Το πρωί ο Άρης πήγε για τρέξιμο, γύρισε έκανε ένα ντουζ και τώρα φορούσε καθαρά ρούχα. Η Αριάδνη μόλις είχε ταίσει το παιδί και τώρα η κοπέλα την έντυνε. Μπήκε μέσα και τον είδε να κουμπώνει το παντελόνι του. Διάλεξε ένα λευκό πουκάμισο που το άφησε έξω από το παντελόνι. Σήκωνε τα μανίκια του όταν την είδε να μπαίνει μέσα.
Α - Καλημέρα.
Αρ - Καλημέρα. Χθες κοιμήθηκες στον καναπέ;
Α - Ναι έβλεπα μια ταινία και δεν ήθελα να σε ενοχλήσω.
Αρ - Μάλιστα.
Α - Σήμερα θα βρεθούμε να μιλήσουμε για την συνεργασία μας ε;
Αρ - Ναι είναι κανονισμένο.
Α - Ωραία.
Είπε και βγήκε από το δωμάτιο. Όλη αυτή την ώρα που της μιλούσε δε τη κοίταξε ούτε για μια στιγμή. Αυτή προσπάθησε να μη νευριάσει και διάλεξε τα ρούχα της για την εταιρεία. Κατέβηκε στο τραπέζι και είδε τον πατέρα του με τη Δάφνη.
Α - Καλημέρα πατέρα, πως και από εδώ πρωί πρωί;
Ρ.Δ. - Δε κατάλαβα, δε μπορώ να έρθω να πάρω πρωϊνό με την οικογένεια μου;
Η Αριάδνη κατέβαινε τα σκαλιά.
Ρ.Δ. - Φυσικά και μπορείς Ραφαήλ, μη του δίνεις σημασία.
Είπε και έφτασε στο μέρος τους φιλώντας τους σταυρωτά.
Ο Ραφαήλ την έπιασε από το χέρι και την απομάκρυνε λίγο από κοντά του.
Ρ.Δ. - Κάθε μέρα και πιο όμορφη! Ποιος δε θα ήθελε να έχει τη τύχη σου γιε μου.
Α - Έχω κάποια ονόματα στο νου μου αλλά άστο καλύτερα.
Αρ - Σε ευχαριστώ πολύ Ραφαήλ αλλά και εσείς δε πάτε πίσω. Όλες έχουν να το λένε για το πόσο γοητευτικός είστε.
Δάφνη - Όλες; Ποιες όλες; Τώρα εγώ πρέπει να ζηλέψω;
Ο Ραφαήλ γέλασε και την έπιασε από τη μέση οδηγώντας την προς το τραπέζι.
Ρ.Δ. - Όχι να μη ζηλέψεις, εγώ δε κοιτάζω άλλη γυναίκα. Αριάδνη έτσι είναι και ο Άρης. Να είσαι σίγουρη πως δε πρόκειται να κοιτάξει άλλη.
Αρ - Ναι, θα είμαι..
Είπε διστακτικά καθώς καθόταν δίπλα του.
Α - Αυτό θα με φάει εμένα.
Αρ - Τι είπες;
Α - Έτσι είναι λέω!
Αρ - Δεν είπες αυτό..
Α - Έλα να χαρείς πρωί πρωί.
Η Αναστασία μπήκε μέσα καλημερίζοντας. Σήμερα ήταν η μέρα της εγχείρισης και η μητέρα της ήρθε μέχρι εκεί για να φύγουνε μαζί.
YOU ARE READING
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...