Η Αναστασία μπήκε χωρίς να χτυπήσει στο δωμάτιο της Αριάδνης η οποία εκείνη την ώρα έβγαινε από το μπάνιο.
Αν- Αα.. Ξύπνησες; Ωραία ντύσου να πάμε στη θεία
Αρ- Γιατί; Έγινε κάτι;
Αν- Όχι.. Μου είχε πει να πάω για φαγητό και ξέχασα οπότε θα πάμε μαζί. Γιατί μόνη δεν πάω!
Αρ- Αα καλά.. Έρχομαι αν είναι.
~~~
Μόλις άνοιξε η πόρτα και τις αντίκρισε η Δέσποινα πήρε το γνωστό απαξιωτικό ύφος της και τις οδήγησε στη σάλα όπου βρισκόταν η Εύα. Όταν τις είδε πήγε γρήγορα προς την Αναστασία και την αγκάλιασε σφιχτά. Αυτή η κίνησή της, ξάφνιασε και τις δύο κοπέλες αφού τόσα χρόνια οι σχέσεις θείας και Αναστασίας δεν ήταν τόσο εκδηλωτικές όσο της Αριάδνης. Ποτέ δεν ήξεραν γιατί αλλά ήταν αμοιβαίο. Η Αναστασία από μικρή ηλικία ήταν πιο απόμακρη απέναντι στη θεία μιας και λόγω των παιδικών της τραυμάτων δεν εκδήλωνε την αγάπη της εύκολα.
Θ. Ε - Κορίτσι μου είσαι καλά; Πήγες στην αστυνομία;; (Είπε με ανησυχία στη φωνή της)
Η Αριάδνη κοίταξε και τις δύο με απορία αφού δεν καταλάβαινε σε τι αναφερόταν και έβλεπε παράξενη τη συμπεριφορά της θείας της.
Αν - Όχι δεν πήγα. Έτσι κι αλλιώς δεν θα τον έβρισκαν. Και εσύ που το έμαθες; Από όσο θυμάμαι δεν είχε κόσμο μπροστά..
Θ. Ε. - Μη ξεχνάς ότι ζεις σε μια ευκάταστατη περιοχή οπότε τέτοιου είδους γεγονότα μαθαίνονται. Το είδαν οι άνθρωποι της φύλαξης και μου το ανάφεραν. Ευτυχώς που ήταν και ο Αλέξανδρος μαζί σου.
Αρ - Συγγνώμη που διακόπτω τη συζήτηση σας αλλά για ποιο πράγμα μιλάτε;
Η Εύα εξήγησε περιληπτικά το γεγονός στο οποίο αναφερόταν και η Αριάδνη απάντησε μονολεκτικά <<Μάλιστα>> και έκατσε στο τραπέζι για πρωινό.
Η Αναστασία αντιληφθήκε ότι την ενόχλησε που δεν της το είπε η ίδια αλλά θα της εξηγούσε μετά. Μόλις κάθησαν στο τραπέζι η Εύα θέλοντας να μάθει για το οινοποιείο και για το πως σκέφτονται να πράξουν, άρχισε μια συζήτηση που αφορούσε θέματα του ομίλου μιας και ήταν ιδιοκτήτρια και έπρεπε να ενημερώνεται. Τα κορίτσια της εξήγησαν ότι ο όμιλος βρισκόταν σε μια δυσμενότερη οικονομική κατάσταση μετά τη δημοπρασία και ήταν ο μοναδικός τρόπος για να ανταπεξέλθουν και να μην πληγεί η αξιοπιστία του ομίλου.
Η Εύα αν και δεν ήταν ικανοποιημένη από την εξέλιξη της υπόθεσης συμβιβάστηκε προκειμένου να μην υποπέσει στην αντίληψη των κοριτσιών κάτι περίεργο.
Αρ - Θέλω να συζητήσουμε και κάτι άλλο (είπε με σοβαρό ύφος)
Θ. Ε. - Τι συμβαίνει; Πείτε μου!
Αρ - Για ποιο λόγο κρατάς ακόμα επαφές με την Βέρα;
Θ.Ε. - Για τον λόγο που κρατούσα και παλιότερα.
Αρ - Πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει και δεν σε καταλαβαίνω πως τολμάς να διατηρείς επαφές ενώ ξέρεις πόσο με ενοχλεί αυτό; (είπε υψώνοντας τον τόνο της φωνής της και χτυπώντας το χέρι της στο τραπέζι)
Η Αναστασία κοίταξε με απορία μιας και δεν περίμενε αυτή την αντίδραση της Αριάδνης αλλά ήταν γνωστό ότι αυτή η γυναίκα την ωθούσε σε ανάρμοστες για τον χαρακτήρα της συμπεριφορές.
Θ. Ε. - Αριάδνη τι συμπεριφορά είναι αυτή; Κάτσε κάτω να το συζητήσουμε με ηρεμία αν θέλεις(είπε με επιβλητικό ύφος).
Αρ - Ό,τι θέλω θα κάνω. Σταμάτα να μας καθοδηγείς. Μεγαλώσαμε πια. Δεν έχουμε την ανάγκη σου.
Θ. Ε - Αφού δεν έχεις την ανάγκη μου γιατί ήρθες να δουλέψεις στην εταιρεία μου;
Αρ- Γιατί το είδα σαν επαγγελματική πρόκληση αλλιώς ξέρεις δεν μαρέσουν οι χάρες.
Σηκώθηκε από το τραπέζι και έφυγε με γοργό βήμα για το σπίτι της.
Αν - Μην την αποπαίρνεις, είναι λίγο πιεσμένη τον τελευταίο καιρό.
Θ. Ε. - Εντάξει ξέρω ότι είναι εύθικτη σε αυτό το θέμα. Έπρεπε να μην της πω τέτοια λόγια. Μόλις ηρεμήσει θα το ξανασυζητήσουμε. Εσύ κανένα νέο; Έμαθα επισκέφτηκες τον όμιλο Ζευς. Έγινε κάτι στην συνεργασία μας;
Αν - Όχι ακριβώς. Ήθελα να μιλήσω με τον Ραφαήλ για το πως σκέφτεται να εξελιχτεί η συνεργασία στο μέλλον.
Η θεία ακούγοντας την να τον αποκαλεί με το μικρό του όνομα άρχισε να κάνει διάφορα σενάρια στο μυαλό της για το είδος της σχέσης τους. Δεν ήθελε ούτε να σκέφτεται το ενδεχόμενο να έτρεχε κάτι ανάμεσα τους. Έπρεπε με κάποιο τρόπο να μάθει τι πραγματικά συμβαίνει και αν επιβεβαίωνε τις υποψίες της να έβρισκε τρόπο να τους απομακρύνει. Είχε αφαιρεθεί στις σκέψεις της και δεν άκουσε την Αναστασία που την αποχαιρετούσε για να φύγει. Μόνο όταν την σκούντηξε επανήλθε στην πραγματικότητα και χαμογελώντας της της ευχήθηκε καλό υπόλοιπο.
~~~
Τα κορίτσια πήγαν στην εταιρία όπου επικρατούσε ένας πανικός λόγω της επίσκεψης των αγοραστών για το οινοποιείο.
Οι γραμματείς τους τις ενημέρωσαν για την απουσία του Άρη και του Αλέξανδρου που αυτό είχε ως συνέπεια να μη μπορούν να προβούν σε περαιτέρω κινήσεις. Τα νεύρα και των δύο χτύπησαν κόκκινο και άρχισαν να τους παίρνουν τηλέφωνο, αλλά δεν το σήκωνε κανένας τους.
Αν- Θέλω να ξέρω τι κάνει και δεν το σηκώνει λες να είναι με καμία; (είπε όλο νεύρα πέφτοντας το κινητό της στο γραφείο)
Αρ- Τι λες ρε; Ο Αλέξανδρος δεν κάνει έτσι.
Αν- Τα σιγανά ποταμάκια να φοβάσαι.
Αρ- Μάλλον ο Άρης θα είναι με γκόμενα και όχι ο δικός σου.
Αν- Δεν είναι δικός μου εντάξει;
Η Αριάδνη ξαναπήρε τον Άρη τηλέφωνο και έπειτα από αρκετή υπομονή άκουσε τη φωνή του που φαινόταν ότι μόλις είχε ξυπνήσει.
Α- Ναι!
Αρ- Που στα σκατά είσαι εσύ και ο αδερφός σου;
Α- Βλέπω με όρεξη ξύπνησες σήμερα
Αρ- Άρη τσακιστείτε και ελάτε γιατί είναι εδώ οι αγοραστές. Η ανευθυνότητα σου δεν έχει όρια πάντως.
Α- Χαλάρωσε όλα θα γίνουν (είπε και χασμουρήθηκε)
Αρ- Σήκω και έλα μη σε πάρει και σηκώσει. Έχουμε γίνει ρεζίλι και έχουμε εκτεθεί και εσύ είσαι χαλαρός στο κρεβάτι σου ακόμα.
Α- Σταμάτα την γκρίνια έρχομαι.
Αρ- Το καλό που σου θέλω (είπε και τερμάτισε με νεύρα την κλήση)
YOU ARE READING
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...