***ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΚΗΝΕΣ***
Αριάδνη
Αφού βγήκαμε μια βόλτα με την Αναστασία στο λιμάνι επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μιας και ήμασταν αρκετά κουρασμένες από την σημερινή μέρα. Λίγο πριν μπούμε στο ανσασέρ της είπα να έρθει αργότερα στο δωμάτιό μου για να καθίσουμε και να συζητήσουμε όσα έγιναν σήμερα αφού στην βόλτα μας επιλέξαμε να μην αναφερθούμε σε τίποτα που να έχει σχέση με την εταιρεία και όλα τα συναφή. Όταν μπήκα στο δωμάτιο παρήγγειλα το αγαπημένο μου κόκκινο κρασί από το ρουμ σέρβις και αφού ήρθε μπήκα για μπάνιο. Καθώς έβγαινα από άκουσα την πόρτα να χτυπά. Από τον τρόπο που χτυπούσε κατάλαβα ότι είναι η Αναστασία και γι αυτό δεν φόρεσα τίποτα πάνω από τα εσώρουχα. Ανοίγω την πόρτα φευγαλέα χωρίς να κοιτάξω και πήγα να βάλω και σε αυτήν κρασί. Καθώς έσκυψα για να πιάσω το μπουκάλι την άκουσα να ξεροβήχει και απορημένη γυρνάω και της λέω πνίξου δεν σε βοηθάω για να μάθεις να με βάζεις να κάνω την λιπόθυμη.
Α- Είναι που συνήλθες και γρήγορα εε;
Στο άκουσμα της φωνής συνειδητοποιώ ότι πρόκειται για τον Άρη.Τρέχοντας στο μπάνιο τον ρωτάω τι κάνεις εσύ εδώ; Καλά γιατί δεν μιλάς τόση ώρα;
- Εε έβηξα αλλά εσύ είπες να μου παραστήσεις την στριπτιτζού.
- Σταμάτα να μιλάς και φέρε μου να φορέσω κάτι από την ντουλάπα.
-Έλα πάρε ( και βλέπω ότι αυτό που μου έδωσε είναι ένα προκλητικό νυχτικό το οποίο η Αναστασία πήρε και έβαλε στη βαλίτσα μου με το ζόρι λέγοντας ποτέ δεν ξέρεις)
-Καλά από όλα τα ρούχα αυτό βρήκες να μου φέρεις;
-Γιατί θα τονίσει και τα προσόντα σου!
Βγαίνω έτσι όπως είμαι από την τουαλέτα για να διαλέξω εγώ κάτι να φορέσω γιατί αν περιμένω από αυτόν....
Καθώς πάω προς την ντουλάπα αισθάνομαι να με πιάνει από την μέση τραβώντας με προς τα πάνω του και του λέω << Δεν μπλέκω τα αισθηματικά με τα επαγγελματικά >> (και πήγα να φύγω αλλά με κράτησε πιο σφιχτά )
- Άστα αυτά σε εμένα (είπε και με γύρισε προς το μέρος του.)
Πριν προλάβω να πω τίποτα ένιωσα τα χείλη του στο λαιμό μου και την καυτή του ανάσα να με αναστατώνει.
- Μη μου το κάνεις αυτό τώρα που..
-Τώρα που ; ( λέει και με κοιτάζει μέσα στα μάτια ) μη πεις ότι με έχεις ξεχάσει..Γιατί δεν ξεχνιούνται εύκολα όσα ζήσαμε!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomantizmΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...