--milkchocolate

25 3 0
                                    


          1. Ca de început, iți poți face o scurta descriere? 

Nu mă pricep foarte bine la a mă descrie, dar voi încerca. Sunt o fire foarte naivă și care se lasă păcălită foarte ușor. Ca să fiu sinceră, nu îmi dau seama de greșelile enorme pe care le fac în momentele acelea. Ador să citesc dar îmi este greu să o fac, așa că citesc mai mult de pe această platformă, fiindcă mama mea nu prea să dă în vânt după cumpărarea cărților. De multe ori nu spun adevărul, ci tac, deoarece știu că nu voi fi crezută. Uneori fac lucruri fără a mă gândi, iar apoi regret enorm de mult. Unii cred că sunt enervantă, alții cred că sunt distractivă, amuzantă ș.a.m.d.


          2. Ești cumva genul de persoana care mai bine trăiește în minciuna dulce și frumoasă și căreia ii e teama sa dea ochii cu adevărul crud și nemilos?

Câteodată, chiar așa sunt. Există momente în care sunt mult prea... nu știu, rănită și aleg, pentru moment, să nu aflu încă adevărul.


          3. Dupa parerea ta, oamenii care traiesc in minciuna sunt mai fericiti decat cei care se lupta cu greutatile vietii? 

Cu toate că nu trăiesc în adevăr, cred că nu e bine să fii ca mine. Știu, faci multe greșeli, dar mai bine accepți adevărul mai devreme decât să fi rănit mai târziu


          4. Bănuiesc ca ai trecut prin câteva experiențe care te-au făcut sa te maturizezi mai repede decât ar fi fost cazul. Crezi ca aceste momente sunt prielnice copiilor de vârsta noastră? 

Nu aș vrea deloc ca ce mi s-a întâmplat mie să se întâmple și altcuiva, și nu, nu cred că sunt prielnice în niciun caz.


          5. Cu siguranță ai momente în care simți ca nu mai suporți persoanele care te înconjoară și vrei cât mai repede sa scapi de ele, asa cum au toate persoanele de altfel. Atunci când nu te simți bine și vrei sa te izolezi de cei din jur, ai obiceiul de a scrie sau de a asculta muzica? 

Îmi place foarte mult să scriu ascultând muzica dată la un nivel minim, preferabil în inima pădurii. Ador natura și îmi place să petrec cât mai mult timp acolo, mai ales că îmi vin ideile cu grămada.


           6. Inspirația, în momentele în care scrii, vine din anumite pățanii avute de-a lungul vieții, sau este data de anumite persoane, sau pur și simplu îți vin ideile mult mai limpede atunci când ești înconjurată de natură?

Inspirația îmi vine în cele mai neașteptate momente, dar de cele mai multe ori când mă aflu în natură. Am avut o carte (pe care am șters-o) care a avut ca inspirație un vis. Dar, da, inspirația poate veni și de la persoanele apropiate.


          7. Legat de cartea pe care o ai acum pe profil, de unde ți-a venit inspirația pentru ea? 

Pentru ea nu am avut chiar inspirație. Am scris primul capitol (care acum nu mai există) într-o seară în care eram plictisită. Dar, dacă vreau să îmi vină inspirația pentru noi cărți sau pentru noi capitole, mă duc în natură și joc un fel de actorie. Iar la sfârșit am plotul pentru o nouă carte sau un nou capitol.


          8. Ne poți povesti cum ai descoperit wattpadul? 

Pe vremea când l-am descoperit tocmai dăduse pentru prima dată serialul Miraculous. Aveam zece ani atunci și eram obsedată de el, așa că am început să caut imagini cu Adrien. Am dat pe prima poză și m-a trimis la o poveste de pe wattpad. Așa că, l-am instalat. Da, am mai avut alte două conturi dar, sinceră să fiu, le urăsc, deci le-am lăsat în urmă.


          9. Legat de wattpad, ce categorii îți plac cel mai mult? Ai putea da exemplu de câte o carte din categoriile menționate?

Mereu îmi face plăcere să citesc fantezie, dar nu mă dau în vânt după dragoste, cele istorice, vârcolaci ș.a.m.d. Da. Ar fi "Tărâmul din Scântei și Fum", "Datorie Italiană", "Otrava unui sărut" și "Instinct Animalic".


          10. Scrisul este o pasiune pentru tine sau vrei sa faci din el o meserie de viitor? 

Chiar mi-aș dori să fac din scris o meserie, dar asta se va întâmpla doar cu multă muncă și ambiție.


          11. Ești mândră de realizările tale pe aceasta platforma? 

Deocamdată, cam sunt, dar știu că pot face mult mai mult de atât.


           12. Ai planuri mari cu cartea ta? Ai dori, dacă ai avea posibilitatea, sa o publici după ce o termini? 

Mi-aș dori ca măcar o carte de a mea să fie publicată, dar, dacă aș avea posibilitatea, le-aș publica pe toate. (Vor mai urma și altele)


           13. Ne poți oferi mai multe informații despre cărțile pe care le ai în curs de scriere? Un fel de spoiler pentru cititorii tai, unul mic micuț mititel.

În ciorne am plotul pentru două volume dintr-o serie care se bazează foarte mult pe demoni (aici este de vină Cassandra Clare) iar alta se bazează pe realitatea crudă a lumii elfilor, în care se află aventuri și în lumea noastră a muritorilor.


          14. Ești pasionată de toată aria asta a paranormalului și a mitologiei? 

Da, sunt. Și iubesc tot ce nu este real, fiindcă acele lucruri mă fac să uit de problemele pe care le am și faptul că ne dorim lucruri pe care nu le vom putea avea niciodată.


          15. Dacă ar fi sa alegi o lume în care ți-ai dori sa trăiești, ai alege sa îți petreci restul vieții în lumea noastră, sau într-o lume depărtată, plină de creaturi magice și orice altă ființă nemaiîntâlnită? 

Cred că aș alege lumea plină de creaturi magice, fiindcă m-am cam săturat de nedreptatea conducătorilor țării.


          16. Dacă ar fi sa schimbi ceva în țara noastră, dar și în toată lumea, ce ai schimba?

În țara noastră aș schimba salariile, pentru că, dacă ele ar fi schimbate, toate problemele s-ar rezolva de la sine. Iar în lume aș înlătura rasismul. Consider că oamenii de culoare sunt și ei oameni.


          17. Pentru incheiere, ai cateva cuvinte sa le spui fanilor tai? Poate un anunt referitor la cartea ta sau la cele care urmeaza sa apara?

Pentru cartea mea, vreau să le spun că primul capitol va fi destul de lung. Sunt sigură că va trece de trei mii de cuvinte. Aș vrea să le transmit să își urmeze visele, să lupte pentru ele și să creadă în ele, fiindcă, sincer, nimeni altcineva nu o va face.



Sper ca ti-au placut intrebarile, multumesc mult pentru timpul acordat, mi-a facut placere sa te intervievez! ^^


Lia 

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum