»Köszönet & Érdekességek«

1.6K 77 22
                                    

Gyerekek én tényleg nem tudom elhinni, hogy eljutottam idáig! Még mindig nem tudom felfogni, hogy végre befejeztem az első, igazi, hosszabb történetem!
És ez mind nektek köszönhető!
Mivel ha ti, drága olvasóim nem vagytok és nem hagytok olyan kedves és vicces hozzászólásokat és csillagokat a részeknél, szerintem magamnak nem írtam volna végig. (Mondjuk a fejemben megvolt minden...but forget about it)

Szóval sok-sok köszönet nektek, hogy támogattatok és itt voltatok velem. Nagyon sokat jelentett és mindig olyan jó volt feljönni és látni hogy vannak értesítések a történethez. Egy hatalmas köszönet mégegyszer! Királyak vagytok, ne feledjétek!

~~~

-Érdekességek-

1. Akkor pattant ki a történet ötlete a fejemből, mikor HellomynameisKV vámpíros történetét olvastam, és elgondolkodtam, hogy én vérfarkas párti vagyok. Aztán valahogy jött...

2. Hana személyiségét a barátnőm ihlette, mivel kb. pont ugyan olyannak írtam le Hana-t, mint amilyen a barátnőm.

3. A kedvenc karaktereim Hana és Mackie, na meg a nagyi.

4. A legjobb részletek szerintem akkor jöttek létre, mikor azokat hajnalban írtam. (Nem lett sok, de gondolom észre lehet azért venni...)

5. Egyáltalán nem gondolkodtam azon, hogy Mackie-t valaha is átváltoztassam.

6. Nagyon akartam bele egy Sakura fát, így hát nem haboztam megvalósítani.

7. Direkt a végére hagytam a csókjelenetet. Nem akartam semmi ilyet a történet közben. Bocsi...

8. Fogalmam sincs honnan jött a fiú és lányiskola...

9. A kedvenc részem mikor az igazgató mesél Mackie-nek a fáról és mikor Sakura szelleme megjelenik.

10. Már az elejétől tudtam és egyben ki is találtam milyen lesz Drippy és Theo kapcsolata.

11. Egyszer talán átfutott a gondolataim közt egy kis Mackie/Riven romantikázás, de azt hiszem ezt elég gyorsan eltusoltam...

12. Elég sokat gondolkodtam a címet illetően...

13. A három lány karakterét a fantáziátokra bíztam.

14. Megnézném hogy a való életben milyen lenne a két iskola élete így.

15. Elég sokat hallgattam a történet írása közben a Lauren Aquilina - King számát.

16. Sose akartam Olly-val összehozni, de szívesen tettem őket barátokká.

17. A történet nagyon hatott rám, hogy megvegyek egy farkasos felsőt és nagyon jól néz ki!

18. Ez az első hosszú történet, amit végre befejeztem.

19. Az újraírás előtt, BTS fanfiction volt a történet, szóval ha a fiúk karaktereit nézitek akkor meglehet a hasonlóság. Annyi mindent nem akartam változtatni.

20. A nyakláncos ötlet a Varázslók a Waverly helyből jött. Nagyon megtetszett és aranyos ötletnek gondoltam.

21. Dustin-t aztán nem írtam bele a történetbe, pedig akartam, csak valaki elfelejtette, így nem lett benne...de a fiú végül beiratkozott a suliba és Olly-ék csapatát erősítette végül. sorry...

~~~

Akkor le is zárnám a történetet ezzel a bejegyzéssel. Remélem végül minden dologra rájöttetek és mindent a tudtotokra adtam, amit csak kellett.
Még egyszer utoljára köszönöm, hogy itt voltatok. Imádlak titeket drága olvasóim. Köszönöm!

xx -LittleAlpha- xx

»Let Me Know«Where stories live. Discover now