Σήμερα ήταν η ομιλία του υπουργού και ο Άρης μαζί με τον Ραφαήλ και την Δάφνη είχαν συννενοηθεί. Ο Άρης θα ήταν στην ταράτσα του κτιρίου και θα έριχνε μια σφαίρα αποτυχημένη στον Υπουργό και μια ομάδα του Ραφαήλ υποτιθέμενοι αστυνομικοί θα τον κυνηγούσαν. Όλοι οι υπόλοιποι θα παρακολουθούσαν τις κινήσεις των αληθινών εκτελεστών για να τους πιάσουν.
Τώρα ο Υπουργός μιλούσε και όλα τα μέσα έδειχναν την ομιλία του. Ο Τζιμ δεν ήταν εκεί, ο Υπουργός του ανέθεσε να διευθετήσει τελευταίες εκκρεμότητες μιας και μετά θα επέστρεφαν στην Αμερική.
Άρης - Είμαι έτοιμος.
Δάφνη - Προσεκτικά, περιμένεις σήμα μου. Ραφαήλ;
Ρ.Δ. - Έλα είμαστε στο απέναντι κτήριο μόλις έρθουν θα τους χτυπήσουμε. Περιμένουμε τις φωτογραφίες τους για να τις περάσουμε στο όπλο.
Το νέο όπλο που κατασκεύασε ο Ραφαήλ είχε άμεση εφαρμογή και θα πουλούσε σαν τρελό. Ο Υπουργός και η CIA ήθελαν να δουν την άμεση εφαρμογή του σκοτώνοντας τους εκτελεστές με αυτό. Αρκούσε μια φωτογραφία η οποία σκανάρονταν και σε ακτίνα 3 χλμ. εντοπίζει το άτομο της φωτογραφίας και το σκοτώνει.
Δάφνη - Σου τις έστειλα μόλις.
Ρ.Δ. - Εντάξει, τις προωθούμε και αυτό θα τους εντοπίσει. Μόλις ήρθαν στο κτίριο.
Δάφνη - Μη το κάνετε εκεί θα ακουστεί όταν θα φεύγουν κάντε το πάνω στον πανικό δε θα δώσει κανένας σημασία.
Ρ.Δ. - Ξέρω. Ήρθαν.
Δάφνη - Άρη τώρα!
Ο Άρης πάτησε τη σκανδάλη και πέτυχε τον Υπουργό εκεί που του είπαν. Ο Υπουργός φορούσε γιλέκο και έπεσε κάτω υποκρινόμενος. Ο αληθινός εκτελεστής τρόμαξε και άρχισε να τρέχει. Μια ομάδα αστυνομικών έτρεχαν πίσω από τον Άρη και ο εκτελεστής το είδε και σταμάτησε να τρέχει αλλά περπατούσε κανονικά για να μη τον καταλάβουν.
Ο Άρης έφτασε με τους δικούς του στην ταράτσα που υπήρχε το όπλο.
Α - Τους έχουμε πατέρα;
Ρ.Δ. - Ναι τώρα θα μπει στο αυτοκίνητο και θα το πατήσουμε. Δάφνη κατευθυνθείτε δυτικά, πυροβολούμε και το αμάξι θα ακινητοποιηθεί.
Δάφνη - Τον τρίτο που σου έστειλα τον θέλω ζωντανό, τους άλλους όχι.
Ρ.Δ. - Εντάξει.
Ο Ραφαήλ έδωσε εντολή και ο άνθρωπος του πάτησε τη σκανδάλη, αφού το όπλο στόχευσε πρώτα τον άντρα της φωτογραφίας. Αυτό έγινε άλλες δύο φορές για τους υπόλοιπους. Ο τέταρτος άντρας θα έμενε ζωντανός. Το αμάξι έχασε τη πορεία του μιας και ο οδηγός πυροβολήθηκε μαζί με τους άλλους δύο άντρες. Ο άντρας που απόμεινε άνοιξε τη πόρτα του αυτοκινήτου που τώρα πήγαινε πάνω σε ένα κτίριο και έπεσε έξω για να σωθεί. Από πάνω του είδε μια σειρά από όπλα να τον στοχεύουν. Τον συνέλαβαν και θα τον ανέκριναν οι μυστικές υπηρεσίες.
BINABASA MO ANG
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...