο φιλί σου και που σε έφερα μέχρι εδώ ήταν για να σε κάνω να νιώσεις όπως ένιωσα εγώ όταν με παράτησες.

Αν - Αποκλείεται να το εννοείς. Ο Αλέξανδρος που ξέρω δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο.

Αλ - Ο Αλέξανδρος που ξέρεις δεν υπάρχει πια. Δεν σε θέλω κοπέλα μου τι δεν καταλαβαίνεις; Ήθελα να σε κάνω να παραδεχτείς ότι με θες και να αισθανθείς πως είναι να σε παρατάει αυτός που αγαπάς. Και τώρα δεν θέλω καμία σχέση μαζί σου μόνο τα τυπικά. Βγες.

Η Αναστασία δεν μπορούσε να κουνήσει βήμα από το σοκ που έπαθε ακούγοντας αυτά τα λόγια από τον Αλέξανδρο. Δεν πίστευε στα αυτιά της. Δεν γινόταν να τα έλεγε αυτά ο Αλέξανδρος. Αυτός που κάποτε έλιωνε για αυτήν. Δεν γίνεται να μην αισθάνεται τίποτα. Ο Αλέξανδρος βγήκε από το αυτοκίνητο, άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού και την έβγαλε έξω με δύναμη. Έκλεισε την πόρτα πίσω της και της είπε « Και τώρα κάνε ό,τι θες μόνο μην με ξαναπλησιάσεις» Μπήκε μέσα, έβαλε μπρος και έφυγε με γρήγορες κινήσεις.

Η Αναστασία έμεινε μόνη της στη μέση του πουθενά και δεν μπορούσε να συνέλθει από το σοκ, όταν ξαφνικά ένιωσε να πνίγεται και έβγαλε μια κραυγή πόνου. Έκατσε στο χώμα και κοιτούσε το άπειρο χωρίς να έχει κουράγιο να κάνει τίποτα. Μετά από τόσο καιρό του ομολόγησε ότι τον θέλει ακόμα και αυτός της φέρθηκε απερίγραπτα. Ποτέ κανείς δεν τόλμησε να την αδειάσει έτσι πόσο μάλλον ο Αλέξανδρος. Είχε αλλάξει και συνειδητοποίησε ότι έφταιγε η ίδια για αυτό. Του έκανε μεγάλο κακό χωρίς να το θέλει αλλά τώρα έλαβε το μήνυμα. Δεν θα τον ξαναενοχλούσε και θα απέφευγε όσο το δυνατόν την επαφή μαζί του. Πήρε απόφαση να σεβαστεί την επιθυμία του. Δεν είχε και άλλη επιλογή. Έπρεπε να τον ξεχάσει αυτήν την φορά οριστικά διαφορετικά θα πληγωνόταν πολύ περισσότερο. Κάποια στιγμή είδε ότι η ώρα περνούσε και έπρεπε να γυρίσει. Ήταν μακριά και δεν περνούσε ψυχή από εκεί. Τηλεφώνησε στην Αριάδνη να έρθει να την πάρει αλλά δεν το σήκωσε. Σκέφτηκε να πάρει τον Φίλιππο που ήταν πάντα δίπλα της αλλά ήξερε ότι θα έπρεπε να απολογηθεί. Εντέλει πήρε τον Ορέστη και του είπε την τοποθεσία της για να πάει να την μαζέψει. Μετά από αρκετή ώρα ένα αυτοκίνητο πλησίασε και σταμάτησε στον χωματόδρομο που βρισκόταν η ίδια καθούμενη κάτω. Ο Ορέστης βγήκε από το αυτοκίνητο και σάστισε όταν την είδε να κάθεται κάτω εντελώς μόνη της.

Συνάντηση με το πεπρωμένοDonde viven las historias. Descúbrelo ahora