Η Αναστασία τελείωσε όσο πιο γρήγορα τις δουλειές και έφτασε σπίτι για να συζητήσουν με την Αριάδνη όλα όσα έγιναν. Μπήκε μέσα και την φώναξε αλλά δεν πήρε καμία απάντηση. Το σπίτι ήταν άδειο και η Αριάδνη άφαντη. Της τηλεφώνησε αλλά δεν απαντούσε. Ξανά πήρε αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Τηλεφώνησε στην εταιρεία μήπως πήγε εκεί όταν η ίδια έφυγε. Το αποτέλεσμα ήταν αρνητικό και από εκεί. Η Αναστασία άρχισε να ανησυχεί μιας και σκέφτηκε ότι η Αριάδνη έγινε άφαντη από την ώρα που άκουσε για τη Βέρα. Τηλεφώνησε στον θείο της αμέσως και του ζήτησε να ψάξει να την βρει μην κάνει καμία χαζομάρα. Ο θείος της την ενημέρωσε για όσα του ζήτησε η Αριάδνη και η Αναστασία ζήτησε αμέσως τη διεύθυνση. Πήρε το όπλο της και έτρεξε στο αυτοκίνητο. Η θεία της απέναντι βρισκόταν στον κήπο και πρόσεξε τις γρήγορες κινήσεις της που τις προκάλεσαν περιέργεια. Άνοιξε το αμάξι και το έβαλε μπρος. Μόλις πήγε να κατεβάσει το χειρόφρενο το κινητό της χτύπησε και στην οθόνη αναγράφονταν το όνομα της Αριάδνης. Το σήκωσε και τη ρώτησε αμέσως αν είναι καλά ενημερώνοντας την ότι ξεκινούσε να πάει κοντά της. Η Αριάδνη την καθησύχασε και της είπε να μην πάει πουθενά μιας και η ίδια ήταν στο δρόμο για το σπίτι. Έκλεισαν το τηλέφωνο και η Αναστασία χαλάρωσε το κεφάλι της στο κάθισμα του αυτοκινήτου και έβγαλε μια ανάσα ανακούφισης. Η Βέρα ήταν ύπουλη και δεν έπρεπε η Αριάδνη να κινηθεί τόσο επιπόλαια. Δεν μπορούσε να της πει το οτιδήποτε όμως.. Ήξερε πως η Αριάδνη εξαγριώνεται στο άκουσμα του συγκεκριμένου ονόματος και την κυριεύει το μίσος αντί της λογικής.
Άνοιξε το ραδιόφωνο και περίμενε μέσα στο αυτοκίνητο χαλαρώνοντας με αγαπημένα της κομμάτια. Κάποια στιγμή διέκρινε κάτι περίεργο από τον καθρέφτη. Πρόσεξε ένα αυτοκίνητο που της προάλλες νόμιζε ότι την ακολουθούσε αλλά τελικά ήταν η ιδέα της. Ή μήπως όχι; Δεν έδειξε κινητικότητα και έριξε διακριτικά μια ματιά στον πλαϊνό καθρέφτη. Δεν ήταν απολύτως σίγουρη αλλά κάτι μέσα της, της έλεγε ότι κάτι δεν πάει καλά. Είχε καιρό που είχε αυτό το αίσθημα. Έβγαλε το όπλο και το όπλισε. Βγήκε από το αμάξι και μπήκε στο σπίτι. Ανέβηκε στη σοφίτα που είχαν αφήσει με την Αριάδνη διάφορα πράγματα που δεν χρησιμοποιούσαν άμεσα. Βρήκε ένα ζευγάρι κυάλια και πλησίασε το παράθυρο της σοφίτας διακριτικά για να μη φανεί. Προσπάθησε να το εντοπίσει αλλά δεν ήταν εύκολο μέσα στη νύχτα. Το αυτοκίνητο ήταν εκεί και ο άνθρωπος ακόμα μέσα. Προσπάθησε να διακρίνει τις πινακίδες αλλά αυτό στάθηκε αδύνατο. Κάποια στιγμή είδε το αυτοκίνητο της Αριάδνης να καταφτάνει και ασυναίσθητα είδε το ρολόι της. Η ώρα ήταν 1 και για καθημερινή ήταν ήδη αργά για να κυκλοφορείς. Κατέβηκε γρήγορα από τη σοφίτα και βγήκε στον κήπο να την περιμένει έχοντας τα μάτια της δεκατέσσερα. Η Αριάδνη την πλησίασε κοιτώντας την με αινιγματικό ύφος.
Αρ - Βγήκες να δεις τα αστέρια που δεν έχει;
Αν - Μπες γρήγορα μέσα και άσε τις χαζομάρες(είπε σοβαρά)
Η Αριάδνη απορημένη προχώρησε προς τα μέσα και η Αναστασία από πίσω της μπήκε μέσα.
Αρ - Τι συμβαίνει γιατί είσαι έτσι;
Αν- Αριάδνη με παρακολουθούν πλέον είμαι σίγουρη. Δεν ξέρω αν παρακολουθούν και σένα όμως.
Αρ - Παιδάκι μου εξήγησε μου τι εννοείς; Σε ακολούθησε πάλι κάνεις με το αυτοκίνητο;
Αν-Όχι. Με περίμενε έξω από το σπίτι.
Η Αναστασία της περιέγραψε όλο το σκηνικό και ότι έχει αντιληφθεί τον τελευταίο καιρό και πήγαν να δουν αν το αμάξι ήταν εκεί. Το αμάξι είχε φύγει. Και έτσι για ακόμη μια φορά η Αναστασία πίστεψε ότι έχει χαζές φοβίες.
Αρ - Αναστασία ξέρω ότι ήταν δύσκολο από τότε που είχες μπλεχτεί με τον τζόγο και σε ακολουθούσαν αλλά πλέον δεν γίνεται κάτι τέτοιο. Ηρέμησε.
Αν-Τέλος πάντων άσε με εμένα. Εσύ θα μου πεις τι πήγες και έκανες;
Αρ - Όχι πες μου πρώτα όλο τον σκηνικό στην εταιρεία του Δρόσου και μετά.
Μετά από μια αναφορά της Αναστασίας στα όσα είδε, είπε και άκουσε η Αριάδνη ήταν σκεπτική.
Αν - Εσύ τι έκανες θα μου πεις ή θα με σκάσεις; Λίγο ακόμα και θα πήγαινα στης Βέρας για μια στιγμή νόμιζα ότι θα ήσουν εκεί.
Αρ - Καλά νόμιζες. Εκεί πήγα!
Αν - Πας καθόλου καλά; Γιατί πηγές εκεί; Και άιντε πήγες. Γιατί μόνη σου ρε;
Αρ - Γιατί την Βέρα θα την καταστρέψω μόνη μου και πήγα να την προειδοποιήσω.
Αν - Αριάδνη.. Αντί να την καταστρέφεις εσύ σε καταστρέφει αυτή.. Σε παρακαλώ μη την πλησιάσεις.. Όχι έτσι τουλάχιστον να ψάξουμε να δούμε τι γίνεται πρώτα και μετά... Και δεν μου λες τι έγινε στη συνάντηση σας; Θα ήθελα να την έβλεπα από μια μεριά να σαστίζει..
~~~
Η Βέρα έτοιμη παίρνει τη μικρή βαλίτσα της και ψάχνει τα κλειδιά της. Έπρεπε να πάει στο σημείο συνάντησης όπου θα ανέβαινε στο ελικόπτερο για Κρήτη. Όλα έπρεπε να γίνουν σήμερα το βράδυ, δε χωρούσε αναβολή..
Πήρε τα κλειδιά της και τη στιγμή που άνοιγε τη πόρτα το κουδούνι χτύπησε. Σήκωσε το κεφάλι της και αντίκρισε την Αριάδνη. Τι δουλειά έχει αυτή τώρα; Σκέφτηκε.
YOU ARE READING
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...