Φορτισμένο κλίμα

21 4 0
                                    

Τις επόμενες ώρες ο Άρης κατάφερε να πείσει την Αριάδνη να πάνε σπίτι λίγο να ξεκουραστεί και να φάει κάτι. Ο Ραφαήλ έφυγε με το ζόρι με την Δάφνη μιας και ήταν επικίνδυνο να βρίσκονταν εκεί. Ο Αλέξανδρος ανένδοτος έμεινε εκεί να περιμένει, να ξυπνήσει. Ήθελε να της ζητήσει συγγνώμη που δε της είπε την αλήθεια. 

~

Ο Άρης πήγε την Αριάδνη σπίτι της και τη βοήθησε να κάνει ένα μπάνιο. Βγαίνοντας από το μπάνιο, θέλησε να τη βοηθήσει να αλλάξει και ρούχα. 

Αρ - Άρη δε χρειάζεται, σε ευχαριστώ, δεν είμαι εγώ χτυπημένη. Βγες έξω και μόλις αλλάξω θα πάω στο νοσοκομείο.

Α - Αριάδνη, ξέχνα το. Θα φας πρώτα κάτι, θα ξαπλώσεις λίγο και μετά. 

Αρ - Δεν υπάρχει περίπτωση να λείπω από εκεί. 

Α - Αριάδνη μίλησα! Μη με αναγκάσεις να σε κρατήσω εδώ με το ζόρι. Εξάλλου είναι εκεί ο Άλεξ, θα μας ενημερώσει.

Αρ - Ναι τον καημένο, τον λυπήθηκα. Πρέπει να του ζητήσω συγγνώμη, τον αποπήρα. 

Α - Δε πειράζει, δε παρεξηγεί. 

Αρ - Και σε σένα ζητάω συγγνώμη. Δε ξέρω τι με έπιασε και ήμουν τόσο επιθετική. Δε μπορείς να φανταστείς τι σημαίνει για μένα η Αναστασία. 

Α - Εντάξει αγάπη μου, καταλαβαίνω, μην αισθάνεσαι άσχημα, κανένας δε σου κρατάει κακία. Πάω να σου κάνω κάτι να φας.

 Της είπε και την άφησε μόνη της να ντυθεί. Μαζί με το σάντουιτς που της ετοίμασε της πήγε και ένα ηρεμιστικό στο κρεβάτι της. 

Αρ - Άρη ξέχνα το, δε θα κοιμηθώ.

Α - Αριάδνη, αρκετά σε άκουσα! Άνοιξε το στόμα σου και πιες το. Δε θα έχουμε και σένα στο μυαλό μας τώρα. Να μας προκύψει η μια χτυπημένη, η άλλη άρρωστη. Άντε και αρκετά τρόμαξα και με τις δυο σας.

Αρ - Τρόμαξες; 

Α - Εσύ τι λες; Η Αναστασία είναι φίλη μου, από την άλλη τρόμαξα όταν σας είδα έτσι εσένα και τον Αλέξανδρο. 

Αρ - Δε φάνηκε πάντως. Ήσουν πολύ ψύχραιμος.

Α - Κάποιος έπρεπε να είναι. 

Η Αριάδνη του έδωσε ένα γλυκό φιλί και του είπε "Σ'αγαπώ". 

Α - Και εγώ πριγκίπισσα μου! Άντε φάε και μετά προσπάθησε να κοιμηθείς. Εγώ θα είμαι από έξω. 

Αρ - Όχι εσύ να πας στον αδερφό σου, σε χρειάζεται. Εγώ θα κάνω ότι μου είπες, στο υπόσχομαι. 

Συνάντηση με το πεπρωμένοWhere stories live. Discover now