Το πρωί με βρήκε στο καζίνο του θείου να προσπαθώ να κανονίσω τη κηδεία μαζί με τους ανθρώπους του. Ήμουν συνέχεια στο γραφείο του και έψαχνα τα πάντα. Θα έβρισκα ποιος το έκανε αν και η εικόνα αυτής της γυναίκας είχε ήδη χαραχτεί στο μυαλό μου. Ήταν η μάνα της Αριάδνης, η Βέρα! Το θέμα ήταν γιατί το έκανε; Τι ήξερε ο θείος που την ενοχλούσε τόσο;
Ώρες είχαν περάσει και δεν είχα ειδοποιήσει κανέναν. Για μια στιγμή σκέφτηκα το πόσο βιαστικά έφυγα. Η Αριάδνη σίγουρα θα με έψαχνε. Έψαξα το κινητό μου και το βρήκα. Το είχα στο αθόρυβο και ανοίγοντας την οθόνη ξεπρόβαλαν οι αναπάντητες κλήσεις και τα μηνύματα. Δεν μπορούσα να πατήσω κάτι. Δε μπορούσα.. Τι να έλεγα.. Τι να έγραφα..
Τα νεύρα μου έσπασαν και πέταξα το κινητό στον τοίχο. Έβαλα ένα ποτό και πλησίασα το χρηματοκιβώτιου του θείου. Έβαλα τον κωδικό που μου είπε και άνοιξε. Δεν είχε χρήματα. Είχε μέσα ένα κίτρινο φάκελο. Τον άνοιξα και βρήκα μέσα φωτογραφίες, έγγραφα και ένα φλασάκι.
Πλησίασα στον υπολογιστή του και το έβαλα να το ανοίξω. Το φλασάκι ήταν η συνέχεια του κομματιού που μας έλειπε. Είχε όσα στοιχεία ψάχναμε τόσο καιρό. Έμεινα άναυδη.. Αν είχε κάτι τέτοιο τότε γιατί τόσο καιρό δεν το πήγαινε στην αστυνομία ή έστω στην μάνα μου...
Δε ξέρω γιατί το έκανε αυτό ο θείος αλλά τώρα ήταν στα δικά μου χέρια.. Αλλά μετά από τόσα χρόνια θα την έβγαζαν λάδι, για αυτό έψαχνε στοιχεία για το εμπόριο.. Έτσι εξηγούνται όλα.. Όπως και να έχει τώρα ξέρω την αλήθεια.
~Χρόνια πριν~
Η Βέρα είχε έτοιμα τα στοιχεία που θα έβαζαν φυλακή τον Βύρωνα. Επέστρεψε σπίτι της το βράδυ και τον είδε αγκαλιά με την Αριάδνη να της διαβάζει ένα παραμύθι μπροστά στο τζάκι.. Μπήκε μέσα και ο Βύρωνας της έκανε νόημα να μη φωνάξει γιατί η μικρή είχε αποκοιμηθεί στην αγκαλιά του. Ο Βύρωνας σήκωσε τη κόρη του στην αγκαλιά του και τη πήγε το κρεβάτι της. Η Βέρα πλησίασε και αυτή. Έβγαλε από τη ντουλάπα το πάπλωμα της και του το έδωσε να τη σκεπάσει. Τη σκέπασε και της έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο.
Βυρ - Πεινάς; Έχει φαγητό, να βάλω να φάμε;
Βέρα - Ναι πάνε και έρχομαι σε λιγάκι.
Του είπε δίνοντάς του ένα γλυκό φιλί. Τον τελευταίο καιρό τσακωνόντουσαν συχνά. Ο Βύρωνας δεν ήθελε να μπλέξει ξανά με τη παλιά της δουλειά και αυτή προσπαθούσε μάταια να τον πείσει ότι ναι μεν κληροδότησε τη δουλειά αλλά προσπαθεί μαζί με το δικηγόρο της να βρουν τρόπο να ξεμπλέξει από αυτή.
ESTÁS LEYENDO
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...