Γάμος Με Απρόοπτα

28 5 1
                                    

Οι μέρες περνούσαν και ο Ραφαήλ κατάφερε να αποκρύψει από το συμβούλιο την ανάμειξη του Άρη. Η Δανάη κατάφερε να τον πείσει να συνεχίσουν το έργο τους και του εξήγησε το ρόλο του Άρη, καταφέρνοντας σιγά σιγά να μαλακώσει τον Ραφαήλ σχετικά με τον γιο του. Από εκείνη τη μέρα δεν είχαν μιλήσει ξανά και ο Άρης όσο και αν προσπαθούσε να τον πλησιάσει έπεφτε σε κενό.

Ο Άρης είπε στην Εύα ότι ο Ραφαήλ τον έβγαλε από το συμβούλιο γιατί δεν τον εμπιστεύεται και την έκανε να τον εμπιστευτεί περισσότερο. Τώρα, ήταν θέμα χρόνου να πιαστεί όλο το κύκλωμα. Η Δανάη είχε κινήσει τις διαδικασίες και σύντομα ο Κυριάκος θα συλλαμβάνονταν. Ο Άρης είχε σκεφτεί τα λόγια του πατέρα του αλλά δε μπορούσε να κλείσει τα μάτια του μπροστά στις παρανομίες της μάνας του. Κοντά της κατάλαβε ότι δε μπορούσε να κάνει αλλιώς. Αυτοί οι άνθρωποι δε σου άφηναν επιλογές. Όμως η Εύα όχι μόνο ακολούθησε αυτό το δρόμο αλλά κατάφερε να γίνει αρχηγός.

Τα κορίτσια είχαν μαζέψει στοιχεία και ήταν ένα βήμα πριν αποκαλύψουν την σκευωρία του πατέρα τους. Όλα έδειχναν ότι ο Θοδωρής ήταν ο κύριος υπαίτιος, αλλά αγνοούσαν το καταλυτικό ρόλο της Εύας και της Βέρας στη φυλάκιση των γονιών τους.

Ο Νίκος ενημέρωνε την Εύα επιβεβαιώνοντας τα όσα είπε και ο Άρης, ότι ο Ραφαήλ δε μιλούσε πλέον στο γιο του και της μετέφερε πληροφορίες σχετικά με τις δουλειές τους.

Η Εύα είχε αποφασίσει να ζητήσει τη βοήθεια του Ραφαήλ, δεν ήθελε να φύγει και τα παιδιά τους να έχουν μπλεξίματα. Δεν ήξερε τι να του πει και πως να το πει. Σύντομα όμως θα μάθαινε κάτι που θα ανέτρεπε τα πάντα για όσα πίστευε τόσα χρόνια για τον Ραφαήλ Δρόσο.

~

Μια ηλιόλουστη μέρα της Άνοιξης και μετά από μια νύχτα ξέφρενου ρυθμού, οι άντρες ξύπνησαν με δυσκολία το μεσημέρι στο σπίτι του Νίκου και η Αγάπη είχε μείνει στο πατρικό της. Η Αριάδνη ως κουμπάρα και οι κοντινές της φίλες βρισκόντουσαν όλες στο σπίτι της για να ετοιμαστούν.

Αγ - Αριάδνη δε παίρνεις κανένα τηλέφωνο τον Άρη; Ο Νίκος θα κοιμάται.

Αρ - Α και πιστεύεις ότι ο Άρης θα είναι ξύπνιος; Άντε να τον πάρω. Δε μου λες αυτοί που πήγαν χθες;

Αγ - Σε ένα μπουζουξίδικο αλλά με αυτούς όλα τα περιμένω.

Ο Άρης σηκώθηκε και είδε τον Νίκο και τον άλλον φίλο τους να κοιμούνται στους καναπέδες σε άθλια κατάσταση. Πήγε στο μπάνιο να πλυθεί και δεν έβρισκε πετσέτα. Προχώρησε στη κρεβατοκάμαρα και πήγε να ανοίξει κάποιο συρτάρι για να βρει πετσέτα. Καθώς έψαχνε βρήκε μια φωτογραφία. Τη σήκωσε και είδε τον Νίκο με μια κοπέλα. Αυτή η κοπέλα έμοιαζε με την αδερφή του. Όμως εκεί η κοπέλα φαινόταν καλά. Ο Άρης τελευταία φορά που είχε δει την αδερφή του Νίκου ήταν πριν πολλά χρόνια καταβεβλημένη από την αρρώστια. Και σε αυτή τη φωτογραφία μόνο καταβεβλημένη δε φαινόταν. Το κινητό του χτύπησε και διέκοψε τις σκέψεις του. Το έβγαλε από τη πίσω τσέπη του παντελονιού του και το σήκωσε.

Συνάντηση με το πεπρωμένοTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon