Αριάδνη : Πλέον είναι μια επιτυχημένη οικονομολόγος και εχει εργαστεί σε σπουδαιες επιχειρήσεις. Σπούδασε στο πανεπιστήμιο οικονομικών της Θεσσαλονίκης και έκανε μεταπτυχιακό στις Διεθνείς σχέσεις από όπου έλαβε πολλές διακρίσεις. Φυσικά όλα αυτά έγιναν έχοντας στο πλευρό της την θεία Εύα η οποία την στήριζε και την ενθάρρυνε όλα αυτά τα χρόνια. Ωστόσο αυτή η λαμπρή σταδιοδρομία δεν ισχύει και στη προσωπική της ζωή. Σε ηλικία 10 χρόνων ο πατέρας της βρέθηκε στη φυλακή ενώ η μητέρα της δε βρισκόταν σε θέση να τη φροντίσει έτσι η τότε μικρή Αριάδνη αναγκάστηκε να μεγαλώσει απότομα. Εκ πρώτη όψεως φαίνεται ξινή και σκληρή αλλά κάτω από αυτή τη μάσκα κρύβεται μια ευαίσθητη γλυκιά και καλόκαρδη κοπέλα. Έχει κάστανα μαλλιά και πράσινα μάτια. Το σώμα της είναι σχετικά γυμνασμένο και έχει όσες καμπύλες χρειάζεται χωρίς όμως να υπάρχει η υπερβολή. ( Στο βιβλίο πολλές φορές αναφέρεται με τα αρχικά Αρ)
Άρης: Έχει σπουδάσει οικονομικά και έκανε μεταπτυχιακό στην οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων. Μεγάλωσε με τον πατέρα του και τον αδερφό του Αλέξανδρο. Είναι ένας πολύ κοινωνικός άνθρωπος, με χιούμορ και πάθος για την ζωή αλλά και αρκετά εριστικός. Δεν μπορεί να αγαπήσει καμία γυναίκα ίσως γιατί κατά βάθος δεν αισθάνθηκε ποτέ αληθινή μητρική στοργή λόγω του ότι ο πατέρας του κρατούσε μακριά την μητέρα του. Δούλευε στο εξωτερικό μέχρι που η μητέρα του τον κάλεσε στην εταιρεία ενώ συχνά δεν έλειπαν και οι φορές που βοηθούσε τον πατέρα του στις διάφορες όχι και τόσο καθαρές δουλειές του. Εμφάνιση: Ψηλός με γυμνασμένο σώμα, καστανόξανθος με γαλανά μάτια. ( Στο βιβλίο πολλές φορές αναφέρεται με το Α)
Αναστασία: Σπούδασε οικονομικά στην Θεσσαλονίκη και έκανε μεταπτυχιακό στην Χρηματοοικονομική ενώ ταυτόχρονα ασχολήθηκε με επιτυχία με το Δίκαιο. Δούλεψε στο εξωτερικό και στην Ελλάδα σε υψηλά πόστα έχοντας μια άνετη ζωή. Φυσικά βοηθούσε και η θεία η οποία πάντα ήταν εκεί και ψυχολογικά και οικονομικά για οποιαδήποτε δυσκολία. Έκανε λίγες σχέσεις μετρημένες αν και είχε πολλά φλερτ. Έχει μεγάλη αυτοπεποίθηση, σιγουριά και είναι πεισματάρα. Όμως έχει ένα ελάττωμα δεν μπορεί να εμπιστευτεί τους ανθρώπους παρά το ότι είναι αρκετά κοινωνική, πρόσχαρη και οι άλλοι την εμπιστεύονται εύκολα. Φαινομενικά μια κοπέλα με πολλές επιτυχίες ωστόσο η νεαρή της ηλικία την στοιχειώνει: ο πατέρας της φυλακή και η μητέρα της είχε πεθάνει πριν λίγα χρόνια ή έτσι τουλάχιστον ήξερε. Εμφάνιση: Ψηλή κοπέλα, καστανομάλλα με καστανά μάτια και γυμνασμένο μέτριο σώμα μια φυσιολογική κοπέλα δηλαδή. ( Στο βιβλίο αναφέρεται με τα αρχικά Αν)
KAMU SEDANG MEMBACA
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomansaΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...