1. Pentru început, ce spui să ni te prezinți? O descriere scurtă despre felul tău de a fi și dacă se poate și puțin de fizic.
Începi în forță, se pare, dat fiind că nu mă cunosc nici eu excelent de bine *râde*Sunt destul de sensibilă, emotivă, aș putea spune. Sunt zodia fecioară, deci îmi place să critic, dar niciodată să fiu criticată. În afară de scris, pictez și desenez mult. Sunt șatenă, cu vârfuri albastre/verzi/blonde (vreau să îmi fac un ombre cu gri, dar shhh, nu mai spune la nimeni). Am ochii caprui și sunt foarte zâmbăreață.Sper că m-am caracterizat destul de bine.
2. Când scrii, apreciezi o muzică pe fundal sau liniștea deplină, nici măcar greierii să nu se audă?
Depinde de starea mea. Câteodată prefer liniștea, motiv pentru care scriu noaptea. Dar, în alte dăți, dau muzica la maxim și scriu pe timp de zi.
3. Cum îți culegi inspirația?
Din alte stiluri, aș putea spune. Citesc mult, dar mă inspir și din locurile pe care le vizitez.
4. În acest interviu o să vorbim mai mult despre cartea ta, „O zi în plus". Când ai început să scrii la ea, ce planuri aveai? Ai mai schimbat povestea pe parcurs?
Oh, da. Sinceră, habar nu am de când scriu la ea, căci e un timp scurt, dar tot nu țin minte... sunt o uitucă *față tristă*Dacă mă crezi sau nu, tot ce știu despre carte în prezent este finalul, iar ce se întâmplă pe parcurs este un mister chiar și pentru mine. Totul e spontan, nimic programat.Așadar, povestea se schimbă de fiecare dată *râde*.
5. Ai de gând să faci un happy end, sad end sau un dramatic end?
Secret.
Burn in hell.
6. Te-ai atașat de personajele pe care le creezi?
Cred că, după ce ai aventuri alături de ele, îți e imposibil să n-o faci.
7. Ai vreun scriitor/scriitoare preferată? Dacă da, care este cartea ta preferată de el/ea și de ce?
Da, am. Aceasta este "Pull the trigger" De MayaCrazyKat. Nu am cuvinte să descriu imaginația Mayei, pălăria jos.
8. Tu personal shipuiești #Kevril? (adică Keyron&Avril)
Sinceră, nu. Până ce asta nu devine un "obicei" al cititorilor mei, nu.
Burn in hell 2.
9. Dacă ai putea să fii acum într-o carte, care ar fi? (mă refer în acțiunea sa)
O să fiu egoistă, dar... în cartea mea *râde, din nou*
10. Dacă ai primii o carte despre viața ta, ai citit-o până în momentul actual (adică prezent) sau ai continua până la sfârșit?
Aș continua până la sfârșit, din două motive: primul, curiozitatea e prea mare și, al doilea, termin întotdeauna ce am început.
11. Spune-ne o melodie care îți place foarte mult.
Nu știu dacă o ador foarte mult, dar pe asta o ascult acum: "Believer"
12. De când ți-ai descoperit talentul scrisului?
Înainte de Wattpad, scriam pe un Forum de la un joc, numit Transformice. Scriam compuneri la școala, iar doamnele mă felicitau. Am început să particip la concursuri de literatură și uite așa am ajuns pe Wattpad.
Okay, jocul ăla mi-a făcut copilăria mai faină.
13. Dacă ai putea să fii altcineva, cine ai fii?
Cred că tot eu. Dacă nu aș mai fi eu, aș dispărea, doar ca să fiu altcineva. Dar, ca să-ți fac pe plac, aș alege o celebritate, pentru că sunt curioasă cât de greu este să fii una.
Merci mult că te-ai deranjat și ai răspuns la întrebările mele!
-Gia.