Η Αναστασία απορημένη κοίταξε για ακόμη μια φορά το μήνυμα στο κινητό της και ξεκίνησε να οδηγεί με προορισμό το σπίτι της θείας. Συναντήθηκε με την Αριάδνη από έξω και χτύπησαν το κουδούνι. Την πόρτα άνοιξε η οικονόμος του σπιτιού κοιτάζοντας τα δύο κορίτσια με περιφρόνηση και έφυγε χωρίς να αρθρώσει λέξη. Πήγαν στο σαλόνι όπου τις περίμενε η θεία.
Θ.Ε. - Που είστε όλη μέρα άφαντες χωρίς ίχνος ζωής; Να με τρελάνετε θέλετε;
Αν - Μπροστά σου είμαστε. (Είπε με ειρωνικό ύφος και ταυτόχρονα η Αριάδνη την σκούντηξε διακριτικά ώστε να χαμηλώσει τους τόνους)
Θ.Ε. - Έλα Αναστασία σταμάτα τις ειρωνείες σου, με κοψοχολιάσατε.
Αν-Σιγά ούτε όταν λείπαμε στο εξωτερικό έκανες έτσι.
Αρ - Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας είμασταν σε δουλειές.
Θ.Ε. - Ναι αλλά δεν ειδοποιήσατε κανέναν.
Αν - Γιατί να δώσουμε λογαριασμό δεν είμαστε πρόεδροι;
Θ.Ε. - Αυτό δεν σημαίνει ότι τα παρατάμε όλα και φεύγουμε...
Αν- Δεν τα παρατήσαμε, για δουλειές τρέχαμε..
Αρ - Τέλος πάντων ας λήξει αυτή η συζήτηση. Πες μας τι μας ήθελες.
Θ.Ε. - Άντε είναι νωρίς ακόμα πάμε για έναν καφέ και για ψώνια.
Αν - Αυτό;
Θ.Ε. - Ε ναι τι άλλο, από την ώρα που ήρθατε δεν έχουμε περάσει λίγο χρόνο παρέα.
Αν- Εγώ έχω αφήσει δουλειές στην μέση και πρέπει να φύγω.
Αρ - Δεν πειράζει θα πάμε μαζί.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
° Η βόλτα με την Θεία °Έπειτα από την βόλτα στην αγορά με την θεία και τις συμβουλές περί μόδας όπως τις αποκαλούσε μου πρότεινε να καθίσουμε σε κάποια καφετέρια. Γνωρίζοντας ότι δεν πρόκειται να γλιτώσω με καμία δικαιολογία δέχτηκα.
Θ.Ε. - Άντε πες τι σε βασανίζει το βλέπω στο βλέμμα σου.
Αρ - Τίποτα θεία απλά έχω αγχωθεί λίγο με την δουλειά.
Θ.Ε. - Άντε βρε χαζό τι αγχώνεσαι εδώ τα έχεις βγάλει πέρα σε άλλες εταιρίες τώρα στη δική μου δεν θα μπορέσεις.. Εξάλλου έχεις και ανθρώπους που μπορούν μετά χαράς να σε βοηθήσουν..
Αρ- Όπως;;
Θ.Ε. - Μμ.. Σαν τον Άρη.. Έχω δει ότι έχετε μια πολύ καλή συνεργασία...
Αρ - Ναι αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα του ζητούσα βοήθεια σε κάτι που μπορώ να κάνω. Εξάλλου αυτή η πολύ καλή συνεργασία μας οφείλεται στην τυπικότητα μας..
Θ.Ε. - Εντάξει παιδί μου μια κουβέντα είπα.. Πάντως να ξέρεις ότι οι φίλοι βοηθάνε τους φίλους.
Αρ- Μα δεν είμαστε φίλοι με τον Άρη απλοί συνεργάτες είμαστε.
Θ.Ε. - Οι πράξεις σας άλλα δείχνουν..
Αρ-Τι εννοείς;;;
Θ.Ε. -Να η Δέσποινα μου είπε ότι γυρίσατε μαζί χθες σπίτι σου.. Μόνο αν έχεις αναπτύξει μια φιλική σχέση με τον άλλον κάνεις κάτι τέτοιο..
Θ.Ε. - Θεία ξέρω πολύ καλά το είδος της σχέσης μου με τον Άρη. Απλά χθες πήγα για περπάτημα και στην επιστροφή που βρήκα τον Άρη είχε σκοτεινιάσει αρκετά και προσφέρθηκε να με πάει έως το σπίτι και φυσικά δέχτηκα με χαρά αφού όπως και εσύ ξέρεις φοβάμαι να περπατάω μόνη στην ερημιά. (είπα και κοίταξα τη θάλασσα ήταν σαν να προσπαθώ να πάρω δύναμη από αυτή για ό,τι συνέβη στη ζωή μου. Βασικά περισσότερο για τα γεγονότα που έχουν γίνει ανάμεσα σε έμενα και τον Άρη. Ξέρω ότι όλες οι πράξεις μου είναι παράτολμες και παιδαριώδεις. Θυμίζουν περισσότερο έφηβη παρά μια ενήλικη κοπέλα. Αλλά όταν βρίσκομαι μαζί του είναι όλα τόσο διαφορετικά. Μόνο η ματιά του με κάνει να χάνω τον έλεγχο. Από την μια αυτό με εξοργίζει αλλά από την άλλη το λατρεύω.. Όμως η ξαφνική αναφορά της θείας για την σχέση μου με τον Άρη δεν μου άρεσε καθόλου.. Τις σκέψεις μου διέκοψε η φωνή της)
Θ.Ε. - Άντε για πες για καμία κατάκτηση σου εσύ ποτέ δεν λες τίποτα.
Αρ - Τι λες βρε θεία; Ποια κατάκτηση και εκτός αυτού τι να δει ο άλλος από εμένα.
Θ.Ε. - Τι είναι αυτά που λες κορίτσι μου; Μην ξαναπείς κάτι τέτοιο. Μια χαρά είσαι τίποτα δεν σου λείπει..και αν δεν θέλει ένας δεν πειράζει.. Σήκω πάμε..
Αρ-Που πάμε;
- Να σου αποδείξω ότι δεν έχεις τίποτα να ζηλεύεις από όλες τις άλλες. Έχω κλείσει ραντεβού για spa και μετά θα πάμε να αγοράσεις ένα όμορφο σύνολο.
Αρ-Μα τι λες βρε θεία δεν μπορώ να τα κάνω όλα αυτά, έχω και δουλειές.
Θ.Ε. -Αγάπη μου δεν σε ρώτησα στο ανακοινώνω προχωρά.. Θεώρησε το ως ένα μικρό δώρο
Αρ-Δώρο γιατί;
Θ.Ε. - Ξέρεις οι άνθρωποι κάνουν δώρα σε αυτούς που αγαπάνε και χωρίς λόγο.. Πάμε θα πάρουμε και για την Αναστασία κάτι.. και θα της το πάμε στην εταιρεία να κάνει και ένα διάλειμμα...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomantizmΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...