~Αστυνομικό τμήμα~
Η Δάφνη καθόταν στο γραφείο της κοντά στο παράθυρο και μελετούσε τα τελευταία στοιχεία της υπόθεσης που τους απασχολούσε εδώ και καιρό. Οι έρευνες από το σπίτι του Δρόσου δεν έφεραν κάποιο αποτέλεσμα και τα δακτυλικά αποτυπώματα που βρέθηκαν ήταν αυτά των εργαζόμενων, του πατέρα και του γιου. Προσπάθησαν να μάθουν τι δουλειά είχε μόνος του αυτός ο άνθρωπος στο εξοχικό και δεν βγάλανε αποτέλεσμα. Τώρα, όμως η Δάφνη είχε μια ιδέα που θα την έλεγε στον αρχηγό της και στον αστυνόμο Δελλή που ήταν υπεύθυνος της έρευνας. Στη πιάτσα, ακούγονταν ότι ο Δρόσος μετά τον θάνατο της γυναίκας του περνούσε συχνά τα βράδια του με νεαρές κοπέλες κρυφά από όλους. Έφτανε λοιπόν να ψάξουν στη πιάτσα, για να δουν αν το μοιραίο βράδυ τον συνόδεψε κάποια κοπέλα. Τις σκέψεις τις διέκοψε ο νεαρός όπως και αυτή συνάδελφος της.
-Υπαστυνόμε, μας καλεί ο αρχηγός στο γραφείο του.
-Έρχομαι.
Αρχηγός – Αστυνόμε Δελλή ακόμα δεν βρήκαμε τίποτα; Δεν είναι δυνατό να μη βρίσκουμε. Μας πιέζουν πρέπει να κλείσουμε την υπόθεση.
Αστυνόμος – Ψάξαμε όλο το σπίτι δε βρήκαμε κανένα στοιχείο. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες του σοφέρ ο Δρόσος έπαιρνε συχνά μόνος του το αμάξι και πήγαινε στο εξοχικό του, ζητώντας να μη τον ενοχλήσουν.
Δάφνη – Μου επιτρέπετε να πω κάτι πάνω σε αυτό;
Ο αρχηγός της έκανε νόημα να μιλήσει.
-Όλοι γνωρίζουμε από τους πληροφοριοδότες μας τόσο καιρό ότι ο Δρόσος περνούσε τα βράδια του με νεαρές κοπέλες που του προωθούσαν από τα ανάλογα μέρη. Κάθε φορά και με διαφορετική μας έλεγαν οι πληροφοριοδότες μας. Αποκλείουμε, να πέρασε το βράδυ του με κάποια κοπέλα; Και να ήταν παρούσα όταν έγινε;
Αστυνόμος – Και να ήταν τι έγινε; Το πολύ να έπαθε καρδιακό και η κοπέλα να φοβήθηκε και να έφυγε.
Δάφνη – Να άφησε έναν άνθρωπο ετοιμοθάνατο και να έφυγε δηλαδή; Γιατί; Γνωρίζουμε ότι το ασθενοφόρο κάλεσε η Εύα Νικολάου που βρισκόταν μαζί με τον γιο του εκλιπόντος. Σύμφωνα με τις ανακρίσεις, οι δυο τους έφτασαν σχετικά έγκαιρα και παρά τις πρώτες βοήθειες δεν κατάφεραν να τον σώσουν. Επίσης, ο γιος και η δεσποινίς Νικολάου απάντησαν ότι ήταν φίλοι και φεύγοντας μαζί από την δεξίωση αποφάσισαν να πάνε στο εξοχικό να πιουν ένα ποτό. Αυτό μας είπαν και οι δυο. Δεν είναι παράξενο όμως, που παρόντες στη δεξίωση αναφέρουν ότι ενώ υπήρχε συζήτηση μεταξύ παρέας οι δυο τους απομακρύνθηκαν και κατόπιν έφυγαν τρέχοντας από τη δεξίωση. Να αναφέρουμε εδώ, ότι η δεσποινίς Νίκη Χατζηγιάννη πρώην κοπέλα του Ραφαήλ Δρόσου, μας είπε ότι τους είδε να απομακρύνονται από τη παρέα και πλησίασε διακριτικά σε ένα σημείο προφανώς από γυναικεία ζήλια. Εκεί είδε τον Ραφαήλ να βγάζει ένα φάκελο και κατόπιν τους είδε αναστατωμένους να τρέχουν. Μάλιστα τα αυτιά της άκουσαν αναφορές από την Εύα Νικολάου στο πατέρα του Ραφαήλ. Φυσικά όλες οι μαρτυρίες, από τη δεξίωση είναι προφορικές στα πλαίσια της έρευνας μας.
KAMU SEDANG MEMBACA
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomansaΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...