Δ - Ραφαήλ, βοήθησε με!! Το παιδί μου. Εγώ φταίω! Τη κατέστρεψα.
Ρ.Δ. - Δανάη σύνελθε! Μην χάσεις και εσύ τον έλεγχο. Είσαι η μάνα της πρέπει να είσαι δυνατή.
Δ - Να την πάμε στο νοσοκομείο αμέσως.
...ΤΟ ΠΡΩΙ...
Η Αριάδνη κοιμόταν στην αγκαλιά του Άρη και είχε μια γλυκιά έκφραση στο πρόσωπο της που άλλαξε σε φοβισμένη, όταν ένα όνειρο έκανε την εμφάνιση του. Ξύπνησε ταραγμένη φωνάζοντας το όνομα της Αναστασίας.
Α - Ηρέμησε αγάπη μου, όνειρο ήταν.
Αρ - Άρη, η Αναστασία..Που είναι;
Α - Δε ξέρω, δε γύρισε.
Αρ - Πρέπει να τη βρούμε. Δεν έχω καλό προαίσθημα.
Είπε και σηκώθηκε άρον άρον.
Α - Κάτσε, τώρα εξαιτίας του ονείρου, μη βάζεις το κακό στο μυαλό σου.
Αρ - Δε καταλαβαίνεις...
Α - Τι είδες;
Αρ- Ήμασταν στο ίδρυμα και παίζαμε, κάποια παιδιά ήρθαν και μας ενοχλούσαν, η Αναστασία άρχισε να τα βρίζει και να τα διώχνει αλλά αυτά την πήραν μακριά μου. Ήταν πιο δυνατά από αυτήν. Εγώ δε μπορούσα να κουνηθώ, σαν κάτι αόρατο να με κρατούσε. Άκουγα τη φωνή της να μου φωνάζει βοήθεια και κραυγές πόνου. Δεν την έβλεπα μόνο την άκουγα.
Α - Έλα ηρέμησε θα την βρούμε. Πού σου είπε ότι θα πήγαινε;
Αρ - Στη μάνα της. Πάρτην τηλέφωνο τώρα!
~
Η Δάφνη βρισκόταν με τον Ραφαήλ έξω από τη πτέρυγα του νοσοκομείου. Ο Ορέστης τους πλησίασε.
Ορ - Εντάξει τα κανόνισα, κανείς δε θα ξέρει ότι ήρθαμε εδώ και για ποιον λόγο.
Δ - Πιστεύεις ότι με νοιάζει αυτή τη στιγμή; Το μόνο που θέλω είναι να ναι καλά το παιδί μου.
Ο Ραφαήλ έκανε νόημα στον Ορέστη να φύγει. Της έπιασε σφιχτά το χέρι και γύρισε προς το μέρος της.
Ρ.Δ. - Άκου με! Η κόρη σου είναι δυνατή σαν και σένα θα το ξεπεράσει και αυτό.
Δ - Ραφαήλ άκουσες τι είπαν; Την έχω τρελάνει!
Ρ.Δ. - Μη γίνεσαι υπερβολική. Μια κρίση ήταν. Της έπεσαν πολλά. Θα συνέλθει!
Δ - Μόνο κακό προκαλώ. Είχε δίκιο. Γιατί γύρισα; Για να της καταστρέψω τη ζωή;
Ρ.Δ. - Δάφνη, σύνελθε! Εκεί μέσα είναι η κόρη σου, μπες να τη δεις και δείξε της ότι είσαι η μάνα που περιμένει τόσα χρόνια. Η δυνατή και στοργική μάνα και όχι μια φοβισμένη. Τελείωνε!
ESTÁS LEYENDO
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...