x_Marrx

21 3 1
                                    

Buna! Acesta este interviul! Sper sa te distrezi!

1. Care este porecla ta? Cine ți-a dat-o și de ce?

Bibi este porecla mea, dar nu are nicio legătură cu numele meu. Nu stiu ce a avut bunica în cap când mi-a pus-o. Poate ma vedeam eu în copilărie ca Bibi Blocksberk?!

2. Care e materia ta preferata? De ce?

Să mă fac de râs și să zic pauza sau să par intelectuală zicând că fără mate nu se poate? Pomenesc puțin de chimie că la ore era comedie, dar tot o știu ca pe o poezie. Totuși, materia mea preferată e istoria pentru că e cea mai frumoasă poveste, dar cu cei mai neatenți elevi, după cum spune personajul meu Igor.

3. Cine este autorul/autoarea ta preferata (și real și de pe Wattpad)

Pe wattpad nu am un autor favorit, sincer. Sunt mult persoane talentate și merita lecturate, iar gama lor se mărește și se va mari în continuare.
În realitate ador paralele lui Caragiale, dar și pe Mircea Eliade cu "Romanul adolescentului miop". Totuși, autorul meu preferat este și va rămâne Mihai Creanga, ah nu, stai ca zic prostii. Autorul meu preferat este Brian Jacques. Pur și simplu îl ador pe omul acesta pentru seria de cărți "Redwall". Omul a pictat imagini în cuvinte.

4. Ce părere ai despre otaku?

Fiecare are preferințele sale proprii și nu trebuie judecat pentru alegerile și convingerile sale.

5. Ce părere ai despre homosexuali?

Nu sunt împotriva lor, ba chiar îi susțin, dar eu nu aș intra în categoria lor.

6. Cum ai reacționa dacă ai vedea-o pe cea mai bună prietenă a ta sarutandu-se cu o fata?

 Nu aș avea cum să reacționez pentru că știu sigur că ea nu ar face asta.

7. Iti plac bebelusii? De ce?

 Da, dar când nu se uită la mine. Pe bune. Orice copil mic pe care îl văd tre' să se uite musai la mine!

8. Ai băut vreodată alcool?

 Am băut și eu nițel juma' de pahar de revelion, dar atât.

9. Ai încercat să fumezi?

 Nici gând să fac așa ceva!Există și alte plăceri în viață.

10. Ce profesor îndrăgești cel mai mult? De ce? 

 Să zic profu' de istorie și geografie că este atât de îngăduitor cu noi? Să zic de profa de tehno care nu se lasă de rekturi până nu bagă știința prostiei în noi? Să zic de profa de chimie care a vrut să scoată din indivizi care nu știau să calculeze în a 8-a o masă moleculară elevi de olimpiadă, dar pe care clasa nu a lăsat-o? Să zic de profa de mate care nu mai e în viață și care ne-a învățat că matematica se face cu creionul și foaia în mână? Să zic de istorisirile profului' de religie? Să zic de profa de română care ne-a fost ca o dirigintă? Să spun de profa de germană care nu se lăsa până nu pronunțam corect și să mai zic de calmul profei de bologie. Las' că am zis de toți!

11. Dacă ai afla ca maine vei muri, ce ai face?

Îndrept răul făcut și încerc să mă descopăr ca persoană.

12. Care e cea mai mare dorință a ta? 

Să trec cu bine și să iau cele mai mari note din clasă la coșmarul intitulat ,,Evaluare Națională". În rest ce mi-aş mai putea dori?

Neko-chan

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum