Απειλή

29 8 5
                                    


Μόλις τελείωσε τη συζήτηση της με τον θείο της έφυγε γρήγορα και κατευθύνθηκε προς το σπίτι της. Ειδοποίησε και την Αριάδνη να πάει και αυτή εκεί. Η Αριάδνη την περίμενε από κάτω όταν έφτασε. Βγήκε από το αυτοκίνητο και κατευθύνθηκε προς την πόρτα να την ανοίξει.

Αρ – Καλά παιδί μου εμένα τι με ήθελες;

Αν – Πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε!

Αρ – Ε και δεν μπορούσαμε να το συζητήσουμε αλλού; (είπε καθώς έμπαιναν στην πολυκατοικία).

Αν – Δεν κατάλαβες εδώ ήρθαμε για να καθαρίσουμε τον τόπο και να τον συμμαζέψουμε.

Αρ – Και γιατί α πληθυντικό; Μόνη σου τα έκανες χάλια.

Αν – Αν σου χώσω μία πάλι μόνη μου θα το κάνω.

Είπε και εκείνη την ώρα άνοιξε η πόρτα του ασανσέρ που περίμεναν τόση ώρα να κατέβει. Από μέσα βγήκε μια γειτόνισσα της Αναστασίας με την οποία είχαν πολύ καλές σχέσεις.

Αν – Γεια σας κυρία Χριστίνα. Τι κάνετε;

Χριστίνα- Γεια σου Αναστασία μου. Καλά δόξα τω θεώ εσύ καλά είσαι άκουσα φασαρία προχθές στο σπίτι σου.

Αν – Ναι έκανα κάποιες ζημιές τις προάλλες. Αλλά δεν ήταν προχθές.

Χριστίνα – Ε πως αφού άκουσα την πόρτα σου να ανοίγει και συνομιλίες. Υπέθεσα ότι θα ήσουν εσύ μιας και ήταν γυναικεία φωνή και μου έφερνε στην δική σου. (είπε κοιτώντας την Αριάδνη για να δείξει ότι αυτήν την φίλη της εννοούσε μιας και την είχε δει αρκετές φορές να έρχεται σπίτι)

Αν – Α ναι έχετε δίκιο, μπερδεύτηκα. Ε με τόσες δουλειές ξεχνάω πια τι κάνω δεν φαντάζεστε.

Χριστίνα – Καλή δύναμη κοπέλες μου εύχομαι όλα να πάνε καλά, σας είχα δει στο περιοδικό και ήμουν πολύ περήφανη.

Χαιρέτησαν την γειτόνισσα η οποία βιαζόταν να φύγει και μπήκαν αναστατωμένες στο ασανσέρ.

Αρ – Καλά αφού ήρθες και προχθές γιατί δεν καθάρισες;

Αν – Σοβαρά με ρωτάς τώρα; (είπε και την κοίταξε αγριεμένα)

Η Αριάδνη κατάλαβε και έπαθε σοκ. Αρ – Αν δεν ήσουν εσύ ποιος ήταν;

Αν – Δεν ξέρω εγώ έχω να πατήσω από τότε που ήμασταν εδώ μαζί.

Αρ – Μα άκουσε την φωνή σου η γυναίκα.

Αν – Θα την μπέρδεψε όλες οι φωνές μοιάζουν. Δεν το πιστεύω. Άντε να ανέβουμε να δω τι γίνεται.

Συνάντηση με το πεπρωμένοWhere stories live. Discover now