IF_Powell

19 0 0
                                    

1. Pentru început, ai putea sa îți faci o mica descriere? 

O mică descriere... Pare atât de ușor când o citesc și, probabil, aș fi răspuns "Desigur!" dacă aveam discuția față-n față, ca mai apoi să mă blochez. Cu toate astea, pot spune câteva lucruri neinteresante despre mine, cum ar fi faptul că nu cred mereu în partea pozitivă a lucrurilor, ceea ce se întâmplă și acum, când nu pot percepe cum aș putea părea interesantă în ochii cuiva. Un alt lucru de spus despre mine ar putea fi faptul că nu cred că aș putea să îmi spun numele real, cel puțin nu acum, căci îmi este frică de reacția celor din jurul meu. Nu aș putea accepta că am spus sau scris o prostie, ceea ce m-ar face mereu să ajung în punctul din care am plecat. Am și părți bune, dar mereu am crezut că părțile rele sunt cele mai importante atunci când vrei să cunoști un om, om ce mi-ar putea fi apropiat într-o zi. 

2. Pentru tine e mai importanta părerea celor din jurul tău decât propria ta părere? 

Da, aici este problema mea. Pentru mine contează foarte mult părerea celor din jur, celor apropiați mai ales, încât părerea mea nici nu există uneori.

  3. Ai încercat să remediezi acest lucru? Să te pui pe tine pe primul loc? 

Da, încerc să remediez acest lucru și cred că, puțin câte puțin, reușesc să o fac. În plus, am o prietenă care mă ajută, să spunem așa, prin cuvintele sale. 

4. Pentru tine prietenii au o importanță anume în viața ta, sau sunt pur și simplu niște oameni care vin și pleacă? 

Nu cred că toți sunt, neapărat, importanți. Unii, poate că da, dar restul sunt acolo doar ca decor.

  5. Ai avut vreodată momente în care te-ai confruntat cu niște prieteni falși? Niște "șerpi" cum spune mai nou puștimea. Ce ai făcut în acel caz? Cum te-ai simțit? 

"Șerpii", ca să-mi citez și două prietene, sunt peste tot și, da, am și așa ceva în grup. Sau am avut, căci nu prea mai vorbim acum. Ce am făcut, zici. Ei bine, eu nu prea am făcut multe, ci doar am început să exclud persoana respectivă din activități și conversații. Nu sunt adepta violenței, fie ea verbală sau fizică, motiv pentru care am acționat chiar eu, și o citez acum pe respectiva persoană, "ca un șarpe". Nu cred că am făcut asta, dar fie ca ea. Cum m-am simțit? Nu prea mi-a păsat de ea, căci nu aveam o legătură foarte strânsă de prietenie. Cred că pot fi pusă în categoria celor care nu au destulă încredere în proprii prieteni, cel puțin în unii.

  6. Cred ca ești una dintre persoanele care nu are atât de mare încredere în cei din jurul său. Consideri acest lucru un avantaj sau un dezavantaj?

Eu una îl consider și avantaj și dezavantaj. Consider că este un avantaj pentru că, de vreme ce nu am încredere prea mare în cei din jur, nu aș putea fi rănită de acțiunile lor. De altfel, este un dezavantaj pentru că leg cu greu prietenii și, totodată, urăsc singurătate. Hilar, nu?

7. Având în vedere că ai spus că legi greu prietenii, ai reușit să găsești o persoana pe această platformă care să fie demnă de încrederea ta?

Să spunem că da, căci există o persoană pe această platformă cu care pot vorbi aproape orice. Dar nu cred că ne putem numi, chiar, prietene, mai ales că sunt lucruri pe care nu i le pot spune nici ei, nici altcuiva pe care nu îl cunosc de ajuns de bine.

  8. Ne poți povesti cum ai ajuns pe aceasta platforma și care au fost primele tale impresii în momentul în care ai descoperit-o?

Inițial, auzisem de aplicația aceasta de la o prietenă care scria pe atunci, dar nu prea mi-a păsat de asta. Apoi, cam prin timpul primului an de liceu, am descoperit că îmi place să scriu și să îmi imaginez lucruri, dar asta nu înseamnă că sunt și bună la ce fac. Părerea mea. Însă nu mi-am instalat nici atunci aplicația și, dacă țin bine minte, abia la începutul clasei a zecea m-am decis să îmi creez un cont. Nu neapărat pentru că voiam să scriu și eu, cât pentru faptul că îmi place să citesc, mai ales cărți SF. Auzisem, nu mai știu de unde, că sunt cărți foarte bune pe Wattpad, știam și numele câtorva din ele. Dar prima impresie, sincer, mai că mă făcea să îmi șterg contul. Cărțile de care auzisem că sunt foarte bune erau, în fapt, niște blasfemii aduse gramaticii, logicii și a cursului în care evoluează acțiunea. Nici nu cred că mă pot exprima în cuvinte pe cât am fost de dezamăgită atunci. Abia apoi, după ce am decis să acord a doua șansă platformei, am dat de cărți bune în adevăratul sens al cuvântului. Aceste cărți m-au făcut să îmi schimb impresia despre platforma Wattpad, dar doar parțial. Prima impresie m-a făcut doar să cred că este nevoie de un test de gramatică înainte să fie scrisă o carte. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 24, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum