»Thirty-three«

1.4K 99 24
                                    

A nagyi boltjában munkálkodtam és szolgáltam ki a vendégeket, akik péntek délutánra megrohamozták a helyet. Nem hiába, a munka véget ért és kinek nem esne jól egy jutalom süti a sok munka után. Legjobb helyre jönnek ilyenkor.
A nagyi boltja az egyik legjobb a környéken, rengetegen megfordulnak itt naponta, főleg nyáron. A nyár miatt is, meg azért a sok sütemény miatt, amit csak a szünet alatt készítünk. Ez pedig az egyik specialitásunk, a mangós süti. Az emberek úgy veszik, mint a cukrot!

- Két gyümölcsös kosárka és két csokis sütit kérek - mondta egy fiúhang, mire elővettem egy kisebb dobozt és beletettem az édességeket.

- Tessék, ez...- néztem a fiúra, mire mindketten megdöbbentünk a másik látványától.

- Theo...- bámultam az előttem állóra nagy szemekkel.

- Mackie! Uram atyám de régen láttalak! - csillantak fel szemei, s szája arra a téglalap alakú mosolyra húzódott, ami már nagyon hiányzott.

- De te...- értetlenkedtem, mikor egy levegőért kapkodó lány állt meg mellette.

Nem más volt, mint Drippy. Valamiről szerintem eléggé lemaradhattam.

- Úgy látom későn értem ide - heherészett Drippy, mire csak felvontam a szemöldököm.

- Nem is mondtad hogy Theo meglátogat téged - fürkésztem kettejüket, majd elmosolyodtam - Féltél elhozni őt hozzám vagy mi? - ráztam a fejem szórakozottan.

- Nem, csak nem tudtam hogy mondjam el hogy itt van - bújt a fiú karjaiba.

- Van telefon, itt vagyok a boltban, remélem nem felejtetted el hol lakom - soroltam az ésszerű dolgokat.

- Jó, tudom. Dinka voltam - húzta el a száját.

- Hát igen - vigyorodtam el, mire Theo nevetni kezdett és egy puszit nyomott a barátnője fejére - Na, de itt vannak a nassolnivalók, az ablak mellett van egy jó asztal, ahonnan remek a kilátás. Menjtek nyugodtan. Ha még valamit szeretnétek akkor tudjátok hol vagyok - nyújtottam át a pult fölött a dobozt nekik.

Mosolyogva megköszönték és úgy is tettek ahogy javasoltam nekik. A következő pillanatban egy hangoskodó lányhangot hallottam meg az ajtón kívülről. Mikor pedig belépett nagyot szippantott a levegőből, s egy fiút rángatott maga után.

- Nem hiszlek el titeket! - nevettem - Ti biztos összebeszéltetek! - támaszkodtam meg a pulton, mire Hana értetlenkedve nézett rám, majd eszébe jutott hogy ki is van mellette és némileg leesett neki a dolog.

- Szia Mackie. Jó újra látni - integetett mosolyogva Simon, Hana pedig a pultra könyökölt velem szemben.

- Téged is - küldtem felé egy mosolyt - Szóval, mi járatban? Drippy-vel összebeszéltetek vagy mi a helyzet? - néztem a lányra.

- Mert? - döntötte kicsit oldalra a fejét, mire a háta mögé böktem, ahol a másik gerlepár fogyasztotta a sütiket - Ezek meg mit keresnek itt? - vágott értetlen fejet.

- A legjobb helyre jöttek romantikázni. Remélem ti is azért jöttetek, mert van mangós. Simon neked is meg kell kóstolnod - pakoltam nekik egy-egy sütit - Ha gondoljátok akkor húzzatok oda melléjük egy asztalt vagy üljetek leghátra, ott senki nem zavar - magyaráztam nekik a lehetőségeket.

- A hátsó sarok jó lesz - pillantott Simon-ra, engem pedig rossz érzés fogott el.

- És ne erőszakold meg kérlek! - kaptam a keze után, amiért csak egy sértett pillantást kaptam.

~~~

- Szóval akkor nem beszéltetek össze - néztem a két szerelmespárra, akik a pult másik oldalán ácsorogtak.

»Let Me Know«Where stories live. Discover now