~Δεξίωση~
Κύριε Ραφαήλ το αυτοκίνητο είναι έτοιμο, όποτε θέλετε μπορούμε να ξεκινήσουμε.
<<Μισό λεπτό έρχομαι>> είπε με βραχνή φωνή. Πήρε το κινητό του και επίλεξε την επαφή του Αλέξανδρου.
- Έλα πατέρα
- Τι γίνεται εκεί μαζεύτηκαν όλοι;
- Αν ρωτάς για την Εύα ναι.
- Γενικά λέω... Οι καινούργιες ήρθαν;
- Όχι ακόμα θέλουν να κάνουν θεαματική είσοδο. Τα ψώνια!
- Καλά εγώ ξεκινάω.
- Οκ τα λέμε σε λίγο.
Κλείνοντας το τηλέφωνο βγαίνει από το σπίτι και κατευθύνεται στο αυτοκίνητο. Ένα μαύρο " Land Rover" με φιμέ τζάμια.
- Ξεκίνα αλλά αργά δε βιαζόμαστε.
Στη διαδρομή ο Ραφαήλ κοιτούσε τις φωτογραφίες των κοριτσιών στα κοινωνικά μέσα όντας σκεφτικός. Ξαφνικά ο οδηγός τον ενημέρωσε ότι ένα αυτοκίνητο τους ακολουθεί εδώ και ώρα ενώ εκείνη την ώρα το ίδιο αμάξι τους προσπέρασε και με ένα απότομο φρενάρισμα τους έκλεισε τον δρόμο. Καθώς ο οδηγός προσπαθούσε να βάλει όπισθεν βγήκαν από το αμάξι 5 μαυροντυμένοι και τους έσκασαν με πυροβολισμούς τα λάστιχα. Πήραν θέσεις και άνοιξαν πυρά εναντίον τους ενώ ταυτόχρονα ο Ραφαήλ έστειλε μήνυμα στην προστασία του για την τοποθεσία που βρισκόταν γράφοντας το κωδικό μήνυμα "Καραμπόλα" που σήμαινε επίθεση. Ο Ραφαήλ όπλισε το δεκάρι όπλο του όπως και ο σοφέρ του και ¨ ζύγισαν ¨ τους αντιπάλους τους. Άνοιξαν την οροφή του αυτοκινήτου και ο σοφέρ έσπευσε να ανταποδώσει.
- Κύριε εσείς μείνετε μέσα.
- Ναι καλά, περίμενε και θα τους δείξω εγώ τώρα... είπε βγαίνοντας από το αυτοκίνητο και πυροβολώντας έτρεξε να πάει στο πίσω μέρος του αμαξιού.
Αντάλλασαν πυρά για αρκετή ώρα επιτυγχάνοντας να τραυματίσουν δύο. Εκείνη την ώρα ακούστηκαν απότομα φρεναρίσματα και πυροβολισμοί σημάδι ότι είχαν έρθει οι δικοί του. Παίρνοντας μια βαθιά ανάσα ανακούφισης ο Ραφαήλ άρχισε την κατά μέτωπο επίθεση με αποτέλεσμα μια σφαίρα να περάσει ξυστά από το μπράτσο του σκίζοντας μέρος του υφάσματος. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα κατάφεραν να τους ακινητοποιήσουν όλους και ο Ραφαήλ έπιασε έναν από τον λαιμό ρωτώντας τον ποιος έδωσε την εντολή για την επίθεση. Ο άντρας μετά από πολύ ζόρισμα απάντησε «Η χήρα». Ο Ραφαήλ κατάλαβε και χαμογέλασε ύπουλα ενώ αμέσως μετά έδωσε την εντολή να τους βάλουν στην αποθήκη. Φόρεσε το μαύρο σακάκι του για να μην φαίνεται η τρύπα στο λευκό πουκάμισο και μπήκε στο αυτοκίνητο με προορισμό την δεξίωση.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...