Το τέλος μιας αυτοκρατορίας

13 3 1
                                    

Η Αριάδνη το πρωί είπε στον Άρη τις υποψίες της για την Αγάπη. Την ίδια στιγμή ο Άρης είχε δει πολλές κλήσεις από την Αγάπη και την πήρε πίσω.

Αγ - Ναι Άρη, δε θα έρθω σήμερα, είμαι λίγο άρρωστη. 

Α - Κάτσε να ξεκουραστείς, αλλά σίγουρα δε θες βοήθεια;

Αγ - Όχι δε θέλω, σε ευχαριστώ καλή δουλειά. 

Η Αγάπη έκλεισε άρον άρον το τηλέφωνο. Ο Νίκος την αγριοκοίταξε και το άρπαξε από τα χέρια του. 

Ν - Θα του το έλεγες αν δε σε προλάβαινα ε;

Αγ - Εννοείται πως θα του το έλεγα. Θα τον προστάτευα από σένα. Που να φανταζόμουν τι ήσουν;

Ν - Αγάπη μη με προκαλείς! 

Αγ - Γιατί θα με χτυπήσεις ξανά; Τόσο δειλός είσαι; 

Ν - Αυτό έγινε κατά λάθος δε το ήθελα και το ξέρεις. Απλά θόλωσα. Βρήκες αυτά τα έγγραφα και άρχισες να με κατηγορείς ότι προσπαθώ να τη στήσω στον Άρη, ότι είμαι αδίστακτος και τέτοια.

Αγ - Δεν είσαι; 

Ν - Δεν είμαι Αγάπη. Απλά προσπαθώ να επιβιώσω και εγώ. 

Αγ - Με το να παρακολουθείς τον Άρη και να δίνεις αναφορά για τις δουλειές του; Ή με το να σκοτώνεις κόσμο; 

Ν - Δε σκότωσα κανέναν.

Αγ - Και τα αίματα τι ήταν;

Ν - Αγάπη, φεύγω, μη διανοηθείς να πεις σε κανέναν τίποτα. Αλλιώς δε ξέρω τι θα γίνει.

~

Η Εύα κάλεσε τον Άρη στα γραφεία της και συζητούσαν για τη σημερινή ανταλλαγή. 

Θ.Ε. - Ήθελα να συζητήσουμε και κάτι άλλο. 

Α - Ό,τι θες. 

Θ.Ε. - Την γυναίκα που ήταν μαζί με τον πατέρα σου την έχεις ξανά δει;

Α - Κάποιες φορές ναι.

Θ.Ε. - Εννοώ μόνος σου.

Α - Μόνος μου; Τι δουλειά έχω μόνος μου μαζί της.

Θ.Ε. - Δε ξέρω εσύ θα μου πεις. Τι δουλειά έχεις; Γιατί έμαθα πως κυκλοφορούσατε μαζί.

Α - Α αυτό λες. Έτυχε να τη γυρίσω σπίτι της κάποια βράδια ο πατέρας μου το ζήτησε όπως και να τη συνοδέψω σε κάποια ψώνια. Καλά πως κάνεις έτσι; Καιρός ήταν να φτιάξει ξανά τη ζωή του ο πατέρας. 

Θ.Ε. - Δίκιο έχεις. Τέλος πάντων, φύγε τώρα και το βράδυ μην έρθεις. 

Α - Θα έρθω! Δε σε αφήνω μόνη σου σε αυτή τη συνάντηση. Είναι σημαντική για σένα και θέλω να σε στηρίξω. 

Συνάντηση με το πεπρωμένοWhere stories live. Discover now