Νωρίς την νύχτα το αεροπλάνο τους προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο Μακεδονία, έπειτα από λίγες αλλά βασανιστικές ώρες αφού ήταν αναγκασμένες να τους έχουν δίπλα τους συνέχεια. Παρέλαβαν τις αποσκευές τους και κατευθύνθηκαν προς το πάρκινγκ του αεροδρομίου αφού τα αγόρια τους ξεκαθάρισαν ότι θα τις επιστρέψουν αυτοί. Στο αυτοκίνητο υπήρχε μια αμήχανη σιωπή όταν ξαφνικά την διέκοψε ένα τηλεφώνημα. Το κινητό του Άρη χτυπούσε επίμονα όση ώρα αυτός τοποθετούσε το bluetooth του στο αυτί του.
- Έλα αγάπη μου είπε με γλυκό τόνο.
(κολλητός Άρη): Τι αγάπη μου ρε εγώ είμαι!
- Ναι το ξέρω αγάπη μου..
-Είναι μπροστά η Αριάδνη;
- Ναι πες μου.
-Καλά θα στα πω στα γρήγορα..μην αφήσεις τον Αλέξανδρο να μιλήσει με την μάνα σας ή να δει κανένα περιοδικό και γενικά ας μην βγει!
-Έγινε αλλά γιατί;
- Γύρισε το ζεύγος Ιορδανίδου..
<< ΤΙ;>> είπε ο Άρης και πάτησε απότομα το φρένο τόσο από αυτό που άκουσε όσο και για το φανάρι που έγινε κόκκινο.
-Αυτό που άκουσες. Σε μια ώρα σπίτι μου. Τα κορίτσια θα έρθουν μας πουν τι έμαθαν.
- Εντάξει, μην ανησυχείς καρδιά μου θα έρθω!
- Κόψε τις σάχλες ρεε...
Ο Άρης έκλεισε το κινητό του και παρατήρησε ότι δεν υπήρχε καμία αντίδραση από την μεριά της Αριάδνης. Έπειτα σκέφτηκε ότι πρέπει να το μάθει ο αδερφός του με τρόπο και όχι να τους πετύχει κάπου ξαφνικά. Πλησιάζοντας έστριψε για να πάει στο σπίτι της μάνας του για να αφήσει τα κορίτσια όταν αυτές του είπαν ταυτόχρονα και οι δύο να σταματήσει λίγο πριν το σπίτι της.
- Τι έγινε γιατί μου είπατε να σταματήσω;
Αν - Γιατί εμείς εδώ μένουμε!
Αλ - Που εδώ;
Αν - Που εδώ λέει! Εσύ τι βλέπεις γλυκέ μου;
Ο Άρης με τον Αλέξανδρο κοιτάχτηκαν και είπαν ταυτόχρονα <<Στον ξενώνα;;;>>>
Αρ - Για εσάς τα πλουσιόπαιδα είναι ξενώνας αυτό το παλάτι.. τι να πεις... Άντε κατεβείτε να μας βγάλετε τα πράγματα.
Έβγαλαν τις βαλίτσες από το πορτ μπαγάζ και περίμεναν να μπουν μέσα για να φύγουν. Είχαν σαστίσει και οι δύο με την συμπεριφορά της μάνας τους που τους παραχώρησε τον ξενώνα από δίπλα της... Γιατί τις προστάτευε τόσο;;
YOU ARE READING
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...