Η Δάφνη ήταν μαζί με τον αρχηγό της.
-Αποκλείεται! Ξέχασε το!
Δ - Δε μπορεί να φύγει, θα φέρετε όσους θέλετε για προστασία, απλά θα περάσουμε λίγες ώρες στη θάλασσα, αν δεν πεθάνει, θα τη πάρετε να τη κάνετε ότι θέλετε. Δε θα μας ωφελήσει σε κάτι η Εύα τώρα, τους πιάσαμε όλους, η Εύα τελείωσε, ή θα πεθάνει εκεί ή θα πεθάνει στη φυλακή. Θέμα ωρών είναι, έτσι λένε οι γιατροί.
-Πολύ καλά. Αλλά αν το σκάσει όλη την ευθύνη θα την πάρεις εσύ.
Δ - Εντάξει.
-Μόλις, ξεχαστεί το θέμα, σειρά έχει ο Ραφαήλ.
Δ - Ξέρετε, δεν έχω βρει στοιχεία. Και δε σας συμφέρει να τα βάλετε με τον Ραφαήλ τώρα.
-Δανάη με με πατρονάρεις.
Δ - Αλίμονο, δε κάνω κάτι τέτοιο. Απλά λέω ότι είναι καλύτερα να τον έχετε σύμμαχο σας παρά εχθρό σας. Και ήθελα να σας ζητήσω να με απαλλάξετε από αυτή την υπόθεση, του Ραφαήλ.
-Γιατί;
Δ - Έχω προσωπικούς λόγους. Με βοήθησε και εμένα και το παιδί μου, δε μπορώ να του το κάνω αυτό.
-Μάλιστα. Καταλαβαίνω. Μην ανησυχείς μόλις τελειώσουν όλα, θα γίνει αυτό που σου υποσχέθηκα. Θα μπεις στην εκπαίδευση.
Δ - Εννοείται, αν δε με σκοτώσουν.
- Δε θα γίνει αυτό. Δε θα το επιτρέψω. Είσαι σαν παιδί μου δε θα το άφηνα ποτέ να γίνει.
~
Ο Άρης με την άδεια της Δανάης πήγε την μάνα του, με το δικό του αυτοκίνητο στο σημείο που είπανε, φυσικά με την αστυνομία να τους παρακολουθεί. Φτάσανε, σε ένα ταβερνάκι δίπλα στη θάλασσα, με το κύμα να σκάει στα πόδια τους. Εκεί η Δάφνη την περίμενε. Γύρω γύρω βρισκόταν δυνάμεις της αστυνομίας.
Εύα- Φρούριο έγινε το μέρος.
Α - Μάνα, η Δάφνη έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε. Θα μαι και εγώ εδώ, ό,τι θελήσεις φώναξέ με.
Η Εύα του έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο και βγήκε από το αυτοκίνητο. Πλησίασε την Δάφνη και μαζί κάνανε μια μικρή βόλτα τριγύρω, συζητώντας.
Εύα - Να φανταστώ, μετά από μένα, στόχος είναι ο Ραφαήλ;
Δ - Προσπαθώ να πείσω τον αρχηγό, να μη το κάνει αλλά δεν νομίζω πως θα τα καταφέρω.
Εύα - Τι στοιχεία έχεις εναντίον του;
Δ - Ξέρεις ότι δε μπορώ να σου πω.
YOU ARE READING
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...