Την επόμενη μέρα ο Αλέξανδρος πήγε να βρει την Μάγδα στο σπίτι της, περίμενε από κάτω μέχρι να φύγουν οι γονείς της και χτύπησε το κουδούνι. Αυτή άνοιξε και τον άφησε να περάσει μέσα.
Αλ - Άσε με να σου εξηγήσω.
Μάγδα- Άλεξ εγώ δε μπορώ να είμαι άλλο δίπλα σου ως η σκιά της Αναστασίας.
Αλ - Γιατί πότε έγινε κάτι τέτοιο; Και τώρα δεν έγιναν έτσι πως νομίζεις τα πράγματα.
Μάγδα- Πότε; Ρωτάς, πότε; Που μόλις με είδες στο Λονδίνο ήρθες σε μένα για να ξεπεράσεις αυτήν; Νόμιζες δε θα το καταλάβω; Δεν είμαι τόσο χαζή όσο δείχνω, Άλεξ.
Αλ - Μη με λες έτσι!
Μάγδα - Γιατί; Α ναι ξέχασα, σε έλεγε αυτή και σε ενοχλεί. Ή νόμιζες πως πίσω από την εμμονή σου να μη σε φωνάζω έτσι, δε θα καταλάβαινα τι κρυβόταν.
Αλ - Κάτσε λίγο, με πήρες μονότερμα. Άσε με να σου μιλήσω.
Μάγδα - Σε ακούω, εγώ πάντα σε άκουγα και πάντα σε έβλεπα.
Αλ - Κοίτα, Μάγδα, με την Αναστασία ήμασταν παλιά μαζί, μετά προσπαθήσαμε να τα βρούμε ξανά αλλά δεν έπιασε. Και μετά χωρίσαμε, τέλος. Από εκεί και πέρα, δεν έχει μείνει κάτι μέσα μου για αυτήν.
Μάγδα - Με δουλεύεις τώρα; Και για ποια χτυπιόσουν το βράδυ;
Αλ - Απλώς, νευρίασα γιατί βλέπω ότι σπαταλάει τον εαυτό της, την εκτιμώ ακόμα και δε μου αρέσει να τη βλέπω να σκορπίζεται από εδώ και από εκεί. Δεν είμαι ερωτευμένος μαζί της, πως να σου το εξηγήσω;
Μάγδα - Είσαι πολλά περισσότερα μαζί της, δυστυχώς και ας πίστευα πως θα μπορώ να τα αλλάξω. Την αγαπάς. Έτσι δεν είναι;
Αλ - Μάγδα, δε μπορώ να καταλάβω γιατί δώσαμε τέτοια έκταση, στο θέμα. Είμαι μαζί σου, σε αγαπάω αν θες αυτό να ακούσεις και θέλω να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου με σένα.
Η Μάγδα τον κοιτούσε με μια άγνοια στο βλέμμα της, δεν ήξερε αν έπρεπε να τον πιστέψει. Ο Αλέξανδρος έκατσε στο τραπεζάκι μπροστά της και της έπιασε γλυκά το χέρι.
Αλ - Σε παρακαλώ, έλα να γυρίσουμε στο σπίτι και να οργανώσουμε τον γάμο μας. Θέλω να παντρευτούμε όσο πιο γρήγορα γίνεται , εδώ στην Ελλάδα προτού γυρίσουμε.
Η Μάγδα τον άκουσε και πήγε μαζί του. Κάνανε μια βόλτα και βρέθηκαν με τους φίλους τους που είχαν να δουν καιρό.
~
Αν - Λοιπόν, ο Τζιμ έδωσε ρητές οδηγίες, θέλει να αναγκάσουμε αυτόν που θα αναλάβει να δώσει όλο το έργο σε μας. Θα τον πιέσουν και αυτοί αλλά θέλει και από σένα συγκεκριμένα πράγματα, θα σου στείλει email.
YOU ARE READING
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...