-Etholia-

564 25 11
                                    

1. Pentru început, ce spui să ni te prezinți? O descriere scurtă despre felul tău de a fi și dacă se poate și puțin de fizic. 

Uhm, pai...Pot sa spun ca sunt o fire timida. Nu imi place sa merg deloc la petreceri, ma imprietenesc destul de greu, insa si cand ajung sa o fac, ma atasez foarte mult. Pana la urma, tot eu sunt cea care pierde.Fizic...oh, Doamne! Chiar este nevoie? O sa spun doar un lucru minuscul. Am ochii verzi, iar asta este singurul lucru de care sunt mandra cand vine vorba despre aspectul fizic. In rest, sunt un mic dezastru.

Ei na, sunt sigură că ești foarte frumoasă! Apropo, ador ochii verzi!

2. Când scrii, apreciezi o muzică pe fundal sau liniștea deplină, nici măcar greierii să nu se audă?

Am un playlist special pentru momentele in care scriu. Nu neaparat ca ma ajuta, insa este mai relaxant.

3. Cum îți culegi inspirația?

Sincera sa fiu, habar nu am. Pur si simplu scriu ce-mi trece prin cap in momentul respectiv. Totul este spontan. Prea putine idei sunt planificate dinainte.

4. În acest interviu o să vorbim mai mult despre cartea ta, „După cinci ani". Când ai început să scrii la ea, ce planuri aveai? Ai mai schimbat povestea pe parcurs?

Povestea este exact cum voiam sa fie si la inceput. Totusi, nu sunt mandra de modul in care mi-a venit aceasta idee. Este, oarecum, inspirata din viata reala.

Oh, păi, dacă Aimee este o persoană reală, sincer, îmi pare rău.

5. Ai de gând să faci un happy end, sad end sau un dramatic end?

Mereu ma gandesc la finalul cartii, desi personajele principale nici nu au ajuns sa se cunoasca. Chiar ieri ma gandeam cum va avea sa fie finalul, insa acel final pe care l-am gandit eu probabil ca ar necesita si o a doua carte.

6. Te-ai atașat de personajele pe care le creezi? 

Daca m-am atasat de ele? Normal. Sunt momente in care vorbesc despre ele ca si cum ar fi persoane reale.

7. Ai vreun scriitor/scriitoare preferată? Dacă da, care este cartea ta preferată de el/ea și de ce?

Cassandra Clare. Este geniala! Ador seria "Instrumente mortale". Chiar nu stiu ce as putea sa spun. Emotiile pe care mi le-a transmis in timpul lecturii vorbesc de la sine.

8. Tu personal shipuiești #Paven sau #Saven?

#Paven, deodata. =)

9. Dacă ai putea să fii acum într-o carte, care ar fi? (mă refer în acțiunea sa) Buna intrebare! Uhm...After? 

10. Dacă ai primii o carte despre viața ta, ai citit-o până în momentul actual (adică prezent) sau ai continua până la sfârșit?

Probabil pana la sfarsit, caci curiozitatea de care dau dovada nu m-ar lasa sa ma opresc din citit, mai ales in aceste moment

11. Spune-ne o melodie care îți place foarte mult. 

Issues - Julia Michaels

12. De când ți-ai descoperit talentul scrisului?

Pe la 10 ani, daca bine imi amintesc.

13. Dacă ai putea să fii altcineva, cine ai fii?

Lily Collins, cred.

Multumesc!

Îți mulțumesc și eu pentru că ai avut răbdarea necesară să-mi răspunzi la întrebări. Sper că nu te-am deranjat și că ți-a făcut plăcere să răspunzi. 

-Gia.

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum