Αλ - Μάγδα, η Αναστασία.
Μάγδα - Άλεξ γνωριζόμαστε, παλιά είχαμε γνωριστεί δε θυμάσαι;
Ο Άλεξ έκανε ότι δε θυμόταν τίποτα.
Αν - Πάντως εγώ δε σε θυμάμαι, συγγνώμη αλλά δε συγκρατώ πρόσωπα που δε μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον.
Είπε και έκατσε στην καρέκλα από μπαμπού, παίρνοντας ένα κουλουράκι από το πιάτο.
Αν - Μη το παίρνεις προσωπικά, αυτό που θέλω να πω είναι ότι πρέπει να έχει κάποιος πολύ χαρακτηριστική φυσιογνωμία για να τον θυμηθώ. Ειδικά άτομα που έχω δει μια φορά στη ζωή μου διαγράφονται την ίδια στιγμή.
Ο Άρης είπε χαμηλόφωνα στην Αριάδνη.
Α - Αναστασία-Μάγδα: 1-0.
Αρ - Σταμάτα.
Είπε γελώντας.
Μάγδα- Ναι βρε καταλαβαίνω.
Αν - Λοιπόν παιδιά, για πείτε μας τι νέα από το Λονδίνο, τι κάνετε εκεί.
Αρ - Η Μάγδα, Αναστασία μου είναι γλύπτρια και κάνει εκθέσεις σε όλο τον κόσμο.
Αν - Έλαα, για πες μας μια γνωστή έκθεση, έχω παρευρεθεί σε πολλές.
Μάγδα- Τελευταία συμμετείχα στην έκθεση του Λονδίνου <<Exceptions>>, πριν από 1 χρόνο περίπου.
Αν - Ενδιαφέρον, ένας φίλος μου είχε εκθέματα του εκεί, μπορεί και να τον ξέρεις.
Αλ - Που να ξέρει τώρα τον κάθε φίλο σου ρε Αναστασία;
Η Αριάδνη ψιθύρισε στον Άρη.
Αρ - Ο αδερφός σου πέρασε απευθείας στην επίθεση.
Μάγδα- Γιατί καλέ μου μπορεί να τον ξέρω. Για πες το όνομα του.
Αν - Όντυ Κάλλι. Βασικά Οδυσσέας Καλλέργης λέγεται αλλά το Όντυ είναι το καλλιτεχνικό του. Έλληνας είναι.
Η Μάγδα φάνηκε να αναστατώθηκε αλλά προσπάθησε να το κρύψει.
Αν - Λοιπόν;
Μάγδα - Τι λοιπόν;
Αλ - Τον ξέρεις ρε αγάπη μου; Αυτό σε ρωτάει;
Μάγδα - Ναι συγγνώμη, θυμήθηκα κάτι που πρέπει να κάνω. Ναι τον ξέρω είναι αρκετά γνωστός.
Αν - Ναι είναι ειδικά στο γυναικείο φύλο.
Αρ - Τι κάνει αυτός ο φίλος σου ρε και είναι τόσο γνωστός;
Αν - Πίνακες. Έχει πολύ καλό χέρι.
Αλ - Είμαι σίγουρος, για να το λες εσύ, ξέρεις από χέρια.
YOU ARE READING
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...