Στο γραφείο του Αλέξανδρου, μαζί με την Αναστασία και την Αριάδνη έκαναν ανακεφαλαίωση για τα όσα θα έλεγαν σε αυτό το τόσο σημαντικό συμβούλιο. Η ώρα περνούσε και ο Άρης δεν είχε εμφανιστεί. Ο Αλέξανδρος του τηλεφωνούσε αλλά μάταια μιας και το κινητό του έλεγε κλειστό. Στο σπίτι του δεν απαντούσε κανείς.
Αρ - Αλέξανδρε τι γίνεται, πού είναι ο αδερφός σου;
Αλ - Δε ξέρω πραγματικά. Ήταν έτοιμος για σήμερα, δε μου είπε ότι δε θα έρχονταν.
Αρ - Και τώρα τι θα γίνει θα κάνουμε συμβούλιο χωρίς οικονομικό διευθυντή;
Αν - Αριάδνη ηρέμησε! Αν χρειαστεί μπορώ να καλύψω εγώ το κομμάτι του Άρη. Εξάλλου μαζί δουλεύαμε είμαι ενήμερη για όλα.
Αρ - Α ωραία! Ο άλλος τα φορτώνει στον κόκκορα και θα τα καλύψεις εσύ.
Η Αγάπη χτύπησε την πόρτα και πέρασε.
Αλ - Αγάπη τι έγινε τι σου είπε ο Νίκος;
Αγ - Πέρασε από το σπίτι του αλλά δεν είναι κανένας εκεί.
Αρ - Αυτός ο άνθρωπος μια ζωή ανεύθυνος.
Αγ - Δε νομίζω ότι το κάνει εσκεμμένα. Θέλω να πω τα είχε όλα έτοιμα για σήμερα και μάλιστα ετοίμασε δύο φακέλους ίδιους τον έναν τον άφησε σε μένα και τον άλλον τον πήρε αυτός, σε περίπτωση που χαθεί κάτι.
Αν - Αγάπη μπορείς να μου τον φέρεις; Θα αναλάβω εγώ την παρουσίαση του Άρη.
Η Εύα ως βασική μέτοχος είχε φτάσει στην εταιρεία και συνομιλούσε με το προσωπικό που την αγαπούσαν όλοι. Παρατήρησε μια αναστάτωση και προχώρησε προς το γραφείο του Αλέξανδρου. Εκεί βρίσκονταν οι γραμματείς των κοριτσιών και ενημέρωναν τους φακέλους που χρειαζόταν.
Ε - Χρήστο, τι γίνεται γιατί υπάρχει αναστάτωση;
Χρ - Ε κυρία Εύα ξέρετε είναι σημαντικό συμβούλιο σήμερα.
Ε - Ορέστη; Πες μου εσύ τι γίνεται;
Ορ - Ο Άρης δεν έχει εμφανιστεί ακόμη και μέσα κάθονται σε αναμμένα καρφιά.
Η Εύα μπήκε με φόρα στο γραφείο του Αλέξανδρου και έκλεισε τη πόρτα πίσω της.
Θ.Ε. - Αλέξανδρε τι γίνεται τι μου λένε έξω, ο Άρης δεν ήρθε ακόμη;
Αλ - Όχι μάνα δεν ήρθε. Δε ξέρω που να τον βρω. Σπίτι του δεν είναι και το κινητό του είναι κλειστό.
Θ.Ε. - Χριστέ μου.
Είπε η Εύα και έκατσε στη καρέκλα νιώθοντας μια αδυναμία.
YOU ARE READING
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...