Όσο περνούσε ο καιρός ο Ραφαήλ με την Εύα πλησίαζαν όλο και περισσότερο ο ένας τον άλλον και η συνεργασία τους ήταν επιτυχής και δεδομένη. Η σχέση τους είχε περάσει σε άλλο επίπεδο και πλέον σκεφτόντουσαν να το επισημοποιήσουν. Σύντομα θα παντρευόντουσαν όμως ένα γεγονός τους ανάγκασε να το επισπεύσουν.
Η Εύα συζούσε με τον Ραφαήλ εδώ και καιρό, βέβαια δεν είχε μεταφέρει όλα της τα πράγματα στο σπίτι του. Το βράδυ που επέστρεψε από τη δουλειά τον βρήκε στο καναπέ να δουλεύει.
Ραφαήλ - Καλώς την.
Είπε και σηκώθηκε για να τη φιλήσει όμως αυτή τον απώθησε. Δεν ήταν πολύ καλά τον τελευταίο καιρό και αυτό ήταν εμφανές. Όμως σήμερα είχε μάθει πλέον τον λόγο και αυτό την έκανε περισσότερο αδιάθετη.
Είχε μάθει ότι είναι έγκυος και παρά το ότι χάρηκε αφάνταστα, συνειδητοποίησε ότι αυτόν τον άνδρα τον είχε ερωτευτεί και δε μπορούσε να τον εκδικηθεί παρά την ανάμειξη του στον θάνατο του πατέρα της. Ο Ραφαήλ φαινόταν τρελά ερωτευμένος μαζί της και αυτό την είχε βάλει σε σκέψεις. Αν όντως την είχε πλησιάσει για να μαθαίνει πληροφορίες, τώρα που δε ζούσε κανένας από τους γονείς τους θα είχε κόψει επαφές. Όμως ο Ραφαήλ ήταν εκεί κάθε μέρα δίπλα της. Είχε αρχίσει να κάνει πίσω στο σχέδιο της με τον Θοδωρή, το οποίο προχωρούσε αλλά μέχρι τότε δεν συμπεριλάμβανε την απόκτηση παιδιών. Τώρα, την απόφαση της, την είχε πάρει. Θα ακύρωνε όλα τα σχέδια και αν ο Θοδωρής έκανε κάτι εναντίον του Ραφαήλ θα την έβρισκε απέναντι του. Πλέον θα γινόταν η κυρία Δρόσου και θα παραδινόταν στα αληθινά συναισθήματα της για τον Ραφαήλ.
Ραφαήλ - Τι έχεις, χλωμή σε βλέπω, να πω να σου ετοιμάσουν κάτι να φας;
Εύα - Όχι Ραφαήλ κάτσε σε παρακαλώ να μιλήσουμε.
Ο Ραφαήλ έκατσε και την κοιτούσε με αυτά τα γαλανά διαπεραστικά του μάτια, κάνοντας της το πιο δύσκολο.
Ε - Ξέρεις ότι τις τελευταίες μέρες είμαι κάπως σαν άρρωστη.
Ρ - Ναι τι έγινε μη με τρομάζεις.
Ε - Όχι δεν έχω κάτι, βασικά έχω αλλά δεν είναι αρρώστια.
Ρ - Εύα μου θα μου πεις ή θα με σκάσεις;
Ε - Ναι θα σου πω. Είμαι έγκυος.
Ο Ραφαήλ στο άκουσμα της λέξης πέταξε από τη χαρά του, την αγκάλιασε και τη φίλησε. Μπορεί να μη το είχε σκεφτεί να κάνει παιδιά τόσο νέος όμως έτσι κι αλλιώς ήθελε να αφήσει πίσω την άσωτη ζωή του, να παντρευτεί την Εύα, που την αγαπούσε και τη λάτρευε και να χτίσουν μαζί το σπιτικό τους.
YOU ARE READING
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...