Το πρωί ήρθε και τους βρήκε όλους σε γρήγορους ρυθμούς. Ο Αλέξανδρος εκ μέρους του ομίλου ενημέρωσε τον Στέφανο ότι αποσύρονται. Αυτός με τη σειρά του το συζήτησε με το επιτελείο και αποφάσισαν να αναλάβει όλο το έργο η Αριάδνη όπως θα γινόταν εξ αρχής. Ωστόσο υπήρχε μια παράμετρος που δε γνώριζαν. Η Αριάδνη δεδομένου ότι θα υπάρχει συνεργάτης ξόδεψε τα μισά χρήματα του προϋπολογισμού για το έργο, σε αγορά νέων μηχανημάτων, που μάλιστα ήταν και λίγο πιο ακριβά και έβαλε και από το ταμείο. Ήταν απαραίτητα μιας και τα προηγούμενα καθυστερούσαν την παραγωγή με τη βραδύτητα τους.
Σύντομα θα βρισκόταν σε δύσκολη θέση και δε το γνώριζε. Ανέμελη συνέχισε να δουλεύει κανονικά πιστεύοντας ότι όλα βαίνουν καλώς.
Ο Άρης πήρε το αυτοκίνητο του και πήγε στα νεκροταφεία. Στον τάφο της μητέρας του πλησιάζοντας είδε τη Δάφνη. Αυτή άφησε ένα λευκό τριαντάφυλλο και έκανε να φύγει όταν τον είδε.
Α - Τι κάνεις εδώ;
Είπε ο Άρης βγάζοντας τα γυαλιά του.
Δάφνη - Ήρθα να τιμήσω τη φίλη μου. Σαν σήμερα έφυγε. Εσύ τι κάνεις; Πέρασαν δύο χρόνια, δε πρέπει να πας παρακάτω;
Ο Άρης τεντώθηκε και άφησε τα λουλούδια. Έκατσε πάνω και στον τάφο και ακούμπησε το σταυρό.
Α - Ο άνθρωπος δε ξεχνάει τους γονείς του όποιοι και αν ήταν αυτοί. Είχαμε και καλές στιγμές. Δεν ήμασταν πάντα τσακωμένοι, ξέρεις.
Δάφνη - Σίγουρα, είχατε. Ήσουν παιδί της και σε αγαπούσε το ίδιο.
Α - Δάφνη να σε ρωτήσω κάτι;
Δάφνη - Ναι!
Α - Την πρώτη φορά που σκότωσες κάποιον, τη θυμάσαι;
Δάφνη - Δε θα τη ξεχάσω ποτέ! Έτρεμα, είχα λερώσει τα χέρια μου, όλοι μου λέγανε ότι είμαστε σε δουλειά και συμβαίνουν αυτά. Εγώ όμως δε μπορούσα να ξεχάσω το βλέμμα αυτού του ανθρώπου.
Α - Και πως το ξέχασες;
Δάφνη - Μετά ακολούθησαν πολλοί άλλοι και διέγραψαν την εικόνα από το μυαλό μου, πλέον έχω συνηθίσει. Αλλά εσύ μη τυχόν και σκέφτεσαι κάτι τέτοιο.
Α - Ξέρεις με την επίθεση σε αυτή τη Καμένεφ, κάποια στιγμή σκέφτηκα τι θα γινόταν αν πατούσα τη σκανδάλη στο κεφάλι της.
Δάφνη - Άρη..
Α - Θα ξεμπερδεύαμε από το παρελθόν.
Δάφνη- Το επιβεβαίωσα και με τις άλλες επιστολές. Η μάνα σου μετά τον θάνατο του αδερφού της, έμαθε για αυτή τη γυναίκα και το παιδί της. Έβαλε τον αδερφό της να στήσει μια επίθεση, για να πεθάνει και αυτή και το παιδί. Αλλά το παιδί έζησε. Τώρα τι σχέσεις είχε με τον Ρώσο, τον δήθεν πατέρα της Καμένεφ, δεν έχω ιδέα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomansaΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...