~Μια μέρα μετά στη βάφτιση~
Η Αναστασία έφτασε στην εταιρεία με το αυτοκίνητο της και της άνοιξε ο φρουρός. Βγήκε από το αυτοκίνητο φορώντας ένα εκρού σακάκι με τα ψηλά μαύρα μποτάκια της και προχώρησε στο εσωτερικό του κτιρίου. Η γραμματέας της εισόδου τη χαιρέτισε με ευγένεια και η Αναστασία ανταποκρίθηκε.
Μπήκε στο ασανσέρ και περίμενε να φτάσει στον όροφο που ήταν το γραφείο της Αριάδνης. Πριν λίγα χρόνια μπήκαν εδώ μέσα με τα ρούχα των διακοπών και όλοι τους κορόιδευαν και τώρα όλοι στέκονταν με σεβασμό μπροστά τους.
Άνοιξε η πόρτα και βγήκε κάνοντας μια κίνηση με το χέρι της για να τινάξει μια τούφα από τα μαλλιά της που έπεφτε μπροστά στο πρόσωπο της. Συνομίλησε με αρκετό προσωπικό που είχε να τους δει καιρό και όλοι φάνηκαν να χαίρονται που την ξανά έβλεπαν.
Αν - Με συγχωρείτε όμως τώρα, πάω στη πρόεδρο σας, με περιμένει.
-Θα χαρούμε να σας έχουμε ξανά κοντά μας, πάντως.
Είπε η υπεύθυνη του τμήματος διαχείρισης πόρων.
Η Αναστασία προχώρησε στο γραφείο της Αριάδνης και αφού χτύπησε απαλά μπήκε μέσα χωρίς να περιμένει απάντηση. Η Αριάδνη ήταν με τον Χρήστο και ετοίμαζαν τα έγγραφα τους.
Αρ - Καλώς την, έτοιμοι είμαστε, πάμε.
Η Αναστασία κοίταξε το ρολόι της.
Αν - Από τώρα; Έχουμε χρόνο ακόμα.
Είπε και έκατσε σταυροπόδι στον καναπέ απλώνοντας το χέρι της στο μπράτσο του. Φορούσε ένα υπέροχο δαχτυλίδι που τόνισε τα δάχτυλα της.
Χρήστος - Στις ομορφιές σου είσαι και πάλι Αναστασία.
Αν - Σε ευχαριστώ Χρήστο μου.
Αρ - Καλά ε δε φαίνεται καν ότι ξενύχτησες.
Αν - Μα δεν ξενύχτησα.
Αρ - Μα χθες δε σε άκουσα να γυρνάς μέχρι να κοιμηθώ.
Αν - Χρήστο κατάλαβες τι γίνεται, με παρακολουθούν κανονικά, το ήξερα πως ήταν κακή ιδέα να μείνω απέναντι της, αλλά παρασύρθηκα από την αγάπη που της έχω.
Αρ - Ναι πες ότι σε ζορίσαμε κιόλας. Χρήστο μην την ακούς, μια χαρά βολεύτηκε εκεί σου λέει ποιος πάει αλλού τώρα.
Αν- Χθες ήμουν στο καζίνο και γύρισα νωρίς σχετικά. Και σήμερα εκεί θα είμαι, έχουμε δύο μεγάλα παιχνίδια.
ESTÁS LEYENDO
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...