Τρέλα

30 5 1
                                    

Οι μέρες πέρασαν και ο Άρης βγήκε από το νοσοκομείο. Οι γονείς του επέμεναν να μείνει σε αυτούς μέχρι να επανέλθει πλήρως. Ο Άρης προς έκπληξη του Δρόσου, αποφάσισε να πάει στην Εύα και έτσι τώρα βρίσκονταν σπίτι της.

Θ.Ε. - Άρη το δωμάτιο σου είναι έτοιμο, αν θες πάνε να ξεκουραστείς. Θα κάτσει και ο αδερφός σου εδώ για να σε βοηθάει. 

Α - Όχι θέλω να κάτσω λίγο ακόμα στον κήπο, έχει ωραία μέρα σήμερα. 

Θ.Ε. - Εντάξει πάω να σου φέρω να φας κάτι. 

Ο Άρης καθόταν στον κήπο και απολάμβανε τον ήλιο όταν την ηρεμία του σταμάτησε το αυτοκίνητο της Αναστασίας. Αυτή βγήκε από το αυτοκίνητο φορώντας ένα μαύρο κουστούμι με τα κλασικά γυαλιά της Ray Ban που την έκαναν να φαίνεται αυστηρή και επιβλητική σε συνδυασμό με το περπάτημα της. Πόσο δυναμισμό έβγαζε αυτή η κοπέλα και όμως ο ίδιος κοντά της σαν φίλος είχε καταλάβει ότι ήταν όλα ένα κάλυμμα για να κρύψει την ευαίσθητη πλευρά της. Αυτή που μόνο ο αδερφός του κατάφερε να φέρει στο φως όπως η ίδια ένα βράδυ του είχε πει. 

Η Αναστασία το διάστημα απουσίας της Αριάδνης είχε έρθει πολύ κοντά με τον Άρη και ήταν αυτή που τον έκανε να αναθεωρήσει κάποια πράγματα. Η παρέα μαζί της τον ωρίμασε και το είχε συνειδητοποιήσει και ο ίδιος. 

Τις σκέψεις του διέκοψε ο ήχος από τα τακούνια της που τώρα πλησίαζε. 

Α - Καλώς το εργαζόμενο νιάτο.

Αν - Μίλησε ο πασάς. Τι κάνεις εδώ, μόνος σου σε άφησαν;

Α - Ε δεν είμαι και μωρό, μπορώ να κουνηθώ. 

Αν - Πως είσαι σήμερα; 

Είπε και τον φίλησε σταυρωτά, άφησε τη τσάντα φάκελο που είχε σήμερα μαζί της στο τραπέζι και έκατσε δίπλα του. 

Α - Καλά, πονάω λίγο όταν κάνω απότομες κινήσεις. 

Αν - Να μη κάνεις τότε. Άντε, γιατί τα είδαμε τα δικά σου στο νοσοκομείο. 

Ο Άρης γελούσε. 

Α - Αφού με κράτησαν περισσότερο τι να έκανα;

Αν - Σωστά, λες δε κάνω κάτι με τη μικρούλα τη νοσοκόμα;

Α - Χαχα, ε αφού ήταν νοστιμούλα. 

Αν - Καλά φτάνει, αν σε αφήσω θα μου πεις και τις λεπτομέρειες. Ο αδερφός σου που είναι; Είπε θα μείνει εδώ να σε προσέχει.

Α - Πίσω σου.

Ο Άλεξ της έδωσε ένα φιλί λες και είχε καταλάβει ότι χρειαζόταν μια δόση από την αγάπη του ως αποζημίωση από το δύσκολο πρωινό που αντιμετώπισε στην εταιρεία. Αυτή τον απώθησε τρυφερά για να μην τους δουν. 

Συνάντηση με το πεπρωμένοDonde viven las historias. Descúbrelo ahora