1. Ce semnificație are numele tău de utilizator pentru tine?
Nu credeam că voi fi vreodată întrebată de asta, fiindcă răspunsul e ușor stupid. Când mi-am făcut cont pe Wattpad, toate numele pe care le voiam erau luate. O prietenă mi-a zis să scriu primele două cuvinte care îmi vin în cap și asta am făcut. Treceam printr-o fază cu lupii în acel moment.2. Care sunt motivele pentru care tu urmărești o persoană pe Wattpad?
Păi când mi-am făcut contul am dat follow la o grămadă de persoane, fiindcă așa mi-a sugerat o prietenă. Acum că m-am învățat cu aplicația, urmăresc o anumită persoană dacă îmi place ce scrie sau în cazuri mai speciale, când mi-e prietenă.
3. Există multe genuri de cărți și multe moduri de a le aborda. Însă, pentru tine, există vreo categorie în care nu te simți comod scriind sau pur și simplu ai un blocaj?
Pfai, sunt mai multe, dar în special dragostea. Am încercat acum vreo doi ani, dar a ieșit groaznic. Eram mică și credeam că dacă nu e dragoste nu e nimic. Acum nu găsesc curajul, dacă e să zic așa, să scriu iar în această categorie. Mi se pare abordată excesiv și dacă aș începe și eu, mi-e teamă că doar o să poluez Wattpad-ul cu încă un clișeu.4. Ce ți-a trezit ,,gustul" pentru literatură?
Nu știu. De când eram mică uram matematica, așa că mama tot a insistat cu lectura și româna. În prezent sunt la filologie și îmi place mult acolo. Și profilul îmi oferă oportunitatea de a citi cât mai mult, plus că dorința de a scrie la rândul meu o carte bună m-a făcut să lecturez cât mai mult.5. Rodul inspirației izvorăște din orice loc. Când vine vorba de personaje, pe tine ce te inspiră în legătură cu ele?
Eu pot să spun cu zâmbetul pe buze că nu am avut momente în care să nu am inspirație pentru nimic legat de scris. Legat de personaje, mă inspir mult din persoanele reale pe care le cunosc, fiindcă cred că un personaj care reflectă adevărul este mai bun.6. Care sunt scriitorii tăi preferați, cei publicați, atât cât și cei de pe această platformă?
Păi... dintre cei publicați îmi plac Mark Twain, Rick Riordan, Alexandru Dumas și mulți dintre poeții români. Pe Wattpad, însă nu sunt chiar mulți, fiindcă nu mă omor cu cititul, dar o admir pe AstridLovelace pentru felul ei de a descrie emoția.7. Scrisul este doar un hobby pentru tine sau vrei să creezi o carieră din asta?
Wow, întrebarea asta mi-a pus capac. Eu iubesc să scriu, dar momentan nu mă văd făcând o carieră din asta. Nimeni înafară de o prietenă nu știe de acest hobby al meu, iar mama probabil că mi-ar râde în nas dacă aș zice că vreau să fiu scriitoare. Ea mă vrea translator.8. Care este locația ta preferată atunci când vine vorba să decizi unde se întâmplă acțiunea unei cărți și de ce?
Nu am un loc anume, sincer. Îmi place diversitatea, încerc să aleg orașe pe care nu le întâlnești peste tot pe Wattpad, dar de multe ori scriu fantezie, deci locația e invenția mea.9. Atunci când ești pe punctul de a lua o carte, ce te convinge mai mult, coperta sau descrierea?
Stai să mă gândesc puțin. Cred că ambele, deși cel mai mare impact îl are coperta. După aceea citesc descrierea, iar dacă îmi place o iau, dacă nu, nu.10. Dacă ar fi să îți crești până la apogeu o calitate fizică, morală sau în domeniul scrisului, care ar fi aceea?
Habar nu am... din punct de vedere fizic am multe de modificat, fiindcă alerg ca un cartof, dar sunt mulțumită cu mine. Moral, n-aș schimba nimic, așa că rămâne scrisul. Pfai, aici cel mai mult mi-aș schimba felul de a transmite lucrurile, fiindcă niciodată nu îmi pot zice că a ieșit perfect. Ori mă lălăi, ori mă grăbesc și nu transmit nimic.11. Dacă ai avea posibilitatea să fi un personaj din cartea ta preferată, care ar fi acela și de ce tocmai el?
Cartea mea preferată citită sau scrisă? Probabil citită, așa că mi-ar plăcea să fiu... ăăăăm... merge dacă zic Black Beauty? A fost prima mea carte și iubesc și acum calul ăla. În general, aș vrea să văd cum este să fii cal, fiindcă sunt niște animale minunate, iar Beauty mi-a plăcut pentru loialitatea și bunătatea lui.12. Dacă ți-ai publica o carte, la ce editură ți-ar plăcea să se vândă?
Habar n-am, știu puține, dar Humanitas sau Arthur.13. În ce mod îți organizezi listele de lecturi?
Pe Wattpad nu am decât două, dar dacă ar fi să le listez, le-aș pune pe categorii. Fantezie, Actiune, SF, etc. și probabil cărțile preferate ar fi în altă listă. Așa le am puse și în biblioteca de acasă.Mulțumim că ne-ai acordat acest interviu!
– Antonia