Η Αριάδνη μπήκε στο σπίτι και ο Άρης έμεινε μέσα στο αυτοκίνητο μόνος του. Η Δάφνη έφτασε με το αυτοκίνητο της και βλέποντας της κατέβηκε από το αμάξι του. Η Αριάδνη τους κοιτούσε μέσα από το σπίτι. Η Δάφνη βγήκε από το αυτοκίνητο, έτρεξε και αγκάλιασε τον Άρη. Αυτός σαστισμένος, την έσφιξε στην αγκαλιά του.
Δάφνη - Είστε όλοι καλά;
Α - Ναι, μην ανησυχείς.
Δάφνη - Αν σου συνέβαινε κάτι δε θα μπορούσα να με συγχωρήσω.
Α - Υπερβάλλεις νομίζω, εσύ δε φταις σε κάτι.
Δάφνη - Φταίω, δε θα σε είχα προστατεύσει, είσαι σαν γιος μου πλέον. Έχω χρέος να σε προστατεύω.
Α - Δάφνη επειδή είσαι με τον πατέρα μου δε σε αναγκάζει κανείς να με προστατεύεις.
Δάφνη - Δε το κάνω για αυτό, αλλά γιατί πράγματι νοιάζομαι για σένα.
Είπε και τον έπιασε γλυκά από το χέρι.
Δάφνη - Η μάνα σου μου ζήτησε να σε προσέχω πριν φύγει.
Α - Τι πράγμα; Και δε κατάλαβα γιατί μόνο εμένα;
Δάφνη - Γιατί ήξερε πως της μοιάζεις. Ο Αλέξανδρος μου είπε έχει πάρει την ευαίσθητη πλευρά του Ραφαήλ, αλλά ο Άρης είναι διαφορετικός. Μπορεί να καταστρέψει τον εαυτό του χωρίς να το καταλάβει. Θέλω να τον προστατεύεις όπως θα προστάτευες τον δικό σου γιο αν γεννιόταν.
Α - Τον ποιον;
Είπε ο Άρης και η Δάφνη τον έπιασε αγκαζέ και άρχισαν να περπατάνε.
Δάφνη - Λίγα χρόνια μετά τη γέννηση της Αναστασίας, ήμουν ξανά έγκυος. Ήταν αγόρι. Ήμουν με την Εύα, όταν ένα αμάξι με χτύπησε και έφυγε. Το έχασα. Χρόνια μετά έμαθα πως ήταν ο Θοδωρής από πίσω με τον Κυριάκο. Ήθελαν να τρομάξω και να σταματήσω τις έρευνες. Τέλος πάντων, δεν χρειάζεται να τα ξέρεις όλα αυτά. Αρκεί να ξέρεις πως θα είμαι πάντα δίπλα σου!
Ο Άρης σταμάτησε και την αγκάλιασε.
Α - Σε ευχαριστώ, που με βλέπεις έτσι.
Δάφνη - Προσπάθησα να σε ειδοποιήσω, αλλά δεν απαντούσες.
Α - Ήμουν με την Αριάδνη και δε το άκουγα.
Δάφνη - Ήταν και αυτή μπροστά; Μη μου πεις ότι είχατε και το παιδί; (είπε ταραγμένη)
Ο Άρης την έπιασε απαλά από τους ώμους.
Α - Όχι ηρέμησε. Εσύ που το ήξερες;
Δάφνη - Μετά από όσα έμαθα έβαλα να παρακολουθούν τις επικοινωνίες της. Είμαι σίγουρη ότι και αυτή ακούει τα κινητά σας. Θέλω να προσέχεις τι λες και να έχεις και ένα άλλο κινητό παλιάς τεχνολογίας να μιλάμε.
ESTÁS LEYENDO
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...