Η επόμενη μέρα βρήκε τα δύο κορίτσια σε μία περίεργη κατάσταση. Η Αναστασία έπινε τον καφέ της παρατηρώντας την θάλασσα και έχοντας ακόμα στο μυαλό της την χθεσινή βραδιά. Αισθανόταν ότι χθες με τον Αλέξανδρο ήταν όπως παλιά. Στη μνήμη της ήρθαν διάφορες στιγμές τους, αλλά σχεδόν αμέσως σκέφτηκε ότι έπρεπε να αφήσει κατά μέρους το παρελθόν και να ασχοληθεί με το παρόν.Εξάλλου ήταν δεδομένο πλέον ότι κανείς από τους δύο δεν σκόπευε να ασχοληθεί με το τότε. Αντίθετα τα πράγματα για την Αριάδνη ήταν ακόμα πιο περίπλοκα μιας και είχε να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις των πράξεών της. Ξύπνησε στην αγκαλιά του Άρη και αμέσως κατάλαβε το 'λάθος' της μιας και ήξερε ότι για ακόμα μία φορά θα συμπεριφερόταν σαν να μη συνέβει τίποτα.
Έπειτα από μερικές ώρες βρέθηκαν και οι δύο στη ρεσεψιόν
<< Τί λέει; πώς πέρασες χθες;>> ρώτησε πονηρά η Αναστασία την Αριάδνη
-Σταμάτα να με κοιτάς έτσι ήταν μια στιγμή αδυναμίας!
- Ναι στιγμή αδυναμίας λέμε πλέον αυτό που ποθούμε όσο τίποτα άλλο.
-Ρεε... τι λες; απλά ήμουν λίγο ζαλισμένη και έχασα τον έλεγχο.
- Όσο για αυτό είμαι σίγουρη.
-Έλα σταμάτα..δεν μπορώ όταν κάνεις έτσι.
-Ναι όταν τα κάνεις όμως μια χαρά μπορείς.
- Αλήθεια εσύ τι έκανες χθες;
Ήπιαν τον καφέ τους με θέα την θάλασσα διηγώντας η μία στην άλλη τα χθεσινά γεγόνοτα . Κάποια στιγμή η Αριάδνη ρώτησε την Αναστασία αν έκοψε τις παρτίδες με τον Δρόσο όπως της είχε συνετά προτείνει και έτσι κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ακόμα δεν είχαν υλοποιήσει τον πραγματικό σκοπό για τον οποίο είχαν έρθει στο νησί και αποφάσισαν σήμερα κιόλας να επισκεφτούν το εξοχικό της θείας από το οποίο είχαν βγάλει αντικλείδια. Μόλις επίλυσαν τα θέματα της εταιρείας απολύοντας βασικά μέλη του εργατικού δυναμικού της που όπως απέδειξαν είχαν υποκλέψει σημαντικά κεφάλαια από την εταιρεία αποφάσισαν να δώσουν εντολή στον Αλέξανδρο να κινηθεί νομικά.
Αν - Αλέξανδρε ετοίμασε μια μήνυση τσάκα τσάκα.
- Κάτσε ρε Αναστασία τι νομίζεις είναι η μήνυση να την κάνω τσάκα τσάκα ο καφές σου;
Αρ - Δίκιο έχει ο Αλέξανδρος Αναστασία! (Η Αναστασία την κοίταξε με βλοσυρό ύφος)
- Εσύ ξέρεις και από νομικά θέματα εκτός από τα άλλα; Άντε τέλος πάντων πάμε εμείς στις δουλειές μας (είπε και της έκανε νόημα).
ESTÁS LEYENDO
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...