Ο Αλέξανδρος σκεπτικός του απάντησε ότι η έρευνα συνεχίζεται και παράλληλα θα ψάξει και ο ίδιος στην εταιρεία.
~~~
Το σαββατοκύριακο πέρασε πολύ γρήγορα και περιπετειώδες για τα δύο κορίτσια. Πλέον είχε ξημερώσει η Δευτέρα, που σηματοδοτούσε νέες εξελίξεις τόσο για τα κορίτσια όσο και για τα αγόρια..
Το ξυπνητήρι της Αριάδνης δεν πρόλαβε να ηχήσει, αφού η ίδια είχε ξυπνήσει ώρα πριν, κάτι αρκετά παράξενο. Γνωρίζοντας ότι δεν πρόκειται να ξανακοιμηθεί, σηκώθηκε και πήγε στην κουζίνα να ετοιμάσει πρωινό για την ίδια, αλλά και για την Αναστασία. Έβαλε να ψηθούν τα αγαπημένα κρουασανάκια της Αναστασίας και έπειτα έβγαλε υλικά για να κάνει pancakes. Ποτέ δεν ήταν από τα κορίτσια που τρελαινόταν με την μαγειρική, της άρεσε όμως να περιποιείται αυτούς που αγαπάει. Δυνάμωσε την μουσική από το laptop της και άρχισε να τραγουδάει και η ίδια καθώς συνέχισε να ετοιμάζει διάφορες λιχουδιές. Μετά από λίγη ώρα όλα ήταν έτοιμα και η ίδια ήταν αρκετά ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, οπότε πήγε τρέχοντας στο δωμάτιο της Αναστασίας να την ξυπνήσει.Αρ- Αναστασίααα σήκω έκανα πρωινό (είπε γλυκά)
Αν- Τι ώρα είναι;; (είπε με βραχνή φωνή χωρίς καν να μετακινηθεί από την θέση της )
Αρ- 7 για αυτό άντε σήκω
Αν- Παιδάκι μου χαζό είσαι από τι ώρα σηκώθηκες; Και τι με ξυπνάς τόσο νωρίς, αφού στις 9 θα πάμε στην εταιρεία σήμερα.
Αρ- Θέλω να μιλήσουμε για κάτι πριν πάμε στην εταιρεία..
Αν - Τι έγινε; Με τι έχει να κάνει; (είπε πλέον ξύπνια)
Αρ - Εεε.... άντε σήκω να σου πω! Θα πάω pancakes στη θεία και σε περιμένω κάτω.
Αν- Εντάξει όταν γυρίσεις ξανά ξύπνα με!
Αρ - Αν δεν σηκωθείς θα τα εξαφανίσω όλα και δεν θα φας τίποτα από όσα έφτιαξα.
Αν- Καλά πάω να πλυθώ αλλά να ξέρεις αυτό είναι ψυχολογικός εκβιασμός.. (είπε καθώς περπατούσε προς το μπάνιο)
Αρ - Καλά καλά μουρμούρα όσο θες (είπε καθώς απομακρυνόταν).
Η Αριάδνη πήρε το πιάτο με τα αχνιστά pancakes και πήγε απέναντι. Αντί όμως να πάει από την κύρια πόρτα πήγε από την μπαλκονόπορτα της κουζίνας, αφού κάθε πρωί η θεία της απολάμβανε εκεί τον καφέ της. Φτάνοντας όμως εκεί δεν ήταν κανείς. Απορημένη μπήκε μέσα στο σπίτι. Ακόμα και μέσα στο σπίτι όμως υπήρχε κάτι παράξενο, ήταν όλα πολύ ήσυχα. Αυτό το σπίτι πάντα είχε φασαρία σκέφτηκε η Αριάδνη, αφήνοντας το πιάτο πάνω στον πάγκο και προχώρησε προς το σαλόνι. Όμως και εκεί δεν ήταν κανείς..μα που στο καλό είναι όλοι; (αναρωτήθηκε)
Αποφάσισε να πάει στο δωμάτιο της θείας της, αφού λογικά δεν θα είχε ξυπνήσει ακόμα. Πριν πάει όμως στη σκάλα άκουσε έναν ήχο στο γραφείο της και αμέσως με γρήγορα βήματα κατευθύνθηκε προς τα εκεί. Λίγο πριν φτάσει ένιωσε κάποιον να της κλείνει το στόμα και να την τραβάει προς την σκοτεινή εσοχή που έκανε ο τοίχος. Τρομαγμένη άρχισε να χτυπιέται, έχοντας ως αποτέλεσμα το κράτημα να σφίξει περισσότερο. Ένιωσε να τοποθετεί το στόμα του στο αυτί της.
VOUS LISEZ
Συνάντηση με το πεπρωμένο
Roman d'amourΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...