1. Ca de început, iți poți face o scurta descriere?
Am 1.60m, nu mă plâng de kilogramele în plus pe care le am. Culoarea părului meu este între roșcat și brunet, am ochii verzi și gropițe în obraji.
2. Dacă ar fi sa pleci într-o alta tara, unde te-ai duce și de ce?
Aș vrea să merg în Coreea de Sud pentru că îmi place mâncarea și obiceiurile. Are o grămadă de peisaje naturale care te lasă cu gura căscată și este un loc cu o încărcătură istorică, iar pe mine mă pasionează istoria Asiei. Mi-aș dori să pot să fac facultatea și să mă mut definitiv în Coreea de Sud.
3. Dacă tot vrei sa faci facultatea acolo, ai o anumita facultate în minte? E legata de un vis din copilărie sau doar de dragul de a ieși cu o meserie "banoasa" după ce o termini?
As vrea sa fiu doctor chirurg, daca se poate si universitar. De mic copil mi-am dorit sa fiu doctor pentru ca mereu imi doream sa disec broaste sau serpi, dar nici acum nu am disecat un animal.
4. În copilărie erai o fire mai sadica?
Daca prin sadica intelegi sa omori orice insecta pentru ca iti e frica de ele, atunci sunt sadica. Nu imi place sa vad oameni morti, mai ales pisicile, mi se rupe sufletul cand le vad moarte.
5. Ne poți spune care este melodia ta preferata?
Am mai multe melodii preferate, dar melodia care mă sensibilizează de fiecare dată când o ascult și mă face să plâng este "Before our spring" a lui Jonghyung.
6. Cum ai descoperit wattpadul?
Eram la școală și colega mea de bancă îmi citea o carte gen "Wattpad vs. Realitate" și am râs atât de mult încât mi-am dorit să o pot citi și eu, așa că mi-am descărcat aplicația.
7. Legat de wattpad, ce categorie, din toate câte exista, preferi?
Cele din categoria Fanfiction
8. Care este cartea ta preferata din categoria pe care ai ales-o?
Preferata mea este "Buletin de Seul | Min Yoongi ".
9. Ce îți place mai mult? Sa citești cărți pe wattpad, sau cărți normale?
Depinde sunt unele cărți normale mult mai bune decât unele de pe Wattpad, dar le citesc mai mult pe cele de pe Wattpad pentru că sunt mult mai scurte și mult mai la îndemână.
10. Când scrii îți place să asculți muzica pe fundal, sau preferi liniștea totala?
Nu suport să fac un lucru fără să ascult muzică, mai ales când scriu. Parcă fac totul mai cu spor și lumea e roz când ascult muzică.
11. Cum îți culegi inspiratia?
Nu pot să zic că îmi culeg inspirația. Pur și simplu știu că trebuie să pun un capitol nou la o carte și apuc mă apuc să scriu tit ce îmi vine pe moment. Uneori îmi mai vin idei din melodii sau pur și simplu din vorbele altcuiva. Când fac un lucru pe moment fără să mă gândesc prea mult la el este mai reușit decât un lucru la care am stat să mă gândesc chiar și o lună.
12. Ai un utilizator preferat? Ale cărui cărți le adori din tot sufletul?
Îi iubesc cărțile lui kirliae
13. Când scrii te gândești la anumite momente din viata ta, la anumite persoane, locuri, timpuri?
Nu
14. Când ți-ai descoperit talentul pentru scris?
Păi colega mea de bancă mi-a trimis link-ul unui concurs de pe Wattpad, în care trebuia să scriem o întâmplare legată de școală amuzantă și așa am început să scriu.
15. Pentru încheiere, ai câteva cuvinte sa le spui fanilor tai?
Vreau să le mulțumesc pentru că îmi apreciază munca și își risipesc minutele din viața lor citindu-mi cărțile.
Multumesc pentru timpul acordat si imi cer scuze ca a aparut atat de tarziu, doar ca am intampinat niste probleme in ultimele zile si nu m-am putut ocupa de interviu.
- Lia