Αιτίες τσακωμού

56 10 2
                                    

- Μου είπε ότι ήξερε τους πατεράδες μας!

- Τι;;;

- Αυτό που άκουσες. Συγκεκριμένα είπε ότι τους μοιάζουμε και εγώ και εσύ!

- Και συ τι έκανες;

- Πήγα να φύγω. Υπέθεσα ότι μας είχε ψάξει και θα μας απειλούσε αλλά αυτός μου είπε ότι θέλει να μας βοηθήσει και ότι η αλήθεια που ψάχναμε κρύβεται σε ένα εξοχικό της θείας δίπλα σε ένα οινοποιείο στα Χανιά.

- Κάτσε γιατί δεν μπορώ να τα χωνέψω όλα αυτά. Και αυτός που ξέρει ότι ψάχναμε;

- Που να ξέρω ρε; Δεν μπορέσαμε να πούμε περισσότερα.

- Δεν το πιστεύω όλο αυτό.

- Και σαν να μην έφτανε το σοκ που έπαθα είχα και σένα να μου φωνάζεις ότι έκανα παιχνίδι μαζί του.

- Δεν έκανες; Της λέω κοιτώντας την κατάματα ξέροντας ότι έτσι δεν θα μπορέσει να με αποφύγει. Της είναι πολύ δύσκολο να πει ψέματα όταν κάποιος την κοιτάει μέσα στα μάτια και ειδικά όταν πρόκειται για κοντινό της άτομο.

- Ε όχι φυσικά! Εγώ σηκώθηκα για τυπικούς λόγους και μετά συνέχισα μπας και μάθω τίποτα παραπάνω. Το θέμα είναι ότι ο Αλέξανδρος τα πήρε στο κρανίο μαζί μου.

- Και καλά έκανε!

- Ρε τώρα εσύ με ποιον είσαι;

- Σε αυτό το θέμα μαζί του. Λογικό να αντιδράσει έτσι. Αν ήμουν στην θέση του θα σε έχωνα και μια σφαλιάρα.

- Ρε βλαμμένο είσαι; Λέει και την χτυπά με το μαξιλάρι.

- Τι ρε να μην κάνω λίγη πλάκα και εγώ; Τέλος πάντων το θέμα μας δεν είναι ο Άλεξ αλλά ότι ο Δρόσος ξέρει πράγματα για το παρελθόν μας.

- Και δεν είναι ο μόνος...

- Τι εννοείς;

- Ξεχνάς τι πήγε να ξεφουρνίσει ο άλλος στο τραπέζι πριν του ρίξεις το κρασί;

- Ναι εντάξει αυτό και να αποκαλυφτεί δεν θα τον πιστέψει κανείς, δεν έχει αποδείξεις και αφού εσύ σταμάτησες πλέον παρτίδες με αυτούς.

- Ναι σταμάτησα.

- Έτσι μπράβο. Άντε τώρα να δούμε πότε θα πάμε στην Κρήτη.

- Τι να κάνουμε στην Κρήτη;

- Αναστασία συγκεντρώσου. Να ψάξουμε.

- Πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα θέλω να κοιμηθώ, δεν αντέχω άλλο.

- Ναι δίκιο έχεις άντε καληνύχτα. Της είπα και πήγα στο δωμάτιο μου μιας και όντας πτώμα δεν μπορούσα να κοιμηθώ μαζί της να με κλωτσάει στον ύπνο!

Συνάντηση με το πεπρωμένοOù les histoires vivent. Découvrez maintenant